Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.
door uitval ben ik al rond 4 uur op de brand.

Ik kom dan met mijn buurjongen die heeft ook een motor.

wie weet zie ik straks wel iemand! het is de bedoeling dat ik mijn leren pak vandaag ga inrijden :9
tot op heden zit er weinig rek in :9
 
Rudy hoe /waarop had jij die md80 bevestigd ? Gewoon met die mount die erbij zit ?
Want hij zat bij jou wel op een prima plekkie.
 
Kheb hem nog gewoon origineel staan zeg maar. Maat van me zei. 720p en 30 frames is meer dan zat omdat je tv toch maar 25 fps aan kan. Weet eigenlijk niet eens wat een monitor doet, maar dat zal ook niet veel meer of minder zijn. Dadelijk eens omzetten als m'n vriendin naar het werk is.
Je monitor kan alles aan, het is de software die de truuk doet (en je videokaart)

philips fullHD. ;)
FullHD tv's spelen zonder probs 50p en 60p af.
film maar eens in 720p met 60fps.
sluit de hdmi aan op je atc en tv, en walla vloeiende beelden.

Voordeel van 60p is verder, dat je er meer mee kan spelen in een video bewerkings programma.
Je kan er bv, 'n mooie vloeiende slow motion maken.

Als ik een video klaar heb.
Dan render ik deze altijd naar een MP4 van 1280x720p met een frame rate van 29.970 fps
Moderne tv's schakelen zelf wel tussen pal of ntsc systemen....
Mijn tv is trouwens ook via een hdmi kabel verbonden met de hdmi van de pc videokaart.
 
Je monitor kan alles aan, het is de software die de truuk doet (en je videokaart)FullHD tv's spelen zonder probs 50p en 60p af.
film maar eens in 720p met 60fps.
sluit de hdmi aan op je atc en tv, en walla vloeiende beelden.

Voordeel van 60p is verder, dat je er meer mee kan spelen in een video bewerkings programma.
Je kan er bv, 'n mooie vloeiende slow motion maken.

Als ik een video klaar heb.
Dan render ik deze altijd naar een MP4 van 1280x720p met een frame rate van 29.970 fps
Moderne tv's schakelen zelf wel tussen pal of ntsc systemen....
Mijn tv is trouwens ook via een hdmi kabel verbonden met de hdmi van de pc videokaart.

Maar daar heb je dan wel een aardig videokaartje voor nodig toch ?
In je pc of laptop bedoel ik ....

Ik heb een splinternieuwe laptop en eentje van dik 10 jaar oud. En die ouwe trekt echt heel veel grafische dingen niet.
 
Laatst bewerkt:
Rudy hoe /waarop had jij die md80 bevestigd ? Gewoon met die mount die erbij zit ?
Want hij zat bij jou wel op een prima plekkie.

inderdaad met zn houdertje, de vaste zeg maar die je alleen voor en achterover kunt doen
heb dat ding met tape op de zuignap van de tomtom geplakt en zo op de tank geplakt
 
inderdaad met zn houdertje, de vaste zeg maar die je alleen voor en achterover kunt doen
heb dat ding met tape op de zuignap van de tomtom geplakt en zo op de tank geplakt

Ah oke thank u. Zo'zuignap heb ik nog wel enkele van de diverse telefoons.
weer wat te knutselen :)
 
gewoon wat proberen, vind vanaf de tank zelf wel de mooiste positie
maja het trillen is wel een probleem met zn goedkoop ding

Ja daarom heb ik zo'n goedkoop ding gekocht. Kun je eerst ff spelen en kijken hoe of wat.
Ik vind op de tank (zo kijkend door de kuipruit met de tellers nog net in beeld) ook de mooiste stand.
 
Een goede avond deze zonnige avond :W :W :W
Er is weinig gewerkt vandaag en veel geluld :Y :Y :Y
De mensen die gaan rijden wens ik veul plezier toe en hou de glimmende kant boven :+ :+
 
Heb de oude dame vandaag laten brullen. Kwestie van prioriteiten stellen he.
En ze liep meteen, dus morgen krijgt ze een mooie Akrapovic demper als beloning en een flinke poetsbeurt :)
 
Laatst bewerkt:
Geen kampioenschap voor Ducati in de motogp denk ik zo.

link klikkerdeklik

Nou had ik het al niet echt verwacht in het eerste seizoen. (hoewel hij dat wel deed op de yamaha) Vind het wel jammer. Rossi is de man. :Y
 
FOK nieuws .............

Maar ben wel erg benieuwd naar de 1e race. Stoner en Pedrosa staan er wel goed op voor de 1e race. Elbowz steeds sneller dan lollieboy ......... En met Rossi weet je het nooit.
 
Heb de oude dame vandaag laten brullen. Kwestie van prioriteiten stellen he.
En ze liep meteen, dus morgen krijgt ze een mooie Akrapovic demper als beloning en een flinke poetsbeurt :)

Je moet ze goed vertroettelen war anders gaat ze tegen werken :Y :Y
Geloof dat ze wel blij zal zijn met een nieuw demperke en een poetsbeurt *O* *O* *O*
 
FOK nieuws .............

Maar ben wel erg benieuwd naar de 1e race. Stoner en Pedrosa staan er wel goed op voor de 1e race. Elbowz steeds sneller dan lollieboy ......... En met Rossi weet je het nooit.
Motegi wordt iig naar achter gezet. Zoniet niet gereden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan