Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik toevallig vandaag Macmillan gespot vandaag in Ede, samen met een
iets ouder model zwarte Speed?
 
*O* *O* *O* *O*
Vandaag ff lekker :] maar helaas niet op mijn Speed -O- Denk dat de accu overleden is, ook met startkast deed ie niets dan aan klikje geven :(

Dus ff de SV gepakt en heerlijk een uurtje ant brummeren geweest *O* was weer heerlijk !!!!!
 
Vandaag de fiets maar gepoetst. Met een kater rijden is toch ook niet alles :(

Staat er nu weer netje bij:[afbeelding]

heb jij toevallig, met die hoge arrows, klappen in de uitlaat, als je bij hoog toerental het gas loslaat?

ik heb het namelijk wel, maar heb geen db killers gemonteerd...
 
iemand intresse?
heb nu namelijk een achterlicht met led erin :)
IMAG0418.jpg

IMG_3087.jpg
 
heb jij toevallig, met die hoge arrows, klappen in de uitlaat, als je bij hoog toerental het gas loslaat?

ik heb het namelijk wel, maar heb geen db killers gemonteerd...

Ook bij mij zijn de DB-killers er uit. En bij het loslaten van het gas komen er regelmatig flinke klappen uit. Dit was trouwens bij het 2008-model ook al het geval met de hoge arrows.

Heb zo wie zo het idee dat deze arrows behoorlijk meer geluid produceren dan de arrows voor de 2008-versie :Y . Maar ik vind dit niet vervelend O-)
 
Mooi stoere motor zo,n Corsaro :Y
Maar heb nu mijn 2e Speed Triple , en heb geen moment spijt gehad dat ik afstand heb gedaan van die ' echte ' motor.

Ook niet betreft het sturen, loopcultuur van het blok, verbruik , betrouwbaarheid...enz

maar ieder zijn ding natuurlijk

;)
Same here!


Zo, de 800 zit erop!! *O* *O*
 
Ook bij mij zijn de DB-killers er uit. En bij het loslaten van het gas komen er regelmatig flinke klappen uit. Dit was trouwens bij het 2008-model ook al het geval met de hoge arrows.

Heb zo wie zo het idee dat deze arrows behoorlijk meer geluid produceren dan de arrows voor de 2008-versie :Y . Maar ik vind dit niet vervelend O-)

en dan het motor aanzuig geluid erbij.. ik werd er gek van dus Db killers erin gedaan!
misschien ooit af laten stellen met tuneboy?
 
*O* *O* *O* *O*
Vandaag ff lekker :] maar helaas niet op mijn Speed -O- Denk dat de accu overleden is, ook met startkast deed ie niets dan aan klikje geven :(

Dus ff de SV gepakt en heerlijk een uurtje ant brummeren geweest *O* was weer heerlijk !!!!!


accupolen nagekeken op corrosie?
 
iemand intresse?
heb nu namelijk een achterlicht met led erin :)
[http://i766.photobucket.com/albums/xx308/robbyvw/IMAG0418.jpg (afbeelding)]
[http://i766.photobucket.com/albums/xx308/robbyvw/IMG_3087.jpg (afbeelding)]
heb je nu een achterlicht met geintegeerde knippers? zoja welke, origineel Triumph of BMG, en is die van BMG wel een led licht? rood of wit? jeetje wat een gevraag
 
en dan het motor aanzuig geluid erbij.. ik werd er gek van dus Db killers erin gedaan!
misschien ooit af laten stellen met tuneboy?
bij mn vorige werd ik ook gek van dat geklapper, |( na bezoek Tuneboy Ruud Fredriks was dat weg maar misschien kan dat alleen al door het uitschakelen van de SAI
 
Wow :o

Deeltje 19 alweer.
Phew gaat echt wel hard.

Ik ben er ook weer bij in ieder geval. :W :W

Ben vandaag weer lekker een stukje wezen sturen.
Had tussendoor wel even de schrik te pakken toen er een stalen pin van 5cm in mijn achterband zat.

Dacht dat heb ik weer, ergens far far away from home. :(
Maar gelukkig was het in het loopvlak blijven zitten. Heeeeeeel erg schuin, bijna plat.

Met dank overigens aan Cama motoren in Maassluis die me zelfs om 17:00 uur nog uitgebreid hebben geholpen.

Heb vandaag nog even nieuwe piccies gemaakt van m'n Triple.
Die wil ik jullie niet onthouden natuurlijk. }) })

@I-Accelerate: Mag nummer 4 in de OP alsjeblieft ???

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie piccies Patman :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan