ZRX trefpunt deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand wat de aansluitdiameter is van de luchtfilter op de carberateurs van een zrx 1100 ?
 
fptjb,

maat is 54 mm.
full
 
zo staat nu nog in de schuur, aankomend weekend ff naar de cochem met vrienden, volgend weekend naar limburg / ardennen en eind van de maand naar zweden. naar zweden gaan de zrxen alleen op de aanhanger :-)
full
 
Hallo ,ik wil me bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Leo,en ben sinds een jaar ook een zeer tevreden eigenaar van een ZRX.
En volg ook al een tijd alles op dit Forum.
Ik mag ook graag zelf wat aan mijn motor sleutelen dus zal wel eens met wat vragen komen.
Gr. Leo
 
foto verkleinen < 100 kb, ik doe dit met paint.
>foto openen met paint;
>ctrl + w;
>afhankelijk van het oorspronkelijk formaat verklein factor ingeven;
>foto opslaan en kijken of deze kleiner is dan 100 kb.
 
hoi leo. Maak het jezelf makkelijk en neem een photobucket account, dan kan je ze als image invoegen. deze staan meteen onder de foto's met HTML code erbij, als je erop klikt kopiëert ie de code al, hoef je alleen hier in je bericht te zetten en je hebt je foto gepost :) grootte geen probleem


ik ben graag verwend ;) bovendien moet ik vaak halverwege de vakantie een nieuwe achterband hebben als je in de alpen aan het spelen bent.
 
Hallo ,ik wil me bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Leo,en ben sinds een jaar ook een zeer tevreden eigenaar van een ZRX.
En volg ook al een tijd alles op dit Forum.
Ik mag ook graag zelf wat aan mijn motor sleutelen dus zal wel eens met wat vragen komen.
Gr. Leo


Leo,

Welkom op het forum... Veel plezier hier en natuurlijk met je ZRX!!!
 
Zo beste mensen,

ik ben weer terug van een weekje ziekenhuis.

Lekker op bed gelegen met +40 graden koorts en een hele grote spatader ontsteking in mijn rechterbeen.

Maar ik ben gelukkig weer thuis, even rustig aan doen, been omhoog, en dan hoop ik binnenkort weer het ventje te zijn.

Tot die tijd hou ik me even rustig, ook op het forum.

Uitgestelde werkzaamheden/verzoeken worden dan weer opgepakt :)
 
hey Ton ,in de lappenmand !!! nou beterschap en ik hoop dat je gauw weer op de been bent .groeten uit waddinxveen .
 
vraagje,hoe noem je het kettinkje dat naast/bij je koppeling zit.
En ,met hoeveel kilometer zou je die moeten vervangen.
gr,rick
 
rickyboy,

je bedoeld de nokkenasketting. de spanner zit aan de achterzijde van de cilinders???

ik zou zeggen vervangen bij ca. 100.000km.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan