MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
:') grof, maar wel goed :X
-Het is net uit met mijn vriendin. Maar zoals ze in Japan zeggen: er kan er elk moment een nieuwe voorbij drijven.

-Ik sprak net met mijn Japanse vastgoedmakelaar en vroeg of er een school was in die buurt. Ze zei 'momenteel niet, maar wacht nog even'.

-Ik had seks met een Japanse. Ze schreeuwde dat ze de aarde onder haar voelde bewegen en dat ze helemaal nat werd.

-Japan is echt vooruitstrevend. Ze gaan niet naar het strand, het strand komt naar hen
 
Even het pakkie aantrekken dan naar het hoorcollege toe, dan een rondje terug rijden naar huis via de lekdijk *D :] planning 200km , meer laat me tank niet toe op dit moment :+ (hint: beurs was duur :P )
 
Goed bezig DF, lekker rijden. :Y

Nog twee uurtjes denk ik, dan mag ik ook weer. Het wachten is op de adjudant die in een bespreking zit. Net examen in de gaskamer gedaan, en daarna uiteraard nog even de kamer in zonder masker. :)


Bijna weekend. :9
 
Morgen gooi!

Uitje, goed plan! Wild wateren in Zoetermeer is heel erg leuk! *O*
CF gefeliciteerd met je oom-schap ;)
Kleine lettertjes B| Ik wordt er echt misselijk van! :X


Weekend!! *O* :]
 
Goed bezig DF, lekker rijden. :Y

Nog twee uurtjes denk ik, dan mag ik ook weer. Het wachten is op de adjudant die in een bespreking zit. Net examen in de gaskamer gedaan, en daarna uiteraard nog even de kamer in zonder masker. :)


Bijna weekend. :9

Examen goed afgelegd dus? Ik mis de kots verhalen enzo dus t zal wel :P
 
Oe... 6 pagina's al. :o

Nerd grapje tijd!

1267012809.jpg
 
Even inhakend op het idee van wildwatervaren in Zoetermeer wat echt een heel leuk idee is, maar wellicht wat ver weg (alhoewel dat relatief is). Klikkerdeklik In de buurt, actief en outdoor altijd af te sluiten met iets van eten oid.

In dat geval misschien handiger om nog ietsie te wachten totdat de watertemperatuur wat gestegen is... :X
 
Uitje: ooit eens gedaan als vrijgezellefeesie. Schieten was leuk maar erg kort. Extra schieten was niet goedkoop maar toch gedaan. Quadrijden is altijd leuk mits het een uitdagend parcours is en er wat gang gemaakt mag worden. Denk dat wij ons anders snel gaan vervelen. Als ik de crosscursus in het achterhoofd hou ligt "ons" niveau toch best wel hoog... Ben bang dat het gaat vervelen ;)

Maar ik pas me aan en als ik half kan ben ik er heel bij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan