Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooo pffffwas gezellig. Idd. Ma wel een beetje fris opwarmen en kachel tt + . Reed net afslag vught rijd ff binnendoor om sigaretten te halen ff een klein stukje gas geven was niemand in de buurt plots ik ineens in me spiegel een motor rijder hard zie aankomen. Was het politie dacht nu de lul ma kwam langs me rijden keek me aan en reed weer verder . Nou peerke volgens mij zijn ze niet alleen in denbosch bezig ma ook in vught . Maar nu ga ik lekker ff uitrusten want roepy reed een beetje hard en dat ben ik niet gewend haha


halleeeeeeeeee
 
Zoooo pffffwas gezellig. Idd. Ma wel een beetje fris opwarmen en kachel tt + . Reed net afslag vught rijd ff binnendoor om sigaretten te halen ff een klein stukje gas geven was niemand in de buurt plots ik ineens in me spiegel een motor rijder hard zie aankomen. Was het politie dacht nu de lul ma kwam langs me rijden keek me aan en reed weer verder . Nou peerke volgens mij zijn ze niet alleen in denbosch bezig ma ook in vught . Maar nu ga ik lekker ff uitrusten want roepy reed een beetje hard en dat ben ik niet gewend haha


halleeeeeeeeee

zo hard ging het nog niet hoor, was veel te donker om over een dijk te gaan liggen vallen...
 
Ja vandaar dat ik het niet kende, HDMI op videokaarten. Meestal gebruikt men dan een adaptertje van DVI naar HDMI (of gewoon een HDMI naar DVI kabel). Heb je precies hetzelfde effect.
Precies, had ik dat al niet eerder aangehaald :?
Maar net niet helemaal.
Kwaliteit van het beeld zal hetzelfde zijn, maar videokaarten met HDMI out, hebben ook 'n hdcp "handshake" zodat de ontvanger het juiste weet om te gaan met het angeboden bron materiaal.
Als hdcp niet aanwezig is, dan krijg je wel eens het bericht dat de hdmi niet herkent word, of "not suported source".
Maar meestal is bij gedownload materiaal de hdcp verwijderd.
En audio kan je toch gewoon van je pc gebruiken...
 
Haha sambal voortaan voor me rijden dat wil ik wel zien !!! Ik hoorde alleen me akra door me oordoppen heen maar was gezellig !!!!!!
1x was ik aan het dromen toen we onder viaduct reden,toen ineens een paar uitlate begonnen te brulle,was meteen weer bij de les :9 Maar ik ben de langzaamste dus lijkt me beter dat ik julie niet in de weg rijd. _O-
 
Das tof, voorheen was ik altijd de laatste......... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan