GSXF Eifelrit 2011

Jaaaa ik wil mee en wel op de volgende datum

  • Vrijdag 22-7 t/m zondag 24-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 29-7 t/m zondag 31-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 05-8 t/m zondag 07-8

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 12-8 t/m zondag 14-8

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik kan ieder van deze weekenden

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
hahaha

gaat helemaal goed komen. nemen de spaanse en nieuw vennepse mee!
(als ze dan elkaar maar niet gaan bevruichten.. wordt een raar vliegje)
 
Om alvast wat idee'en op te doen voor de leuke heen en terug weg met bagage...
vrijdag de optie vroeg te vertrekken, rechtstreeks na hotel en dan een klein ritje rijden zonder bagage of met een flinke omweg na t hotel (die we ditkeer wel van te voren kunnen plannen)

zelfde geld voor de terugweg..
idee'en welkom!
 
voor mij is de bagage dit keer minimaal, want ik heb geen idee waar ik het moet laten dus mij maakt het niet zo veel uit. Iets minder snelweg als de vorige keer zou wel lekker zijn
 
Zoveel bagage heb je voor een weekend ook niet nodig. Moet met een beetje slim in pakken wel in een tanktas passen
 
Om alvast wat idee'en op te doen voor de leuke heen en terug weg met bagage...
vrijdag de optie vroeg te vertrekken, rechtstreeks na hotel en dan een klein ritje rijden zonder bagage of met een flinke omweg na t hotel (die we ditkeer wel van te voren kunnen plannen)

zelfde geld voor de terugweg..
idee'en welkom!

Het maakt mij niet zoveel uit. Als je rechtstreeks naar het hotel rijdt en 's middags nog een rit wilt maken moet je wel veel snelweg rijden om een beetje op tijd bij het hotel aan te komen. Als je met een omweg rijdt heb je wel de hele dag je bagage bij je, maar dat hoeft ook niet veel te zijn ('t is maar een weekend).

Globaal voorstel voor de heenweg: bij Venlo de grens over, een stukje 44 (snelweg), en dan de 258 (mooie binnenweg), kom je redelijk in de buurt van het hotel uit.

:W
 
voor mij is de bagage dit keer minimaal, want ik heb geen idee waar ik het moet laten dus mij maakt het niet zo veel uit. Iets minder snelweg als de vorige keer zou wel lekker zijn

helaas zit ik wel gebonden aan snelweg voor de heenreis. :(
terugreis dus zeker wel binnendoor anders heb ik te weinig aan het weekend gehad.
 
Het maakt mij niet zoveel uit. Als je rechtstreeks naar het hotel rijdt en 's middags nog een rit wilt maken moet je wel veel snelweg rijden om een beetje op tijd bij het hotel aan te komen. Als je met een omweg rijdt heb je wel de hele dag je bagage bij je, maar dat hoeft ook niet veel te zijn ('t is maar een weekend).

Globaal voorstel voor de heenweg: bij Venlo de grens over, een stukje 44 (snelweg), en dan de 258 (mooie binnenweg), kom je redelijk in de buurt van het hotel uit.

:W

Ik zeg deal!! Zou het mogelijk zijn dat we hem op marsource kunnen maken??
 
Ik zeg deal!! Zou het mogelijk zijn dat we hem op marsource kunnen maken??

Wat is marsource (zei de digibeet) :+ . Ik zal je binnenkort de route even PB-en, dan kun je 'm zelf in die toverdoos van je zetten. Je hoort/leest van me (eerst komend weekend naar de moezel *O* *O* ).

:W
 
ik heb tegenwoordig ook een Zumo, dus mapsource gaat ook wel lukken. Zal nog wel een beetje klooien
 
Wat is marsource (zei de digibeet) :+ . Ik zal je binnenkort de route even PB-en, dan kun je 'm zelf in die toverdoos van je zetten. Je hoort/leest van me (eerst komend weekend naar de moezel *O* *O* ).

:W


Ken je dat niet dan?? Marsource??

Uit welke tombe ben jij wakker geworden vanmorgen???
})
 
mAPsource is voor garmin piemeltjes :P
gebruik gewoon tyre, kan je routes ook gelijk omzetten naar tomtom en garmin bestandstypen
 
Terug
Bovenaan Onderaan