Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand een goeie bezwaarschrift liggen? Waar moet je op letten als je zoiets schrijft?

Dulfuf? Mojo??
Ik moet er nog aan gaan zitten, volgens mij staan er op flitsservice.nl wel voorbeelden. Alleen moet je die niet letterlijk over nemen want dan gaat ie geloof ik meteen de prullemand in. Maar dan heb je iig een idee wat er in moet staan.
 
Eventueel wel met elkaar afstemmen wat jullie opsturen aangezien jullie naar elkaar verwijzen (dat het niet kan dat jullie allen exact dezelfde snelheid reden).
 
Ik post em hier wel ff voordat ik em opstuur, zouden we cjib-nummers/kentekens van de andere in onze bezwaarschriften moeten zetten?
 
Haai,


vanmiddag zag ik op de weg naar huis op de A5 een flitser (driepoot)staan in de vangrails. was gelukkig aan de andere kant.
Dus van Haarlem richting Hoofddorp. hij stond ongeveer in het midden van het eerste geluidsscherm dat je aan de rechterkant tegenkomt.

Ik weet niet of hij er nog steeds staat, maar omdat ik weet dat er een paar MFA-ers wel eens via die weg rijden post ik hem maar ff.

Ook omdat ik hem daar eigenlijk zelf nooit eerder had gezien en/of verwachtte..ik zag ook geen auto of bus staan die je meestal wel direct als eerste ziet. Denk dat die op de hoofdvaart eronder stond

doei :W

vanavond vuurwerk op de sloterplas, om 22:00 uur.

Ik zit waarschijnlijk in een kano/canadees eerste rang :P
 
Even een paar nieuwe (verkoop :P ) plaatjes geschoten dus POOSUUUHHH!!! *O*


66996746.jpg


72091805.jpg


23522787.jpg


35020548.jpg
 
yep vandaag ook boete in de brievenbus. Ook precies 35 kmh te hard _O-

Dus horney begin je maar alvast mentaal voor te bereiden op wat gaat komen :P


Volgensmij palte ik net daarvoor de A9...

zou kunnen, we hadden er ook niks van gemerkt hoor. Kwam dus best als een verassing.


Speciaal voor Jermo :+

Staat te koop bij motorhuis schagen *O*

[afbeelding]

Volgens mij komt ie aardig in de buurt hoe jij hem wilt hebben :Y


:9~
 
heeft iemand een goeie bezwaarschrift liggen? Waar moet je op letten als je zoiets schrijft?

Dulfuf? Mojo??
ik moet er ook 1 schrijven _O- maar niet tegen snelheid :+

Laatste oproep voor mijn Teutoburgerwald rit van a.s. zondag, aangezien het animo uit dit topic minimaal is..... Wie gaat/durft er mee?
(zie ook de openingsposting van dit topic)
:N ik zit dit weekend tot maandagavond in assen

zonder motor :+
 
heeft iemand een goeie bezwaarschrift liggen? Waar moet je op letten als je zoiets schrijft?

Dulfuf? Mojo??
zo iets?? :)

Aan: Officier van Justitie/Gemeente
(adres bovengenoemde)
(postcode en woonplaats bovengenoemde)



(uw woonplaats), (de datum)


Betreft: Bezwaarschrift tegen (verkeersovertreding)
Beschikkingsnummer :
Naam betrokkene :
Geboortedatum en –plaats :
Adres :
Postcode en plaats :

Hierbij teken ik bezwaar aan tegen de bovengenoemde beschikking.
De reden waarom ik mij niet kan verenigen met de beschikking is als volgt:

Reden -> bijvoorbeeld was aan het werk dus kan deze verkeersovertreding niet gemaakt hebben, onduidelijke borden, overmacht, verzachtende omstandigheden, etc.)

Ik verzoek u op grond van bovenstaande redenen de beschikking te vernietigen. (U kunt ook vragen om een wijziging van het bedrag en/of een toelichting in een persoonlijk gesprek)

Hoogachtend,

(handtekening)
(adresgegevens + telefoonnummer)

Bijlage: kopie beschikking







Hello Amsterdam :W
 
zo iets?? :)

Aan: Officier van Justitie/Gemeente
(adres bovengenoemde)
(postcode en woonplaats bovengenoemde)



(uw woonplaats), (de datum)


Betreft: Bezwaarschrift tegen (verkeersovertreding)
Beschikkingsnummer :
Naam betrokkene :
Geboortedatum en –plaats :
Adres :
Postcode en plaats :

Hierbij teken ik bezwaar aan tegen de bovengenoemde beschikking.
De reden waarom ik mij niet kan verenigen met de beschikking is als volgt:

Reden -> bijvoorbeeld was aan het werk dus kan deze verkeersovertreding niet gemaakt hebben, onduidelijke borden, overmacht, verzachtende omstandigheden, etc.)

Ik verzoek u op grond van bovenstaande redenen de beschikking te vernietigen. (U kunt ook vragen om een wijziging van het bedrag en/of een toelichting in een persoonlijk gesprek)

Hoogachtend,

(handtekening)
(adresgegevens + telefoonnummer)

Bijlage: kopie beschikking







Hello Amsterdam :W
Hey man, waar kom jij ineens vandaan, alles goed? *D

Heb je inmiddels een stalling en dus mogelijkheid weer een motor te kopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan