Gooi en Vechtstreek deel * 94 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* poik *O*



















rane%27s-favorites.jpg


nathy.jpg


the-beauty-of-eroticism.jpg





meer ONE nude/hot girl Thread - ANY DAY - NWS - Page 136 - Yellow Bullet Forums
 
Laatst bewerkt:
mogguh B|



Vraagje: Kun je 1843 keer per nacht in slaap vallen en WAKKER WORDEN? ja of nee B|
 
Als ik wel slaap word ik ook ¾ dood wakker, maar ok :(



Koffie :Z
 
Laatst bewerkt:
Mogguh.....
:Z

Wat een heerlijke kindjes hebben we toch... Tygo werd om half 8 wakker en Louise om 9 uur nadat we haar wakker moeste maken *O*
 
mogguh B|



Vraagje: Kun je 1843 keer per nacht in slaap vallen en WAKKER WORDEN? ja of nee B|
:Y als je kop wakker blijft.

Dan heb je gevoel alsof je marathon had gelopen in nacht....

Gelukkig heb ik nauwelijks last van. :z
 
Morgen B|

06.50 uur.... Achi komt t bureau binnen... dikke melding gelijk.......... nu eerste bakkie en peuk :')
 
Mogguh!

@X: moet je niet is een slaappil nemen ofzo. Dat je is goed doorslaapt.

Ik ben hardlopen.
:W
 
Wanneer gaan we? *D
Ergens in april? Dagje Nordschleife en omgeving met koekblik ben ik altijd te porren. :Y

Maar ik waak wel voor het beruchte eigenschap van 205 GTI, bij geringe twijfel in grenssituatie kan het heftig toeslaan.

Achterkant gaat dan voorkant inhalen bij het gas loslaten in bocht. Vele 205 GTI zijn op deze manier voortijdig op de sloop terecht gekomen.

In Wiki staat er ook over beschreven:

The GTI version came in 1.6-litre and 1.9-litre, in-line four cylinder configurations, and is considered one of the very best hot hatches of all time. Compared to modern cars they can be tricky to handle, due to their tendency towards rather sudden lift-off oversteer during hard cornering, and a complete absence of electronic driver aids. However once mastered, or in the hands of a skilled driver, these cars are still known to offer a very rewarding driving experience. The 205 GTI was certainly one of the first front wheel drive cars said by many motoring experts to be as rewarding to drive hard as an equivalent rear-wheel drive car.

Eh, had toen ook ondervonden..... :$
full

full

full
 
Mogguh.

Slaappillen zijn leuk en aardig, maar niet echt geschikt om regelmatig te gebruiken. :X

Erwin, heb je die GTI toen weer opgeknapt of heb je nu een andere? Zijn gave auto's. :Y
 
Was in maart lag pekel, temp was ook koud. Banden waren ook koud, want net weggereden van dagje uit. Stoplicht stond nog op groen, dus zonder af te remmen in bocht gesmeten... ja stom :')
full
 
Mogguh.

Slaappillen zijn leuk en aardig, maar niet echt geschikt om regelmatig te gebruiken. :X

Erwin, heb je die GTI toen weer opgeknapt of heb je nu een andere? Zijn gave auto's. :Y
Is de laatste foto van gti niet duidelijk genoeg? :+
 
carrosserie is in eind jaren 70 ontworpen en licht van constructie. Beetje snelheid tegen obstakel komt hoop schade aan auto. Hele voorkant is paar cm uit de lood, van de kosten om het weer helemaal goed te maken kan ik 2 knappe 205 gti van kopen.

Dus alles kaal gestript en andere voor teruggekocht, nu grijze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan