Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
doe jij het licht uit dan als je weggaat?
uuhhh doe ook maar niet...stel dat se seua nog langskomt ;)
 
Klik




en weer aan........


Dank u wel Zoef
1sm136flowers.gif
en You-Accelerate
beersmile.gif
voor het openen van een nieuw biertje deel.
Wel de mooiste foto gevonden hoor B| Hoe kan ik dat nu ooit weer goed maken :? _O-

@ Dandruff:
ik woon niet in fuckyoushemale |( Hier nog echte dampende smokende diesel centrale, werk bijna altijd. Is nog nooit ontploft iig....

Idereen klaar en geweest :?
verdomme waar is dat touwtje,

KLIK

Licht uit spot aan


:W
 
Moguh :W

met 5000 rpm kan je trouwens op de binnenwegen best wel doorraggen hoor, ik heb me vandaag wel vermaakt, jezus wat rijd dat ding gaaf.
mn nieuwe pak en helm is trouwens wel ff wennen, ik krijg pijn aan mn oor |( en kan mn benen veel moeilijker buigen als je ze weer op je steppies zet na een stoplicht.
die sportsmarts geven ook erg veel vertrouwen hoewel t best koud nog is..
Het oude pak zit altijd beter :N Maar moet je dat eens over een jaar aantrekken als je aan dit pak gewend bent :X
 
Toch vind ik die HP Corse op de nieuwe best wel vet :9~


Arrow is inderdaad iets wat bij Triumph hoort. Hetzelfde als Akra bij KTM. Maar je bent minimaal 1100,- kwijt voor high mount Arrow dempers. En dat vind ik toch iets teveel van het goede. Zo'n low mount HP Corse/Leo/Zard/Mivv voor minder dan de helft van een Arrow is dan toch ook wel vet :)
 
Goedemorgen,

Gisteren m'n eerste echte ritje gemaakt, vanmiddag m'n tweede!!
Nieuw pak en nieuwe laarzen(beurs), wel wennen, leer is nog stug.
 
Toch vind ik die HP Corse op de nieuwe best wel vet :9~


Arrow is inderdaad iets wat bij Triumph hoort. Hetzelfde als Akra bij KTM. Maar je bent minimaal 1100,- kwijt voor high mount Arrow dempers. En dat vind ik toch iets teveel van het goede. Zo'n low mount HP Corse/Leo/Zard/Mivv voor minder dan de helft van een Arrow is dan toch ook wel vet :)
Zo ken ik er eentje die een Leo GP-style demper van een GSX-R op z'n Speed heeft laten maken, ziet er niet verkeerd uit, en er waren volgens mij niet veel aanpassingen nodig. Kon hij gebruikt geschikt aan komen, is dat misschien een optie :?
 
...ook weer gevonden.., gaat wel erg hard hier hoor..

je zou toch zeggen met al dat nieuwe spul en dat mooie weer ...geen tijd voor het forum..

blijkbaar niet overal even mooi weer.. :+

hier wel hoor.. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan