ZRX trefpunt deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die camping wat ik heb aangegeven is niet duur en zeker niet met een tent.

Hier de prijzen:
Beschrijving Prijs

Tent + motor 8,00 € p.p.p.n
gratis douchen
Ontbijt 7,00 € p.p.
Barbecue 15,00 € p.p.
Dagmenu circa 10,00 € p.p.
Verse huisgemaakte pizza’s v.a 7,00 €
En ook met pinksteren is op zaterdag een band.

PS Als je met een grotere groep bent kun je ook een grote leger tent huren dus dan hoef je alleen een luchtbed en slaapzak mee te nemen.

ECHTER DE HAMVRAAG IS WILLEN JULLIE WEL IN EEN TENT OF MOET HET EEN HOTEL ZIJN?????????? :}
Anders weet ik ook nog wel een hotel in de vulkaan eiffel http://www.sonnenblick-luetz.de/

Ik rij misschien wel een dagje mee op en neer want, anders ben ik 3 weekeinden achter mekaar weg met de motor en dat word iets te veel.
Als jullie besluiten om met hemelvaart te gaan ben ik waarschijnlijk ook daar met een paar vrienden.
 
Laatst bewerkt:
Hoi meij wanneer je de cdi van de zzr wil gaan plaatsen moet de cil.kop eraf om ook de klepveren ervan te plaatsen i.v.m het hogere toerental wat dan gemaakt kan worden.
En met de orginele airbox erop wordt de boel nog afgeremd en wat betreft het koppel onderin dat valt erg mee hij loopt alleen makkelijker en krachtiger door naar zijn max. toerental. Maar oke ik lees overal dat je de rotor, nokkenassen en cdi unit van een zzr1100 erin zou kunnen zetten en een open 4 in 1, dat moet dan volgens een aantal mensen al behoorlijk wat uitmaken qua vermogen, ze zeggen wel dat het hoogtoerig wordt en dat de trek kracht onderin minder is.
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas. Ik moet het hele pinksterweekend werken... maar ik geloof dat er toch wel een man of 5 a 6 zijn.
 
in een tent slapen heb ik geen probleem echter ik ga niet mijn gehele campeer utirusting meesjouwen. slaapzak en eventueel luchtbed gaat nog wel.

ik heb het voorstel om een hotel / pension o.i.d. niet te ver te nemen. we gaan maar 2 dagen namelijk.

Wie gaan er nu mee?
 
tja geen tot weinig animo zou ik zeggen, moet het uiterlijk morgenavond weten, want anders heeft het geen zin meer om een hotel te zoeken!!!
de datum staat in iedergeval nu vast neem ik aan, het weekend van 10-11-12juni!!! we hadden al een lijstje dus copy-past en laat maar weten of je erbij bent!!!
 
ff voor de zekerheid het betreft zaterdag 11 en zondag 12 juni.

zrxman graag een hotel / pension niet te ver.

laat ff weten welk hotel het wordt.
 
Pension sonneblick ben ik al een keer of 6 geweest , is echt het beste pension wat jeje kunt bedenken.Helaas kan ik niet mee, want mijn vrouw is 1 juni uitgerekend dus ben dan net weer druk met het verzorgen van de vrouw en baby.
Als het sonneblick word doe dan gerust de groetjes aan de eigenaar.
Ik wens jullie veel plezier maar baal wel een beetje dat ik niet mee kan.

Groetjes
Bart
 
pension sonneblick zit ik het weekend daarvoor al.

zat te denken aan iets meer dichterbij. mag van mij ook in luxemburg. we zijn namelijk maar 2 dagen weg.
 
Bart , nou moet je kappen hoor een knoop in die lange plasser van je zometeen moet de kawa nog weg ook .
 
Bart , nou moet je kappen hoor een knoop in die lange plasser van je zometeen moet de kawa nog weg ook .
Dacht er ook nog aan, maaar kan t niet over mijn hart verkrijgen.
Heb in 18 jaar nog niet zo'n fijne fiets gehad en denk niet dat er nog zo iets komt.
Dit is echt een blijvertje.
 
Voor wie nog naar de Eifel gaat, veel plezier en rij voorzichtig :]

Misschien dat iemand het volgende weet. Standaard is het bovenste deel van de stuur klem van de ZRX 1200/S een blok metaal uit één stuk:

full


Iemand enig idee of er i.p.v. die ene klem uit één stuk twee afzonderlijk passende stuur klemmen verkrijgbaar zijn zoals in de afbeelding en bij wie en dan het liefst in een zwart kleurtje?

Dit i.v.m. het kunnen vrijmaken van extra ruimte boven het stuur voor de plaatsing van een GPS toestel.
 
Laatst bewerkt:
dgp,

hier ben ik ook al enige tijd op zoek naar. de hoogte van het stuur moet gelijk blijven en in nl te koop zijn.

mocht je meer weten dan heb ik ook interesse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan