het grote cb topic the seventies

Uiteraard :)

Heb na het debakel al een boodschappenlijst....
Nieuw contactslot, bedrading, stekkertjes, etc
 
ok misschien zie ik je daar wel moet bij fourdeel langs mn tandwiel halen
met beetje geluk kan ik ook een pakkingset en keerringen regelen dan heb ik alle blok onderdelen tenminste
 
Ik ken alleen de CB550 die net zoals de C-50 en CD-50 een aluminium cilinderkop hebben ;)
 
OKE THANKS !
zag in harden berg een handig goedje waarmee ik kan hardsolderen
zolang het blok niet warmer wordt dan 360 graden is er niks aan de hand

edit: moet zijn 250 graden
 
Laatst bewerkt:
En eureka! Na wederom een hele winter sleutelen is mijn CB 2.0 nu toch wel bijna af! Lelijke telefoonfoto:

full


Jajaa, er zit nog geen rechter remklauw op, vorkrubber zit getordeerd, contactslot bungelt aan een ijzerdraadje, maar het idee is duidelijk!! Gisteren voor het eerst gestart met mijn nieuwe zelfbouw Norton peashooter uitlaten... Nu maar begonnen met het lassen van 2 db-killers want holy shit wat een geluid :W .
 
Gisteren al een heel klein stukje door de wijk gereden, zie ik nu pas op de foto dat ik mijn kentekenplaat er nog niet op gezet heb.. :X :X :X
 
nog een remklauw nodig? neem ik wel mee dan. zullen we volgend weekend anders afspreken? of past morgen beter voor je?
 
Dank jullie wel!

Vandaag de tweede klauw + remleiding erop gezet, kleppen en nokkenasketting gesteld, db killers geïnstalleerd en de rest van de dag.. :] :]

Alleen zijn die !#^*&(#@) miniknippers van motozoom er na 30km al mee opgehouden. Die krengen zijn nl. zo goedkoop gemaakt dat de massa en plus in de behuizing ongeïsoleerd langs elkaar lopen. Een paar klappen op een klinkerweggetje en hieperdepiep, kortsluiting. Die mogen er alle 4 weer vanaf, zoeken naar iets beters..
 
Gaaf hoor!! Vind de uitlaten erg strak!! Wil eigenlijk wel een filmpje met geluid zien :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan