KTM 990 SM, SM-R, SM-T en meer LC8 topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo men koffers zijn binnen en zitten er op *D laar de vakantie maar beginnen :]

Moet zeggen dit is wel 1 van de beste rekken om te monteren past gewoon goed :Y [afbeelding]

jij neemt "je motor binnen laten" wel heel letterlijk he ;).

Ziet er goed uit! Ik heb bij mijn nieuwe SMT ook dezelfde koffers besteld, worden ook gemonteerd :). Waar ga je naar toe op vakantie? Misschien met m'n vriendin n weekendje eifel doen :)
 
jij neemt "je motor binnen laten" wel heel letterlijk he ;).

Ziet er goed uit! Ik heb bij mijn nieuwe SMT ook dezelfde koffers besteld, worden ook gemonteerd :). Waar ga je naar toe op vakantie? Misschien met m'n vriendin n weekendje eifel doen :)

Gaat ze niet liever met jou dan? ;-)
 
Vakantie gaat naar zuid Noorwegen , zal een dikke 4000km worden aan leuke routes .

We gaan in 2 dagen door Denemarken en dan met de boot over naar Kristiansand en vandaar uit naar boven tot aan Trondheim ongeveer en dan via de kust weer naar beneden . totaal 14 dagen :] en we nemen de tent mee :Y
 
Mazzelaars. Mijn vriendin is met geen stok achterop te krijgen. Ik beperk me tot weekendjes weg met een maat van me..

Ik heb geen vriendin dus das nog makkelijker O-)

Degene die mee gaat doet dat met een R1 uit 2000 !

En met een beetje mazzel ga ik in augustus nog naar de Dolomieten dag of 10 :] en tussen door nog wat weekends naar de Eifel of de Harz
 
jij neemt "je motor binnen laten" wel heel letterlijk he ;).
Hier ook zo hoor, gewoon naar binnen met dat ding 8-) badkamer vol met kuipdelen die ik schoon had gemaakt, achterkamer vol met de rest van mn motor. Gewoon eten kon niet want ik had ook de tafel geclaimed voor mn motor. Inmiddels is ie weer naar buiten, hij heeft zo een week binnen gestaan.

1z32b6g.jpg
 
Hier ook zo hoor, gewoon naar binnen met dat ding 8-) badkamer vol met kuipdelen die ik schoon had gemaakt, achterkamer vol met de rest van mn motor. Gewoon eten kon niet want ik had ook de tafel geclaimed voor mn motor. Inmiddels is ie weer naar buiten, hij heeft zo een week binnen gestaan.

[afbeelding]

haha... ik zie het al voor me: "Help mijn man heeft een hobby". Helemaal terecht! :)
 
Bedankt voor alle antwoorden m.b.t de verzekering. *D

Nog een vraagje.
Ik sluit altijd een schadeopzittendeverzekering af (deze aanvullende verzekering ziet op de bestuurder en passagier) voor het geval ik een ongeval veroorzaak en de schade (zowel letsel als materieel) nergens kan worden verhaald en ik deze zelf dien te betalen.

Wat is nu een redelijk bedrag:

KNMV --> € 25.000,-
DOA (heet nu De Witte) --> keuze tussen € 75.000,- of € 150.000,-
Unive --> € 1000.000,-

Bij KNMV zeiden ze dat hoger dan € 25.000 niet 'kan'. Hetgeen blijkbaar toch wel het geval is gezien het bovenstaande. In het geval van schade lijkt mij deze ook snel hoger dan € 25.000,- bijvoorbeeld.

Zie ik iets over het hoofd of begrijp ik iets niet? |(

Ik hoor graag van jullie!
 
Laatst bewerkt:
haha... ik zie het al voor me: "Help mijn man heeft een hobby". Helemaal terecht! :)
Mijn man en zoon dan in dit geval, mn vader heeft 2 Engelse fietsen staan, letterlijk uit de 2e wereld oorlog.. dan denk je dat een KTM veel onderhoud nodig heeft, tot je kijkt naar wat hij doet aan zn motoren!
 
Woon een paar km van goedhart af dus ik kom regelmatig even buurten en bakkie doen daar.
Gister was ik daar ff met mn schoonvader om hem te overtuigen om een ktm te kopen,maar heeft zijn zinnen gezet op een honda crossrunner of een nc700x....
Hij heeft ook nog niet mijn KTM gereden dus ik kan het hem niet eens kwalijk nemen...de arme man weet gewoon niet beter _O-

Hij gaat vandaag proefrijden op de 2.....
 
Woon een paar km van goedhart af dus ik kom regelmatig even buurten en bakkie doen daar.
Gister was ik daar ff met mn schoonvader om hem te overtuigen om een ktm te kopen,maar heeft zijn zinnen gezet op een honda crossrunner of een nc700x....
Hij heeft ook nog niet mijn KTM gereden dus ik kan het hem niet eens kwalijk nemen...de arme man weet gewoon niet beter _O-

Hij gaat vandaag proefrijden op de 2.....

haha... ja het zijn twee totaal verschillende werelden. Ik vind de nc700x een knap staaltje enginering voor het geld dat je moet betalen. De crossrunner is ook niet gek, maar vind het een jetski op het droge (moet je je hand maar eens over het rijwiel deel houden als je er naar kijkt). Kom zelf wel van honda af, en moet zeggen kwalitatief heb je nooit gezeur of problemen! Maar een KTM, dat is wat anders he ;)
 
Veel SM-T globetrotters hier, gezien de aanschaf van koffers, toerruiten enz. De T van touring wordt erg letterlijk genomen blijkbaar....... Ik heb de SM-T nu bijna een jaar en vindt het geen echte tour fiets gezien de sportieve vering/demping, felle gasrespons en matig zitcomfort bij lange afstanden. Daarintegen wel een rasechte rag-bike waarmee makkelijk wheelies, stoppies en drifts te maken zijn. Blijkbaar zijn er veel verschillende "soorten" motorrijders die voor een SM-T kiezen.
 
Dat begrijp ik...... Ben benieuwd naar de "plaatjes" als de uitlaten er op zitten, welk merk ga je doen?

Ach ja, Marcel, moest ff denken wie Rocketeer ook weer was maar nu weet ik het.
Ik heb gekozen voor de Wings-dempers, heb ze gisteren besteld, zal wel een week of twee duren.
Dit jaar ga ik met de moto naar de Tour de France, hotel is al besproken. En jullie? Wederom Dolomieten of iets anders?
 
zo deel 5 staat online, met nieuwe openingspost...
ik heb de foto's een ieder zijn motor achterwege gelaten om de eerste pagina niet te zwaar te maken, maar kan ik alsnog toevoegen als daar animo voor is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan