Omg. Gorcum -De Motobliekers 4- BBQ & Eifel zonder twijfel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met goed weer volgende week, en er wordt gereden sluit ik wel effe aan.
Kon helaas niet lang wegblijven vanwege werk van de vrouw.
(ik was diegene die effe kwam kijken met de srad,puur toeval)

Overigens vindt ik 't nu al heerlijk,met subzero temperaturen zoals vorige week en aankomende nachten is 't wel wat koud ja.
Morgen weer gewoon woon/werk met min 4. -O-
"smorgens de dikkere handschoenen,maar 'smiddags al gewoon de zomerjongens...

leuk geluidje kwam er uit je motor :9~ vooral toen je langs die geluidsschermen reed haha
 
leuk geluidje kwam er uit je motor :9~ vooral toen je langs die geluidsschermen reed haha

De verse two-brothers demper.
Zit ook wel tegen mijn limiet,de oordoppen wat dieper,de sjaal klem onder de kin en dan is 't net te houden,maar man wat schreeuwt ie 't uit... :9
 
En waar zijn jullie heen gereden?? Ben zelf ook met de motor op pad geweest, wat een top weertje! En wat ben ik blij met m'n verse vorkolie en m'n hogere achterbandje. Die knakker van HK heeft m ook perfect afgesteld. Hij heeft nog nooit zo lekker gestuurd! *O*

We hebben vanaf Werkendam via Arkel, Ameide, lekdijk naar Vianen en weer terug gereden...

En het was idd goed koud! :Y

Af en toe nog eens de paardjes van de Z losgelaten en oppassen dat artikeltje 5 niet gescoord werd... _O-
 
Ohja, ik heb de motor niet aangeraakt vandaag.

Vind er teveel pekel liggen.. En om hem ff te pakken vond ik het teveel gedoe.. :z

Vrijdag ff op zoek naar een nieuwe jas :)
 
Hoor jij als ras-Brabander geen carnaval te vieren ipv des heeren wegen onveilig te maken.... B|



:+


Mijn banden-inrijperiode heeft overigens ook niet lang geduurd.... :P
:N dit jaar geen zin in.

Ben trouwens geen Brabo he, maar van dat deel waar je vrouw ook vandaan komt :)
Dus dan zou ik het zeker moeten vieren _O-
 
Ohja, ik heb de motor niet aangeraakt vandaag.

Vind er teveel pekel liggen.. En om hem ff te pakken vond ik het teveel gedoe.. :z

Vrijdag ff op zoek naar een nieuwe jas :)
Pekel valt wel mee hoor.
En t was lekker temperatuurtje vandaag, alleen kouwe klauwen voor de rest nergens last van.
 
ik loop al 3 weken verkouden rond zou niet weten waarvan O-) _O-

blola wat voor spul was dat nou ook alweer voor me banden schoon te maken?

Dat alleen terugknallen vanuit IJsselstijn over de snelweg was ff iets teveel van het goede vrees ik :X ...wel binnen de grens van 50 te hard gebleven :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan