Yamaha FZ6N DEEL II

Heel de winter doorgereden, dus niet echt sprake van weer gaan rijden. Gisteren wel voor het eerst met vriendin achterop een klein stukje getourd.

11142805_1420429454933421_1052054364_n.jpg
 
Ik heb de Blaze zadeltassen. Enorm makkelijk en snel op je motor geplaatst. Persoonlijk vind ik ze erg mooi bij mn motor passen omdat ze volledig zwart zijn met rode accenten.
Het volume van de tassen kun je aanpassen door een rits te openen waardoor de tassen breder worden. Echter 1 nadeel: je krijgt twee waterdichte zakken meegeleverd. Wil je dus droge spullen overhouden moet je alles in deze zakken stoppen wat ikzelf onhandig vind. Had liever dat de tassen van zichzelf waterdicht waren.
 
Heb gekozen voor een 60L roltas en samen met mijn 21L rugtas kom
Ik al een heel eind. Heel misschien nog een tanktas kopen maar ga vanmiddag even passen en meter
 
Beste fz6 rijders,

Ik heb gisteren op marktplaats een Leovince evo 2 uitlaat gekocht. Nu wou ik de db killers eruit halen maar de killers zitten erg goed vast en het lukt met niet om ze eruit te krijgen.

Heeft iemand tips met deze uitlaat?

alvast bedankt
 
Afgelopen week mijn origineel zadel +75€ geruild voor een zadel van Top sellerie.
Heel content van.
Nou ben ik wel nog steeds op zoek naar 2dehands uitlaatjes voor erop.
Sind vorig jaar oktober heb ik hem en nu staan er toch een 5000km extra op de teller
Vorige week ook nieuwe bandjes Pirelli Angel GT heel content van op men vorige moto en op deze sturen ze ook weer prima. Vorige bandjes waren door de vorige eigenaar ook van plat gereden.
 
Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier, heb mijn FZ6n inmiddels 2 jaar. Heb de spiegels maar meteen vervangen en een leren hoes van Bagster om de tank getrokken. Ook heb ik een tanktas van Bagster, welke erg makkelijk te bevestigen is aan de hoes.
Op mijn wenslijstje staat nog een andere uitlaat. Als iemand nog eentje heeft liggen of tips heeft dan laat het maar weten ;)

25sbpkp.jpg

260tr48.jpg

1z2q6gw.jpg
 
He mensen,

Volgende week ga ik afrijden en heb dit weekend een fz6n s2 gekocht! De motor staat nog bij de verkopers dus het is nog even wachten op het roze-kaartje en daarna de weg op :] Heb er erg veel zin in maar vind het ook wel spannend ;)

Voor nu kom ik alleen even hoi zeggen en laten weten dat ik dit topic volg, de foto's komen nog! Mochten jullie nog tips/tricks weten deel deze dan graag met mij. Als beginner kan is al het advies meer dan welkom:P
 
Hoe kan je iets kopen waarvan je niet weet hoe het rijdt?
Haal eerst het rijbewijs en maak veel proefritten is mijn advies ;)

Veel plezier met je motor.
 
Hallo mede-FZ6Ners,

Ik zal mijn motor maar eens even opnieuw voorstellen, want hij heeft een complete metamorfose ondergaan de afgelopen winter.

Zo kocht ik hem eind vorige jaar:

full


Zwart met, wat later bij de spuiter bleek, een dichtgeplamuurde flinke duik in de tank en een grijs zadel.

Na een wintertje flink klussen ziet hij er nu zo uit:

full


Hoofdkleur is donkergrijs metallic (BMW B90 Sophistograu): Tank, voor- en achterspatbord, zijwangen en gedeelte met handgrepen onder zadel.
Verder wat pianozwarte accenten: Zijstukken koplamp en radiateur, RVS radiateur grill en kunststof gedeelte om uitlaten.

Naast het spuitwerk nog een hele waslijst aan veranderingen:
- Nieuwe banden. Pirelli Angel GT
- Zwarte haakse ventielen
- Zwart zadel
- LED achterlicht
- RVS radiateur grill met Yamaha logo
- Nieuwe achterspatbord en achterkap van de klokunit
- Oude LED knipperlichten vervangen
- Grijze reflecterende velgstriping
- Rem- en koppelingshendel vervangen voor verstelbare en wegklapbare exemplaren
- Gipro X versnellingsindicator
- Ferrara II stuureind spiegels
- Nieuwe tankpad, Yamaha emblemen (3cm 3D) en knie-beschermingsfolie op tank
- Telefoonhouder en USB-voedingsstekker
- K&N luchtfilter

Binnenkort alleen nog de remleidingen vervangen voor een stel Goodridge RVS exemplaren, en dan is het voorlopig wel weer eens genoeg... ;) *D

Groet,
Alex
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-FZ6Ners,

Ik zal mijn motor maar eens even opnieuw voorstellen, want hij heeft een complete metamorfose ondergaan de afgelopen winter.

Zo kocht ik hem eind vorige jaar:

[afbeelding]

Zwart met, wat later bij de spuiter bleek, een dichtgeplamuurde flinke duik in de tank en een grijs zadel.

Na een wintertje flink klussen ziet hij er nu zo uit:

[afbeelding]

Hoofdkleur is donkergrijs metallic (BMW B90 Sophistograu): Tank, voor- en achterspatbord, zijwangen en gedeelte met handgrepen onder zadel.
Verder wat pianozwarte accenten: Zijstukken koplamp en radiateur, RVS radiateur grill en kunststof gedeelte om uitlaten.

Naast het spuitwerk nog een hele waslijst aan veranderingen:
- Nieuwe banden. Pirelli Angel GT
- Zwarte haakse ventielen
- Zwart zadel
- LED achterlicht
- RVS radiateur grill met Yamaha logo
- Nieuwe achterspatbord en achterkap van de klokunit
- Oude LED knipperlichten vervangen
- Grijze reflecterende velgstriping
- Rem- en koppelingshendel vervangen voor verstelbare en wegklapbare exemplaren
- Gipro X versnellingsindicator
- Ferrara II stuureind spiegels
- Nieuwe tankpad, Yamaha emblemen (3cm 3D) en knie-beschermingsfolie op tank
- Telefoonhouder en USB-voedingsstekker
- K&N luchtfilter

Binnenkort alleen nog de remleidingen vervangen voor een stel Goodridge RVS exemplaren, en dan is het voorlopig wel weer eens genoeg... ;) *D

Groet,
Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan