MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Monster Rossi.....

[afbeelding]

.... kwam hem net tegen in de nieuwe Moto73 en vind het wel wat hebben. :Y
Deze is natuurlijk veeel beter :Y

03-hayden-replica-ducati-monster-500x312.jpg



En present!!! *O*
 

Wuhaha _O- :P
Las at de S toch weer aan de praat is, waar lag het nou aan? ;)
Kzal je morgen even mailen/pm-en...als dat terug te vinden valt ;)


Duo-stepjes zijn gemaakt *O*
Kheb het juiste boutje voor mn koplamp mee gekregen en de oude stepjes, straks foto's van maken, weet namelijk nu waarom die krengen hingen :X
 
Laatst bewerkt:
Wuhaha _O- :P
Las at de S toch weer aan de praat is, waar lag het nou aan? ;)
Kzal je morgen even mailen/pm-en...als dat terug te vinden valt ;)

Girl zat te klungelen.... ik gaf te weinig gas tijdens het starten.
Ben te gewend aan de GS, daar hoef je het gas niet bij open te draaien, dus ik deed dat te weinig bij het S'je. Dus gewoon ... dommigheid. :P
 
@All:

X en ik zijn uitstapjes aan het bedenken voor een dagje erop uit vanwege het bijna 100 jubileum deeltje.
Tot nu toe hebben we 1 optie die ons wel leuk lijkt:

Arrangement kleiduiven schieten en quad rijden
De kleiduif is een gebakken schoteltje van 11 x 2 cm. dat door werpmachines met een snelheid van circa 110 km. p/u. ruim 80 meter ver geworpen wordt. De kleiduiven worden beschoten met hagelpatronen gevuld met staalhagel. De machines staan in verschillende richtingen opgesteld. Dit maakt het zo spannend, bij een van de posten weet u zelfs vooraf niet in welke richting de kleiduif zijn vlucht zal volgen.
-

* Ontvangst van uw gasten met een mok koffie / thee en een huisgemaakte muffin.
* Kleiduiven schieten onder deskundige begeleiding & instructie, een sensatie opzicht!
* Na het schieten staat er een heerlijke bolletjes lunch voor u klaar met o.a. een kop soep, diverse belegde broodjes, broodje kroket en fruit. Ook de koffie / thee / melk en jus d'orange zullen niet ontbreken.
* Na de lunch gaan we quadrijden. Ook een andere activiteit is in overleg mogelijk.
* Einde van de activiteiten, drankjes naar keuze. Wij zorgen voor een warme bittergarnituur.
* Laatste drankje ter afsluiting.

Prijs vanaf € 66,50 per persoon bij minimaal 10 personen (inclusief de drankjes)

Maar misschien weer zoiets als de vorige keer zoals het bowlen/steengrillen. Dit was uit mijn hoofd rond de 50 euro de man.
Uiteraard staan we open voor verdere idee-en/opties en willen we uiteindelijk een polletje maken tussen 3 varianten en dan meeste stemmen gelden :P

Mocht er dus iets zijn wat je/jullie leuk lijkt om te doen dan horen we dat dus graag :)
 
Laatst bewerkt:
Wehehe twee verschillende verhalen, mja fijn dat de S weer loopt :Y

Accu dood was idd wel in de verwachting en wat meer gas geven bij het opstarten, ach vergeet het de volgende eigenaar niet mee te geven he ;) :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan