Gooi en Vechtstreek deel * 94 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
moggeuh :W

Die 205jes zijn echt super leuk om in te rijden... Mijn eerste auto was ook een 205. Een XSi. Super rap die dingen. Alleen heb ik die toen ook stuk gereden. Laten maken en meteen verkocht :) Maar tot zover was het wel de leukste auto die ik gereden heb.


Tnx michel.
 
Laatst bewerkt:
Was in maart lag pekel, temp was ook koud. Banden waren ook koud, want net weggereden van dagje uit. Stoplicht stond nog op groen, dus zonder af te remmen in bocht gesmeten... ja stom :')
[afbeelding]
Je bent jong en denkt dat je kunt rijden :+











@ Slaappillen: :N slaap vanzelf weer een nacht beter.
 
:9~ , als ik zo rijk was, had ik die ook naast mijn SMR staan :Y
Grappige is dat ik gisteren een test las tussen de 5 hypersports uit Europa, de 1198, S1000RR, RC8, RSV en de MV en de RC8 is gewoon 6000 euro goedkoper dan de Duc en volgens mij goedkoper zelfs dan de meeste hypersports. Dacht juist dat hij bij de duurdere hoorde.

Al blijft het natuurlijk gewoon een euro of 19.000 :')
 
Mogguh.....
:Z

Wat een heerlijke kindjes hebben we toch... Tygo werd om half 8 wakker en Louise om 9 uur nadat we haar wakker moeste maken *O*

Dat lijkt me inderdaad zalig.... en het woordje "lijkt" impliceert meteen dat we daar hier geen ervaring mee hebben... wij zijn geloof ik donders blij met de incidentele half zeven!! :Y


Achi, druk dus! Werkze :Y
 
Mogguh...

Veel te vroeg wakker op mijn vrije zondag B|

Nou ja, zo maar sporten en beetje opruimeren hier..

Ennu... welke film wordt het nou :? :+
 
Laatst bewerkt:
Uitgesport! :$

Slapen: ook al val je wel in slaap, dan is dat nog geen garantie dat je niet wakker wordt. Ik merk wel dat alcohol voor onrustig slapen zorgt B|
 
Uitgesport! :$

Slapen: ook al val je wel in slaap, dan is dat nog geen garantie dat je niet wakker wordt. Ik merk wel dat alcohol voor onrustig slapen zorgt B|



Dat kan ik beamen, als ik op een avondje een paar biertjes drink, val ik als een blok in slaap om vervolgens na een uurtje of 4 slapen klaarwakker te worden. Rest van de nacht dan vaak meer wakker dan slapend.... :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan