Gooi en Vechtstreek deel * 94 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, heeft er iemand hier nog een gouden tip voor een leuk huisje (of iets anders) om te huren voor het komende weekend? Liefst in de buurt van zee.

Zat te vinden op het web maar nét niet datgene dat er uit springt! Vrijdag t/m zondag, enigszins betaalbaar *D

mag ook per PB
 
Je moet ook niet alles geloven wat een dealer zegt. ;)
Kijk op de papieren. Als daar ook een U op staat, dan zou ik pas echt gaan zoeken.
 
Daarom begrijp ik het helemaal niet :?
Ben best wel bekend met de Bandit :P Maar van versie U heb ik nog nooit gehoord, ben wel benieuwd eigenlijk!
Misschien even vragen aan vd Kuinder als je m op kan halen?
 
Hallo allemaal, heeft er iemand hier nog een gouden tip voor een leuk huisje (of iets anders) om te huren voor het komende weekend? Liefst in de buurt van zee.

Zat te vinden op het web maar nét niet datgene dat er uit springt! Vrijdag t/m zondag, enigszins betaalbaar *D

mag ook per PB

Weekend company ff kijken.
Hebben meestal leuke dingen voor niet te veel :Y
 
Heeft de U niet iets te maken met waar de Bandit vandaan komt? Is het misschien een import?

Zoiets. Onderstaande gaat weliswaar over Duc's, maar goed.

DM3H99R91B012329

ZDM = manufacturer code (i.e. region code Z = Europe, country code D = Italy, manufacturer code M = Ducati)

3H99R = TYPE = model information: model, engine type (manufacturer assigned code). For US models, Ducati uses the last three digits to indicate the engine type.

9 = check digit for factory use. A single number or the letter X (varies) used to verify the accuracy of the transcription of the VIN

1 = Model Year 2001

A = model year 1980 B = model year 1981 C = model year 1982 D = model year 1983 E = model year 1984 F = model year 1985 G = model year 1986 H = model year 1987

J = model year 1988 K = model year 1989 L = model year 1990 M = model year 1991 N = model year 1992

P = model year 1993

R = model year 1994 S = model year 1995 T = model year 1996

V = model year 1997 W = model year 1998 X = model year 1999 Y = model year 2000

1 = model year 2001 2 = model year 2002 3 = model year 2003

B = plant of manufacture (manufacturer assigned code), B = Bologna

012329 = six digit serial number. Some manufacturers restart at 000001 each model year, while others just continue sequentially. Some use different number groups for different models.
 
Denk het niet.
S staat hier voor sportkuip, zoals de N voor Naked.
Dus.. waar staat de U dan voor??

Ook in het WPH wordt niets gezegd over een U. Ik ben benieuwd.. moet toch ergens voo staat, nietwaar?
 
Laatst bewerkt:
Denk het niet.
S staat hier voor sportkuip, zoals de N voor Naked.
Dus.. waar staat de U dan voor??

Ook in het WPH wordt niets gezegd over een U. Ik ben benieuwd.. moet toch ergens voo staat, nietwaar?

Heb het nu niet over de S of de N hè. :N

Weet het ook niet. Anders misschien modeljaar?

Ben wel benieuwd. :Y
 
Mijn model heet CB 650 SC. Nergens kunnen vinden waar de SC voor staat (Semi Chopper?) CB staat voor CityBike.
 
Maar mijne is ook uit 2003, en daar staat geen U op het kentekenbewijs :?
Ligt er maar net aan welk bureau het heeft behandeld. Wat ik hiervoor schreef, staat ook bekend als CBX650, terwijl de echte CBX een 6 cilinder is :?

Nergens een verzamelsite met uitleg van de typeletters :?
 
ik had 2 weken geleden een soort mini slipcursus gevolgd via het volkswagenrijbewijs ! :X
Dat was echt te gaaf, ze noemden het ook de Safetycourse.
http://www.volkswagenrijbewijs.nl/rijden/safety_course.doc/
Alleen dat bermrijden hebben we nooit gehad, wel de overstuur simulator. Dat was echt simpel te noemen na de uitleg, vooral met de stabiliteitscontrole ingeschakeld. Met de ronde daarna hadden ze die uitgezet _O- , dat was echt grandioos want met poging nr1 was het een 360 op de baan :X
Met de 2de poging was het wel weer simpel op te vangen :)
Het beste van die cursus is dat het gratis was als je maar had afgereden in een volkswagen en dat pasje had gekregen :P
Ik heb die dag gelijk in 3 redelijk nieuwe volkswagens(golf,golfplus,passat) proefgereden! *D
En vooral de oefening met de overstuur sim heeft het meeste geholpen de auto te leren kennen! :+

Mocht vandaag de motor weer aanlopen, dat krot is echt leeg na een week stilstaan.
Gelukkig slaat dat ding makkelijk aan, 2 stappen en het motortje brult weer.
Moest maar even mijn nieuwe zij-tassen uitproberen :+
BEPAKKING.jpg

Die had ik vorige week besteld, kwamen gister eindelijk binnen.
De waarschuwing voor de snelheidslimiet die in de handleiding staat is ook geweldig!
Max tot 100km/u , echter als u van plan bent harder te rijden probeer dat in een veilige omgeving eens uit zodat u als er iets los laat ook veilig langs de weg kan stoppen :') (country side road met niemand er op? :? )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan