Omg. Gorcum -De Motobliekers 4- BBQ & Eifel zonder twijfel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
's middags!

Zondag ben ik er ook niet bij helaas. Maar wat ga ik graag even een rondje rijden. Het was net in 't zonnetje echt lekker buiten.
 
Gelukkig kan het ook anders. Ik word er vaak zat heel duidelijk langs gelaten :).

o dat ook zeker prima zelf ;) maar ik kan er niet tegen als die gasten extra lopen te gassen en je er expres niet langs laten door je bijna van de dijk af te rijden -O-
 
gisteren ook weer ruzie gehad met een dude in de auto |( rij je op de dijk van leerdam naar arkel wil je er langs gaat de leuke man harder rijden en steeds verder naar links als je erlangs wil en dat 3 keer achter elkaar :X toch maar even een vingertje gegeven toen ik er eindelijk voorbij kon O-)
Spiegel eraf of maat 44 in de deur :+
Ik snap dat soort figuren ook echt niet, gelukkig zijn de meeste mensen wel zo vriendelijk om wat ruimte te geven.

Maar een dijkje hoeft toch niet breed te zijn om lekker te sturen. Juist die stukken Lekdijk die niet breder als een fietspad zijn vind ik lekker om te rijden, snelheid niet te hoog maar wel de bochten lekker kort achter elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Spiegel eraf of maat 44 in de deur :+
Ik snap dat soort figuren ook echt niet, gelukkig zijn de meeste mensen wel zo vriendelijk om wat ruimte te geven.

Maar een dijkje hoeft toch niet breed te zijn om lekker te sturen. Juist die stukken Lekdijk die niet breder als een fietspad zijn vind ik lekker om te rijden, snelheid niet te hoog maar wel de bochten lekker kort achter elkaar.

die bochten onder die brug( snelweg) liggen ook precies goed :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan