Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik herken er heel veel niet :$

wies:
mark
hendrik, is dat die politie agent of ga ik nu mensen door elkaar halen :9
Mascot
Wheezl
Boom Boom

nog nooit van jermo gehoord ook :?



:+_O-

Wie ben jij dan? :? :z

Ik rij alweer zo'n 3 a 4 jaar mee. Maar ben vooral van het rijden, niet van het slap ouwehoeren. Zowieso in de winter kom ik niet op MF :+
Teveel andere hobby's..
 
Wie ben jij dan? :? :z

Ik rij alweer zo'n 3 a 4 jaar mee. Maar ben vooral van het rijden, niet van het slap ouwehoeren. Zowieso in de winter kom ik niet op MF :+
Teveel andere hobby's..
is dat een serieuze vraag? :9

vandaar dat ik je niet ken :Y ik ken alleen de spammers en de mensen van de ritjes en evenementen na aug 2010

kheb enige vertraging gehad met het aanmelden in MFA want jullie leken zo eng :+
 
Vet man, zelfs een nieuw plaatje voor me opgezocht. :) ik stond er niet eens in...

ja, ik miste je!
hoezo sta jij niet in de OP? wij reden zelfs al dik vóór MFA ;)


er stonden wel meer mensen in, MasterTommy, DennisHopper, MarkXT660X, PaultjeZX10, BRHM, Alexnieuwenhuize, Wizzie, Born en nog wel een paar.
Voor sommige van jullie heb ik een piccie van je motorstek o.i.d. gejat, als je wat anders wilt of een piccie wilt aanleveren, moet je maar even posten of me PMen :)


Ook heb ik de meeste nicknames al gelinkt naar ieders profiel, maak 't later nog wel af


@ycie: het is gevaarlijk dergelijke ego's nog meer te voeren :+
(en we zijn ook eng)
 
Laatst bewerkt:
Haha doe je het toch nog he. :')

Wat die andere betreft denk dat die in de vorige OP's langzaam eruit zijn gezet. B|
 
ja, ik miste je!
hoezo sta jij niet in de OP? wij reden zelfs al dik vóór MFA ;)



(en we zijn ook eng)

Was een leuk ritje ja :) op de oer hornet rottepolderpleinknallen

Ik ben niet zo van de OP's en foto's updaten enzo :)

Maar mag blijven staan hoor, leuk gedaan met linkje erbij!

en ik ben heul ENG! })
 
Laatst bewerkt:
Nou alleen nog even nagaan wie de inactieve members zijn die al 2 topics zwijgen :+

Uh, hela ik lees mee hoor.. Maar als meespammen een vereiste is wil ik af en toe wel even wat onzin neerplempen :) . Zeg het maar..

Zou natuurlijk nog leuker zijn als ik weer eens wat ritjes mee kon pakken, helaas wordt mijn echte vrije tijd steeds schaarser, en wordt ik daarmee elk jaar steeds banger voor het MFA tempo :-(

Enne, Lady_Yce; Hoi, ik ben Daan :)
 
Laatst bewerkt:
Uh, hela ik lees mee hoor.. Maar als meespammen een vereiste is wil ik af en toe wel even wat onzin neerplempen :) . Zeg het maar..

Zou natuurlijk nog leuker zijn als ik weer eens wat ritjes mee kon pakken, helaas wordt mijn echte vrije tijd steeds schaarser, en wordt ik daarmee elk jaar steeds banger voor het MFA tempo :-(

Enne, Lady_Yce; Hoi, ik ben Daan :)

Bang voor MFA?? Zegt me niks, Ik rij ook soms nog eens mee. Meestal te druk, soms kan ik niet kiezen uit de rij bikes die hier staan en kom ik te laat.

dsc00111640x480.jpg


Gezien mijn leeftijd verplaats ik me meestal op bovenstaande machine.

Daarnaast kan ik het tempo als laatste wel bijhouden, mits de rest trek in een sigaret.
Heel af en toe heb ik een drukke bui en pak ik een ander fietsje.


dsc05286640x480.jpg



@ Horny: Mooie OP man. Ik zal eens zien of er ook nog foto´s met ide ouwe kop van mij bestaan.

Wizzie
 
heeeeey allen!!
heeeer-lijkkk daggie vandaag. vroeg opgestaan om mijn motor op te gaan halen na 2 weekjes wachten
Ik ben eindelijk herenigd met mijn R6!!! *O* wat een machtig machine zeg :} en rijdt echt heerlijk.. nooit verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.. maar voorlopig rustig aan en wennen aan de motor (was nakeds gewend) maar rij constant met een big smileee!! 8-)

en nu kan ik eindelijk met jullie meerijden!! :]

nog wat pics:

afb0126.jpg

hier staat ie samen met de R1 van die vent van wie ik de mijne heb gekocht. prachtigg ding.. blauw met goudd!!

afb0127.jpg


afb0130.jpg


afb0128.jpg
 
Uh, hela ik lees mee hoor.. Maar als meespammen een vereiste is wil ik af en toe wel even wat onzin neerplempen :) . Zeg het maar..

Zou natuurlijk nog leuker zijn als ik weer eens wat ritjes mee kon pakken, helaas wordt mijn echte vrije tijd steeds schaarser, en wordt ik daarmee elk jaar steeds banger voor het MFA tempo :-(

Enne, Lady_Yce; Hoi, ik ben Daan :)
Hoi! ik ben Elvira _O-

onzin spammen ftw *O* :Y

ja, ik miste je!
hoezo sta jij niet in de OP? wij reden zelfs al dik vóór MFA ;)


er stonden wel meer mensen in, MasterTommy, DennisHopper, MarkXT660X, PaultjeZX10, BRHM, Alexnieuwenhuize, Wizzie, Born en nog wel een paar.
Voor sommige van jullie heb ik een piccie van je motorstek o.i.d. gejat, als je wat anders wilt of een piccie wilt aanleveren, moet je maar even posten of me PMen :)


Ook heb ik de meeste nicknames al gelinkt naar ieders profiel, maak 't later nog wel af


@ycie: het is gevaarlijk dergelijke ego's nog meer te voeren :+
(en we zijn ook eng)
nee joh is leuk *O* _O-

Andy aka GOD :+ ik stem voor :+

en jullie gaan m helemaal god vinden als ie met zn huisje aan de lekdijk-stinkdijk klaar is :') _O-

Was een leuk ritje ja :) op de oer hornet rottepolderpleinknallen

Ik ben niet zo van de OP's en foto's updaten enzo :)

Maar mag blijven staan hoor, leuk gedaan met linkje erbij!

en ik ben heul ENG! })
:o :o te laat :+ ben al ingeburgerd _O-
 
ja, ik miste je!
hoezo sta jij niet in de OP? wij reden zelfs al dik vóór MFA ;)


er stonden wel meer mensen in, MasterTommy, DennisHopper, MarkXT660X, PaultjeZX10, BRHM, Alexnieuwenhuize, Wizzie, Born en nog wel een paar.
Voor sommige van jullie heb ik een piccie van je motorstek o.i.d. gejat, als je wat anders wilt of een piccie wilt aanleveren, moet je maar even posten of me PMen :)


Ook heb ik de meeste nicknames al gelinkt naar ieders profiel, maak 't later nog wel af


@ycie: het is gevaarlijk dergelijke ego's nog meer te voeren :+
(en we zijn ook eng)


Ik zag 't .. fijn dat ik er ook bij sta :Y thanks.
 
heeeeey allen!!
heeeer-lijkkk daggie vandaag. vroeg opgestaan om mijn motor op te gaan halen na 2 weekjes wachten
Ik ben eindelijk herenigd met mijn R6!!! *O* wat een machtig machine zeg :} en rijdt echt heerlijk.. nooit verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.. maar voorlopig rustig aan en wennen aan de motor (was nakeds gewend) maar rij constant met een big smileee!! 8-)

en nu kan ik eindelijk met jullie meerijden!! :]

nog wat pics:

[afbeelding]
hier staat ie samen met de R1 van die vent van wie ik de mijne heb gekocht. prachtigg ding.. blauw met goudd!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
NICE *O*

goh zo'n zwart kuipruitje is ook wel sexy O-)

*gaat inspiratie opdoen voor de toekomst :+

dik gedrukt: I KNOW RITE :o ik stond ook echt te kijken.. ben nog steeds aan het wennen _O-
 
Bang voor MFA?? Zegt me niks, Ik rij ook soms nog eens mee. Meestal te druk, soms kan ik niet kiezen uit de rij bikes die hier staan en kom ik te laat.

[afbeelding]

Gezien mijn leeftijd verplaats ik me meestal op bovenstaande machine.

Daarnaast kan ik het tempo als laatste wel bijhouden, mits de rest trek in een sigaret.
Heel af en toe heb ik een drukke bui en pak ik een ander fietsje.


[afbeelding]


@ Horny: Mooie OP man. Ik zal eens zien of er ook nog foto´s met ide ouwe kop van mij bestaan.

Wizzie
Was dat de reden dat je de laatste rit op de lekdijk achteraan reed met je BUSA.
Ik reed 1 na laatste dus voor jouw.
Dacht dat je expres als laatste reed om overzicht te houden. _O-

Ik rijd liever ook als laatst dus volgende keer plekje ruilen. ;)
 
NICE *O*

goh zo'n zwart kuipruitje is ook wel sexy O-)

*gaat inspiratie opdoen voor de toekomst :+

dik gedrukt: I KNOW RITE :o ik stond ook echt te kijken.. ben nog steeds aan het wennen _O-

Thanks!!
donker viziertje en je bent klaar :Y

op de terugweg was het niet eens mijn bedoeling dat ik hard ging rijden maar damn.. voor ik het door had zat ik al op 170 _O- toen dacht ik, als ik er toch al ben.. maak er dan maar 200 van *D


kraak mijn taartschep niet af joh! :9
 
Was dat de reden dat je de laatste rit op de lekdijk achteraan reed met je BUSA.
Ik reed 1 na laatste dus voor jouw.
Dacht dat je expres als laatste reed om overzicht te houden. _O-

Ik rijd liever ook als laatst dus volgende keer plekje ruilen. ;)


Ik rijd liever niet als laatste uiteraard. Wel vind ik het belangrijk dat er een ervaren rijder achterop zit voor eventualiteiten. Ik ga altijd uit van wat ik zelf kan.
Mochten we weer eens samen meerijden, zal ik met liefde de laatste plek voor je openlaten en me voorin begeven.

*O*
 
Thanks!!
donker viziertje en je bent klaar :Y

op de terugweg was het niet eens mijn bedoeling dat ik hard ging rijden maar damn.. voor ik het door had zat ik al op 170 _O- toen dacht ik, als ik er toch al ben.. maak er dan maar 200 van *D


kraak mijn taartschep niet af joh! :9

pfoe ik wil nog zo veel :X maar nu ff niet :N blut blut blut _O-

haha erg he!! en hij accelereert zo snel :X de 200 gaat mij nu nog ff te snel _O- _O-




je moest eens weten wat ik ELKE keer moet aanhoren over mn konijnehol _O-
 
Ik rijd liever niet als laatste uiteraard. Wel vind ik het belangrijk dat er een ervaren rijder achterop zit voor eventualiteiten. Ik ga altijd uit van wat ik zelf kan.
Mochten we weer eens samen meerijden, zal ik met liefde de laatste plek voor je openlaten en me voorin begeven.

*O*
Done deal. *O*

Trouwens nog mensen rijden zaterdag word weer. :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
heeeeey allen!!
heeeer-lijkkk daggie vandaag. vroeg opgestaan om mijn motor op te gaan halen na 2 weekjes wachten
Ik ben eindelijk herenigd met mijn R6!!! *O* wat een machtig machine zeg :} en rijdt echt heerlijk.. nooit verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.. maar voorlopig rustig aan en wennen aan de motor (was nakeds gewend) maar rij constant met een big smileee!! 8-)

en nu kan ik eindelijk met jullie meerijden!! :]

nog wat pics:

[afbeelding]
hier staat ie samen met de R1 van die vent van wie ik de mijne heb gekocht. prachtigg ding.. blauw met goudd!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zeker een nette brommert! :9~

Alleen, ik mis iets, het lijkt een beetje op dit:
full




:+
 
Vandaag even gekeken hoe het met mn mishandelde kuip gaat, en het vlot goed. *O*

Vrijdag ophalen, en dan kan ik weer, alhoewel die F800R ook niet slecht rijdt (op de vering na dan, gelukkig heeft de mijne daar geen last meer van :+ ).... Heb geen foto's van voor de schade, de scheur zat in het gedeelte rechtsonder... :(

fotolk.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan