Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
[V] Ruimte
[V] Gereedschap
[V] Handige handjes.
[V] Eten & Drinken

Heb nog wat te doen dan. B|

We missen dus eigenlijk het allerbelangrijkste!

Een datum:

Lekker snel opgezet zo'n klusdag.

Btw mischien ook handig als de mensen die komen omdat ze iets willen doen/Willen laten doen even aangeven welke fiets wat er moet gebeuren.

Dan is het voor de handige mensjes onder ons in te schatten hoe of wat.

Want ik persoonlijk wil best sleutelen maar ik ga geen 10 uur achter elkaar onder andermans fietsen liggen. :+
 
We missen dus eigenlijk het allerbelangrijkste!

Een datum:

Lekker snel opgezet zo'n klusdag.

Btw mischien ook handig als de mensen die komen omdat ze iets willen doen/Willen laten doen even aangeven welke fiets wat er moet gebeuren.

Dan is het voor de handige mensjes onder ons in te schatten hoe of wat.

Want ik persoonlijk wil best sleutelen maar ik ga geen 10 uur achter elkaar onder andermans fietsen liggen. :+
Zo jullie zijn lekker bezig geweest zeg. :P

Ik weet van Bakir dat zijn oom idd een hele grote shop heeft en daar staat idd van alles.
Zou mooi zijn als dat idd daar kan gebeuren als zijn oom(s) dat niet erg vinden.

Ik denk dat over een maandje ofzo op een zondag mooi zou zijn.
Zo heeft iedereen de tijd om spullen te regelen, is het vakantie geld ook gestort voor diegene die krap bij kas zitten om onderdelen te kopen.
En genoeg tijd om er rekening mee te houden met eigen plannen om een wat grotere opkomst te maken voor diegene die echt wat willen doen.
En kan Bakir nog gauw even een motor aanschaffen tegen die tijd. O-)

Waar ik dan graag hulp bij wil is zoals jullie wel verwachten die achterrem.
En olie maar dat kan ik zelf ook wel. ;)
 
Laatst bewerkt:

tinky%20winky
 
Valt niet zo veel te poetsen aan die paar plastic kappen, maar een klusdag is zo'n enduro wel geschikt als voorbeeldmotor. Alles zal afhangen van de datum.
 
Da´s ook een goeie, oliewissel en oliefilter komen er ook aan, nog 1200. Op zich allemaal wel dingen die je zelf zou kunnen, alleen heb je even iemand nodig die wat meer details weet dan jij en dan moet het wel goed komen. Wrom zou je daar een hoop euri´s bij de garage aan uitgeven. Lijkt me ook nog eens gezellig. Enne McGyver aka Paultje aka de Sloper mag imho ook niet ontbreken op zo´n dag :+


Wat gaat er gebeuren???? Heb geen enrgy om alles terug te lezen!!
 
Waarschijnlijk ben ik 14 mei privé aan t klussen, als dit niet doorgaat wil ik best handje helpen.
Is vast wel een fiets waar een motorblok van gewisseld moet worden.... Of een frictie vervangen. Of een brandstofpomp of olie keeringen. Fuck ga voor de revisie..... hehe
 
Zo jullie zijn lekker bezig geweest zeg. :P

Ik weet van Bakir dat zijn oom idd een hele grote shop heeft en daar staat idd van alles.
Zou mooi zijn als dat idd daar kan gebeuren als zijn oom(s) dat niet erg vinden.

Ik denk dat over een maandje ofzo op een zondag mooi zou zijn.
Zo heeft iedereen de tijd om spullen te regelen, is het vakantie geld ook gestort voor diegene die krap bij kas zitten om onderdelen te kopen.
En genoeg tijd om er rekening mee te houden met eigen plannen om een wat grotere opkomst te maken voor diegene die echt wat willen doen.
En kan Bakir nog gauw even een motor aanschaffen tegen die tijd. O-)

Waar ik dan graag hulp bij wil is zoals jullie wel verwachten die achterrem.
En olie maar dat kan ik zelf ook wel. ;)

Had vannacht even in het wph gekeken van je fiets en mijn conclusie staat hieronder.

zitten ook 2 dingen bij je zelf kan bekijken op iig optische schade.
Die vooral bij een fiets met ABS snel kunnen beschadigen.

Donor fiets of voorbeeld fietsen ja ach de CBR heeft een beurt nodig dus kan me eigen fiets dan wel als voorbeeld nemen maar dan heb ik iemand nodig die hem brengt haha

Dus wie er tegen de klusdag een proefrit op een 919RR wil doen haha
 
Typische reactie voor een Yamaha-girl _O-

Wel erg mooie foto van Iwan hoewel het niet zo nette actie was (althans dat las ik).
ik ga 1x happen:


het ging me dit keer niet eens om de yamaha

Dit is Iwan en het is een top foto, ondanks de actie. But hey, zoals in MFH gezegd werd: elk gaatje moet benut worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan