KTM 990 SM, SM-R, SM-T en meer LC8 topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Degene die ik morgen ga halen daar is model 2011. Tot zover ik kan zien is het enige verschil bij model 2012 de preload adjuster die er al op zit. En aangezien ze een actie hadden (12000 euro!) heb ik daar niet moeilijk over gedaan..
 
Hoi,

Bij mij komt de (allrisk)verzekering er weer aan (jaarpremie). Wie van jullie heeft zijn ktm nog meer in de allrisk en wat is jullie premie? Ik betaal met schade opzittende verzekering (€ 150.000,-), vervangend vervoer geheel Europa, noclaim beschermer en drie jaar aanschafwaardedekking bijna € 800,- per jaar.

Ik ben benieuwd of dit goedkoper kan.... Ik weet dat dit mede afhangt van je woonplaats, leeftijd en aantal schadevrije jaren.

Groet
 
Thanks! Alleen hoop ik wel dat de storm morgen wat minder is, met een voor mij redelijk onbekende motor, met nieuwe bandjes..

btw Ik betaal ook iets van 45 per maand bij knmv, wel met 75 % noclaim en vro. Oh ja, ik ben ook geen 20 meer (helaas).
 
Hoi,

Bij mij komt de (allrisk)verzekering er weer aan (jaarpremie). Wie van jullie heeft zijn ktm nog meer in de allrisk en wat is jullie premie? Ik betaal met schade opzittende verzekering (€ 150.000,-), vervangend vervoer geheel Europa, noclaim beschermer en drie jaar aanschafwaardedekking bijna € 800,- per jaar.

Ik ben benieuwd of dit goedkoper kan.... Ik weet dat dit mede afhangt van je woonplaats, leeftijd en aantal schadevrije jaren.

Groet

Ik betaal iets meer dan 500 euro met zo'n 3 schadevrije jaren bij Combimotors. Zonder opzittendenverzekering
 
ik geloof dat de woonplaats en kilometers vooral bepalend is hierin, want ik zit in Utrecht, 15000km 30 jaar oud, 80% no claim en vro korting op ruim 800 euro per jaar.
Echt onzin, want ik rij vooral in buitenland
 
Ook bij KNMV Iets minder dan €60/maand. VRO, 75%, winterstalling, incluis 3 jaar nieuwwaarde, noclaim bescherming. En incluis opzittenden, rechtsbijstand, en voor ca 2500 aan extra's (travel pakket heeft tenslotte waarde, net als de Akraatjes. Ook kleding tot ca 1500 meeverzekerd.
 
Gefeliciteerd! Ook van de actie?

Thanks! Jij ook gefeliciteerd he. Jep heb er zeker gebruik van gemaakt. Erg nette deal voor het geld dat hij vraagt. Die preload adjuster klinkt ook erg interessant maar voor mij een bijzaak gezien de scherpe deal :). Ik ga de mijne de 14e ophalen. Heb een witte besteld.
 
Hahaaaaaa..... mijn SMT gaat vrijdag voor een beurt naar JTX in Cuijk en om thuis te komen krijg ik een 350 EXC mee *O*
Gelukkig kan ik bijna helemaal onverhard naar huis *D
 
Wat een geluk voor jou...zo dichtbij :) Hier in de buurt geen meter onverhard te bekennen ;( ...(op een paar grote bouwterreinen na dan)
 
Laatst bewerkt:
Wat me ook opvalt bij alle verzekeringen is het grote verschil in eigen risico. Bij KNVW betaal je 450 euro per diefstal gebeurtenis terwijl de ANWB hier maar 150 euro voor rekent. Groot verschil, zeker als je dit overkomt. Het zit hem in de voorwaarden.
 
full


Hier is ie dan! *D
Tussen de stormen door even wat kilometers kunnen maken. Super! :]
 
Thanks! Jij ook gefeliciteerd he. Jep heb er zeker gebruik van gemaakt. Erg nette deal voor het geld dat hij vraagt. Die preload adjuster klinkt ook erg interessant maar voor mij een bijzaak gezien de scherpe deal :). Ik ga de mijne de 14e ophalen. Heb een witte besteld.

Ik heb nog even getwijfeld, vond de witte ook mooi. Ze gaan als warme broodjes die ktm's, net voor mij werd een witte adventure afgeleverd, ook mooi hoor.
 
Ik heb nog even getwijfeld, vond de witte ook mooi. Ze gaan als warme broodjes die ktm's, net voor mij werd een witte adventure afgeleverd, ook mooi hoor.

Ziet er gelikt uit! Zie dat jij de underpan hebt bijgenomen. Nog andere leuke accessoires? Ik heb de twee koffers en touring scherm besteld :). In de toekomst acra's of remus :D.

Voor mijn gevoel gaan ze ook als broodjes over de toonbank. Als je er een wilt kin je beter snel zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er aardig wat powerparts op zitten, wilde hem gelijk "af" hebben. Standaard uitlaat vind ik persoonlijk wel best. Koffers zijn wel mooi, maar ik heb voor de rearbag cq rugzak gekozen voor het woon-werk verkeer. Op vakantie (weekendje) maar budget met een roltas.
 
Hoi,

Bij mij komt de (allrisk)verzekering er weer aan (jaarpremie). Wie van jullie heeft zijn ktm nog meer in de allrisk en wat is jullie premie? Ik betaal met schade opzittende verzekering (€ 150.000,-), vervangend vervoer geheel Europa, noclaim beschermer en drie jaar aanschafwaardedekking bijna € 800,- per jaar.

Ik ben benieuwd of dit goedkoper kan.... Ik weet dat dit mede afhangt van je woonplaats, leeftijd en aantal schadevrije jaren.

Groet

navond
dat betaal ik ook zelfs nog een beetje meer geloof ik
ook kleding enzo mee verz
dus mij klinkt het niet gek in de oren
 
Hahaaaaaa..... mijn SMT gaat vrijdag voor een beurt naar JTX in Cuijk en om thuis te komen krijg ik een 350 EXC mee *O*
Gelukkig kan ik bijna helemaal onverhard naar huis *D

dat zou voor mij ook een uitkomst zijn
ik wist niet dat hun ook straat motoren doen
of maakt dat niet uit (ook in verband met garantie)
 
dat zou voor mij ook een uitkomst zijn
ik wist niet dat hun ook straat motoren doen
of maakt dat niet uit (ook in verband met garantie)
Ze verkopen de straatfietsen niet meer mogen wel het onderhoud doen. Ze hebben de software etc. En ze hebben een paar meer LC8's in onderhoud. En de importeur zit om de hoek.
Voor de meer ingewikkelde beurten (zoals de 15k-beurt) en als er iets met de waterpomp is, moet ik het nog even bekijken, maar de 7,5k-beurt kunnen ze in ieder geval prima doen. En wie weet...
Ze hebben ook een haal- en brengservice, maar ik rij liever door de drek :P
 
Zo men koffers zijn binnen en zitten er op *D laar de vakantie maar beginnen :]

Moet zeggen dit is wel 1 van de beste rekken om te monteren past gewoon goed :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan