Het Yamaha TweeTakt Topic

staat btw een hele mooi erd 350 hybrid te koop op rgv forum
Kost 4500 pond.
Maar onwijs mooi en strak opgebouwd met alles erop en aan.
inc 2 blokken.

RD1_0041.jpg
 
Ben ik weer even })

Ik ben de hele zomer al aan het klooien met een onwillig R5-je '( .
Soms loopt ie als de lutherse brandweer om zonder waarschuwing opeens niet meer boven de 5000 t/m te willen. ;(
Ondertussen heeft ie de schoonste carburateurs van het hele westelijke halfrond. :+ (Synchroner dan synchroon bestaat niet). :N
Staat de electr. ontsteking helegaar op scherp... en nog gek doen. :(

Als allerlaatste mogelijkheid kijk ik volgende week nog of het monteren van andere bobines nog verschil maakt.
En indien dat niet het geval blijkt te zijn, gaat de electronische ontsteking eraf en ga ik de originele puntjes weer op zetten.
Uiteindelijk loopt de caferacer daar ook op als een kruisraket. :P

Ff posen, voor de niet fans, het gaat om deze:
full


Als ik deze goed aan het lopen heb, ga ik me weer bezig houden met mn rijstkokert.... :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Je zou inderdaad gaan denken aan een ontsteking die af en toe hapert,
heeft deze een mechanische of een electronische vervroeging?
 
Das juist het leuke...deze moet gewoon vast op 2mm voor het bdp staan.
En dat klopt. alleen lijkt het er op, dat de ontsteking, soms zonder overleggen vooraf :( , gewoon wat later/vroeger gaat staan..... -O-
 
Das juist het leuke...deze moet gewoon vast op 2mm voor het bdp staan.
En dat klopt. alleen lijkt het er op, dat de ontsteking, soms zonder overleggen vooraf :( , gewoon wat later/vroeger gaat staan..... -O-


Misschien synct hij de tijd met de locale tijd en passeer je een andere tijdzone...? Net als met je telefoon / i-Pad en andere i-dingen... :+
 
~
Das juist het leuke...deze moet gewoon vast op 2mm voor het bdp staan.

2mm ? das best veul,maar zal wel standaard zijn.

Als ik dit zo lees,ben ik nog blijer [schrijf je dat zo? blij,blijer,het blijst] :? anyway,met mn nieuwe powerdynamo 12 volt ontsteking/dynamo unit,na een dikke 3000 km heeft die nog geen klapje verkeerd gedaan *O*

warm aanbevolen de powerdynamo vervangings ontsteking,alleen jammer dat er geen curve inzit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan