Omg. Gorcum -De Motobliekers 4- BBQ & Eifel zonder twijfel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Goedemorgen, oehhhh wat een zonnetje 8-)

ik zie zometeen nog wel wie er allemaal meegaan morgen ik ben denk ik rond 12.00 wel bij avelingen en dan zien we het wel.

fijne avond!!! :W
De zon schijnt *O*
12 uur Avelingen?

Ik ga vanmiddag wel een rondje doen, maar dat wordt pas rond 14.00 denk ik... Misschien dat ik pauze hou buiten de waterpoort, dus misschien dat ik jullie nog tegenkom of jullie mij :+
 
Laatst bewerkt:
:W Goedemorgen, oehhhh wat een zonnetje 8-)Ik ga vanmiddag wel een rondje doen, maar dat wordt pas rond 14.00 denk ik... Misschien dat ik pauze hou buiten de waterpoort, dus misschien dat ik jullie nog tegenkom of jullie mij :+


aaaaa zen ga met ons mee :+
ik zal niet te veel door de stad rijden heb je allemaal papier aan je blok hangen van het carnaval :X
 
aaaaa zen ga met ons mee :+
ik zal niet te veel door de stad rijden heb je allemaal papier aan je blok hangen van het carnaval :X

Ik kan niet eerder :N
...je hebt wel een punt met de overblijfselen van carnaval, heb ik geen trek in...buiten de waterpoort wordt 'm dus nie :/

Ander keertje ben ik er gewoon om 12.00 :W
 
wat een vreselijk weer buiten :+ hahahaha

want ik kan nog niet rijden, moet nog een aantal dingen aan mn motor doen :(

Veel plezier allemaal! :Y
 
douche,eten,motorspullen aantrekken,tanken,avelingen

mensen tot zo op avelingen en de rest veel plezier met het ritje of met klussen aan de motor :+ :W
 
Morguh mensen! Ziet er heerlijk uit buiten, zonnetje erbij.. prachtig weer om te rijden. Ik ben helaas motorloos dus ga niet mee.

Ik ga wel een rondje scheuren op de snorscooter met motorpak _O-

Veel plezier mensen! :]
 
sorry dat ik afhaakte maar het was zo gruwelijk koud op de dijk.
volgende x maar winter handschoenen halen.
wel erg leuk maar o zo koud..
 
sorry dat ik afhaakte maar het was zo gruwelijk koud op de dijk.
volgende x maar winter handschoenen halen.
wel erg leuk maar o zo koud..


Zelf vond ik de kou wel mee vallen.
De carburateurs konden er slechter tegen.
Richting huis nog 2 maal afgeslagen.
FF 15 seconden wachten en hij liep weer gewoon.
Volgende week zal ik alles maar eens nalopen bij de carburateurs.

Maar toch was het wel ff leuk zo , al was het alleen maar om ff te kletsen :)
 
zo ik ben ook weer thuis.
wat een heerlijk ritje was het zeg gelukkig had ik wel winter handschoenen aan :+
erg leuk om de mensen gezien te hebben van het forum.
heb nu al zin in het volgende ritje :Y
 
Nu met Alx bij de Mac Ijsselstijn ...zometeen...aankleden en naar huis voordat t gaat vriezen _O- kkkkkkoud man, dat wordt weer snuggy avond in Werkendam!!!
 
En waar zijn jullie heen gereden?? Ben zelf ook met de motor op pad geweest, wat een top weertje! En wat ben ik blij met m'n verse vorkolie en m'n hogere achterbandje. Die knakker van HK heeft m ook perfect afgesteld. Hij heeft nog nooit zo lekker gestuurd! *O*
 
En waar zijn jullie heen gereden?? Ben zelf ook met de motor op pad geweest, wat een top weertje! En wat ben ik blij met m'n verse vorkolie en m'n hogere achterbandje. Die knakker van HK heeft m ook perfect afgesteld. Hij heeft nog nooit zo lekker gestuurd! *O*

wij zijn via leerdam richting lekdijk gegaan en lekdijk gepakt tot in de buurt van dordrecht en via de snelweg weer terug.
und du? :]
 
Met goed weer volgende week, en er wordt gereden sluit ik wel effe aan.
Kon helaas niet lang wegblijven vanwege werk van de vrouw.
(ik was diegene die effe kwam kijken met de srad,puur toeval)

Overigens vindt ik 't nu al heerlijk,met subzero temperaturen zoals vorige week en aankomende nachten is 't wel wat koud ja.
Morgen weer gewoon woon/werk met min 4. -O-
"smorgens de dikkere handschoenen,maar 'smiddags al gewoon de zomerjongens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan