GSXF Eifelrit 2011

Jaaaa ik wil mee en wel op de volgende datum

  • Vrijdag 22-7 t/m zondag 24-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 29-7 t/m zondag 31-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 05-8 t/m zondag 07-8

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 12-8 t/m zondag 14-8

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik kan ieder van deze weekenden

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
tyre werkt idd voor garmin en tomtom
ideaal om bijvoorbeeld ene garmin route te downloaden of delen emt elkaar en die dus om te zetten voor de tomtom gebruikers.
zo kan je het voor rijden afwisselen, was zonde dat die vent van dat hotel toen diezelfde route niet in tomtom bestand had, dit jaar neem ik de laptop mee dus kan eventueel de route die hij heeft ook ff via tyre omgezet worden voor mijn tomtom of andersom, zodat we halverwege van voorrijder kunnen switchen
 
tyre werkt idd voor garmin en tomtom
ideaal om bijvoorbeeld ene garmin route te downloaden of delen emt elkaar en die dus om te zetten voor de tomtom gebruikers.
zo kan je het voor rijden afwisselen, was zonde dat die vent van dat hotel toen diezelfde route niet in tomtom bestand had, dit jaar neem ik de laptop mee dus kan eventueel de route die hij heeft ook ff via tyre omgezet worden voor mijn tomtom of andersom, zodat we halverwege van voorrijder kunnen switchen


handig en leuk inderdaad!!!
 
auw

deze schijnt leuk te zijn. Ik hoop alleen dat ik de goede plaats te pakken heb.

nu nog het stukje door Nederland bedenken.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-K3FCV4TI3OJF.gdb (MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken)
 
auw

deze schijnt leuk te zijn. Ik hoop alleen dat ik de goede plaats te pakken heb.

nu nog het stukje door Nederland bedenken.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-K3FCV4TI3OJF.gdb (MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken)

leuke route. een gedeelte komt me heel bekend voor _O- Roetgen tot Schleiden *O*
Route die we altijd reden in mijn tijd als militair. Begin 1996 zat ik daar om de twee weken op oefening 8-)
 
ziet er goed uit!!

denk alleen dat we dan wel wat vroeger dan vorig jaar kunnen vertrekken ivm nodige pauzes en tankbeurt?

edit.. is idd de goede eindbestemming
 
Laatst bewerkt:
is die route die de KNMV gebruikt om hun instructeurs op te leiden.

Ik heb geen idee hoelaat we vorig jaar weggingen. Mijn geheugen is niet best
 
misschien wel een strak plan.

Vanavond maar eens een goed gesprek hebben met hem. Bestaat er een psycholoog voor vissen?
 
goudvissenhaters, vond dr. Iglo heeft ie behoefte aan een mevrouw goudvis. Nu weet ik nog wel een dikke negervis, maar ik twijfel of dat wel een goed idee is
 
Ben net terug van een lang weekend (4 dagen) sturen in de Eifel. Gelukkig liggen alle mooie wegen er nog *O*. Mooi weer gehad, op een hoosbui op de heenreis na (en een beetje nat begin van de terugreis), maar op de beide 'toerdagen' was het fantastisch weer.

:W
 
ik heb het weekend van 19 augustus nog ervoor vrij gehouden maar ik hoor niks meer van die gast die mss wel mee wilde.. miss nog andere gegadigden dat weekend op pad willen, moetne dan alleen nog onderdak vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan