Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.
blablabla booooooobooooooooob mmmmjjaaauuuwwwwnngnggggg
smiley_bike.gif
 
Ook weer binnen.
Werd toch wel frisjes op de brand.
Corneoo's sportieve fiets bewonderd, en even zijn nieuwe helm .. uhm :$
Nog een klein stukkie over de dijk getoert met roedy, Sambal en kawa-tony, maar het was al te donker, donker vizier straft gelijk af :(


HDMI? Niet DVI?
Jep.....
als je alleen dvi hebt dan is er een verloop stekker van dvi naar hdmi, je hebt dan alleen geen audio via hdmi.
Maar daar heb je dan wel een aardig videokaartje voor nodig toch ?
In je pc of laptop bedoel ik ....

Ik heb een splinternieuwe laptop en eentje van dik 10 jaar oud. En die ouwe trekt echt heel veel grafische dingen niet.
Valt wel mee, als je er op let dat de video kaart zoals ati's UVD ondersteund (hardwarematige HD decodering). vanaf ik dacht 50€
Een externe audio kaart met een audio processor ontlast je pc cpu ook behoorlijk.
dus niet de ingebouwde audio van je moederkaart gebruiken.
 
je geeft zelf het antwoord al.
HDMI is met beeld en geluid
DVI is alleen beeld.

Ik heb dus een videokaart met een DVI en HDMI uitgang.
Ik gebruik de TV dan ook als 2e monitor bij video editing.
Op de TV ziet er toch anders uit dan op een monitor.

+ De films die ik download, kan ik simpel via de pc op de TV kijken. (Dat is de grootste meerwaarde...
 
Laatst bewerkt:
Ook weer binnen.
Werd toch wel frisjes op de brand.
Corneoo's sportieve fiets bewonderd, en even zijn nieuwe helm .. uhm :$
Nog een klein stukkie over de dijk getoert met roedy, Sambal en kawa-tony, maar het was al te donker, donker vizier straft gelijk af :(Jep.....
als je alleen dvi hebt dan is er een verloop stekker van dvi naar hdmi, je hebt dan alleen geen audio via hdmi.Valt wel mee, als je er op let dat de video kaart zoals ati's UVD ondersteund (hardwarematige HD decodering). vanaf ik dacht 50€
Een externe audio kaart met een audio processor ontlast je pc cpu ook behoorlijk.
dus niet de ingebouwde audio van je moederkaart gebruiken.

thuis gekomen zo te zien? ;)

we zijn inderdaad te laat aangereden maar goed, volgende keer beter
 
Laatst bewerkt:
je geeft zelf het antwoord al.
HDMI is met beeld en geluid
DVI is alleen beeld.

Ik heb dus een videokaart met een DVI en HDMI uitgang.
Ik gebruik de TV dan ook als 2e monitor bij video editing.
Op de TV ziet er toch anders uit dan op een monitor.

+ De films die ik download, kan ik simpel via de pc op de TV kijken. (Dat is de grootste meerwaarde...
Ja vandaar dat ik het niet kende, HDMI op videokaarten. Meestal gebruikt men dan een adaptertje van DVI naar HDMI (of gewoon een HDMI naar DVI kabel). Heb je precies hetzelfde effect.
 
Geen kampioenschap voor Ducati in de motogp denk ik zo.

link klikkerdeklik

Nou had ik het al niet echt verwacht in het eerste seizoen. (hoewel hij dat wel deed op de yamaha) Vind het wel jammer. Rossi is de man. :Y

Ik verwacht het ook niet met zn blessure en dat yamaha verhaal was wel in zijn jonge jaartjes :p maar hij is en blijft de man ! 8-) en er gaan al geruchten dat ie over 2 jaar naar het wsbk gaat ! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan