Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roedy hoorde je hem dan door je oordoppen heen haha??

dat was wat je hoorde sambal herrie niet uw kupke over het asfalt keek steeds in me spiegel ma zeg een klein stipje maar we houden wel rekening met jou maar die kneedows dan ?? Moet je me welin kunnen halen in de bochten haha van jou brult ook lekker toen we weg reden of was dat roedy met een soort van wheely ???
 
Roedy hoorde je hem dan door je oordoppen heen haha??

dat was wat je hoorde sambal herrie niet uw kupke over het asfalt keek steeds in me spiegel ma zeg een klein stipje maar we houden wel rekening met jou maar die kneedows dan ?? Moet je me welin kunnen halen in de bochten haha van jou brult ook lekker toen we weg reden of was dat roedy met een soort van wheely ???
Ja roedy trok hem als eerst weg alsof ie achterna werd gezeten door de duivel _O-
Maar binnekort weer ff gassen,was wel gezellig :]
 
Roedy hoorde je hem dan door je oordoppen heen haha??

dat was wat je hoorde sambal herrie niet uw kupke over het asfalt keek steeds in me spiegel ma zeg een klein stipje maar we houden wel rekening met jou maar die kneedows dan ?? Moet je me welin kunnen halen in de bochten haha van jou brult ook lekker toen we weg reden of was dat roedy met een soort van wheely ???

ik trok hem inderdaad even door tot de 14.000 toeren 8-)
dus denk dat je mij gehoord hebt :X
 
Heren, heren, julie zijn digitaal vast gelegd.... })
 
goeie smorgens,
Ben van plan rond 18.00 stukkie te gaan rijden, weet nie of er iemand mee gaat?


@sven, geloof dat het vrijdag gaat regenen...
 
Ja hoor :Y

Jij lekker de akra eronder vandaag?
Ben benieuwd naar de foto's :} :}

Hij ligt klaar :) maar wacht ff op het zonnetje :)

akra1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan