Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat denk je zelf ;)



:W
full
full
full

*O* *O* *O* *O*
Bike start weer !!!! moggel ff stukkie rijden :] :]
*O* *O* *O* ..........hoop dat-ie morgen ook weer start :+
 
Mooihooi! :9~ :9~ die omgeving en vooral die twee brommers.

Man ik ben gesloopt. Van morgen wat boodschappen gedaan. Wou wat te eten scoren zie ik daar een crossert op een aanhangwagen staan te tanken. Ikke stuur om en naar die man toe. Vraagt tie ga je mee, was met de KTM. Nou dat heb ik geweten met me wegbanden. Kwam toch door die plassen heen maar mijn Weg laarzen en broek zijn minstends een kg zwaarder van de modder. Morgen maar eens weer gaan poetsen. Maar het was gezellig. Altijd goed nieuwe motor vriendjes *O*

*D


jij bent onderhand een meesterpoetser!
 
!
Jij durft!!! :}
Of weet jij een plekje waar je dat kunt doen zonder dat je het risico loopt gelijk het roze papiertje in te moeten leveren? O-)

:W

Je moet niet blijven gas geven he. Even gas en dan weer afremmen. Nu idd maar hopen dat er op dat stukkie gas geen police stond...

Mensen is het top weer of wat? Dit is toch een cadeau'tje in maart :}
 
*D
Die kans is aanwezig !! ben je niet te druk met "werken" ?-O- wat is er gebeurt ??


Ik was aan het invoegen en een lul in een TT vond klaar blijkelijk dat ik er niet tussen mocht.
Dus hij gaf maar even gas bij en daarbij schept hij mij... -O-

Heb zelf gelukkig niets... alleen een hoop schrik... Me hele ongeluk schoot weer voorbij...

Me schakelset is afgebroken en er zit gelijk weer een kras bij op me dynamo-deksel
 
Laatst bewerkt:
Ik was aan het invoegen en een lul in een TT vond klaar blijkelijk dat ik er niet tussen mocht.
Dus hij gaf maar even gas bij en daarbij schept hij mij... -O-

Heb zelf gelukkig niets... alleen een hoop schrik... Me hele ongeluk schoot weer voorbij...

Me schakelset is afgebroken en er zit gelijk weer een kras bij op me dynamo-deksel

wat een mafkees... Alsof je een dooie op je geweten wil hebben omdat je zo nodig proleetje wil spelen. Gelukkig ben je er goed van afgekomen. Ik had mezelf niet echt rustig kunnen houden als ik bij die kerel was geweest. Hoop dat ie schade heeft -O-
 
Nou mijn dag is net even anders gelopen dan gehoopt....

Het is nu trouwens officieel... Alle automobilisten zijn blind, dom en poopie joopie...

Dit is mij net geflikt door een lul in een audi TT

[afbeelding]


ik zou zeggen; rizoma ;) O-)

maar eh...kut man!
wat een mafkees! :(
dit soort fuckers moeten ze op cursus sturen!
mafkees

heb je nog wel een mooie laarsafdruk in zn portier kunnen achterlaten? *D
maar, jij was aan het invoegen? dus nu is t jouw schuld ook nog zeker :? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan