Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfoe ik wil nog zo veel :X maar nu ff niet :N blut blut blut _O-

haha erg he!! en hij accelereert zo snel :X de 200 gaat mij nu nog ff te snel _O- _O-




je moest eens weten wat ik ELKE keer moet aanhoren over mn konijnehol _O-

alles op zn tijd joh, komt wel een keertje! ;)

jaa serieus.. wanneer je denkt dat dat het was, dan begint het pas _O-

niet alleen je konijnehol toch.. je hebt nog zo'n kanonn van n demper _O- die ga je wel vervangen neem ik aan!
 
alles op zn tijd joh, komt wel een keertje! ;)

jaa serieus.. wanneer je denkt dat dat het was, dan begint het pas _O-

niet alleen je konijnehol toch.. je hebt nog zo'n kanonn van n demper _O- die ga je wel vervangen neem ik aan!
doh die hele uitlaat gaat loesoe :+
geen idee welke idioot dat designed heeft op de R6 maar HALLO RIOLERINGSBUIS absofuckinglutely weg :Y
 
In mijn beleving weer iets speciaals gezien. Dit is een fiets waar ik behoorlijk warm voor loop.
Wellicht dat ik vanuit hier, een en ander weg doe om dit aan te kunnen schaffen.
Yamaha FZS 1 SP. Helemaal te gek.

yamahafz1sp01.jpg



Wizzie
 
In mijn beleving weer iets speciaals gezien. Dit is een fiets waar ik behoorlijk warm voor loop.
Wellicht dat ik vanuit hier, een en ander weg doe om dit aan te kunnen schaffen.
Yamaha FZS 1 SP. Helemaal te gek.

[afbeelding]


Wizzie
Mooi ding.
Concurrent van de Z1000 als ik me niet vergis.
big_kawasaki_z1000_2008_08.jpg


Uitlaat even een akra op bedenken. ;)
 
In mijn beleving weer iets speciaals gezien. Dit is een fiets waar ik behoorlijk warm voor loop.
Wellicht dat ik vanuit hier, een en ander weg doe om dit aan te kunnen schaffen.
Yamaha FZS 1 SP. Helemaal te gek.

[afbeelding]


Wizzie
Cool die oldschool kleurstelling erop :Y
Wel weer jammer dat hij geen radiale remmen heeft om het af te maken maar verder zeg ik: Doen!


Of je vraagt aan Daniel of hij een FZS(R)1 voor je wil bouwen op basis van de gekuipte versie... :+
 
Oja, vandaag toch mijn voorband vervangen voor een Interact exemplaar. Merk nu duidelijk dat hij de bocht in wil vallen en dat het setje gewone Racetecs neutraler is. Verklaart wel waarom ik de combinatie gewone versie voor en Interact achter niet fijn vond.


Ook mijn remschijven goed bekeken en gecontroleerd met micrometer of ze idd krom zijn wat ik vermoedde. Gelukkig zijn ze gewoon kaarsrecht dus dat scheelt een hoop knaken *O*
Wel zijn de remblokken wat verglaast maar die wilde ik binnen niet al te lange tijd toch vervangen.
Kan alleen door alle bomen het bos niet meer zien: rode Brembo pads, SBS, EBC en XBK5 pads... Pfft :P
 
Oja, vandaag toch mijn voorband vervangen voor een Interact exemplaar. Merk nu duidelijk dat hij de bocht in wil vallen en dat het setje gewone Racetecs neutraler is. Verklaart wel waarom ik de combinatie gewone versie voor en Interact achter niet fijn vond.


Ook mijn remschijven goed bekeken en gecontroleerd met micrometer of ze idd krom zijn wat ik vermoedde. Gelukkig zijn ze gewoon kaarsrecht dus dat scheelt een hoop knaken *O*
Wel zijn de remblokken wat verglaast maar die wilde ik binnen niet al te lange tijd toch vervangen.
Kan alleen door alle bomen het bos niet meer zien: rode Brembo pads, SBS, EBC en XBK5 pads... Pfft :P

Heb je ervaring met de Racetek K3? We hebben nog 120/70-17 en 190/50-17 op voorraad liggen (K3 interact), en mijn power pure's zijn alweer bijna op. -O-
 
Zo horney begin maar vast met de volgende OP deze is weer in no time vol zo te merken. :)

mooi zo, kunnen we MFH inhalen, nog 234 topic te gaan :')

In mijn beleving weer iets speciaals gezien. Dit is een fiets waar ik behoorlijk warm voor loop.
Wellicht dat ik vanuit hier, een en ander weg doe om dit aan te kunnen schaffen.
Yamaha FZS 1 SP. Helemaal te gek.

[afbeelding]


Wizzie

kijk, daar kan ik nu helemaal in meegaan :Y go wizzie, GO!

Cool die oldschool kleurstelling erop :Y
Wel weer jammer dat hij geen radiale remmen heeft om het af te maken maar verder zeg ik: Doen!


Of je vraagt aan Daniel of hij een FZS(R)1 voor je wil bouwen op basis van de gekuipte versie... :+

wizzie verving al zuigerveren voordat ik begonnen was met sparen voor m'n eerste brommertje geloof ik.. ;)

:W

nieuw deeltje *O*

ik wil ook nieuwe op foto's :$
DAAAAAANNNIIIEEEELLLLLLL *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Please O-)


done :+
 
Laatst bewerkt:
:W K ben der ook weer bij!!

Heb vandaag 3 MFers gespot en dat allemaal in A'dam.
De 1ste was een Suzuki en reed om kwart voor 9 door de Johan Huizingalaan. K stond op de bus te wachten. Bij deze gespot!! *O*

De 2de daarvan heb k alleen de motor gezien. Stond geparkeerd in de Hoofdweg ook valk bij een busplatfrom. Bij deze je motor is gespot!

De 3de daarvan ook alleen de motor. Als k het goed heb is het een kawa, helemaal zwart zonder stickers of iets en die stond naast de Haarlemmerboog geparkeerd bij een aantal lesmotoren. Bij deze is ook jou motor gespot!!

Wie o wie!!
 
Als we toch met aka bezig zijn. Jullie hebben allemaal een dubbele staan en na een ontmoeting en mee rijden zouden jullie een aka bedenken. Dus bij deze: wie weet er een leuke aka voor mij erbij?! Naast Witje word het dan..........................

Is dit slim om te doen?! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan