MF Gooi en Vechtstreek deel * 98 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tagged-MONIKA-agains-Comments-sexy-Sexy-Pictures-black-and-white-photography-erotic-sensuous-VIP-LOUNGE-97_1280X800-nude-The-Beautiful-Woman-Form-black-and-white-bw_large.jpg


monde-monde-Tremendo-my-pic-Sexy-Pictures-art-erotic-b-w-hatun-woman-arty-sexy-SexyHot-Women-sensuous-Sexy-Pics-%D0%94%D0%B5%D0%B2%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B0-1-sexy-profiles-boobs_large.jpg


girl-girls-most-beautiful-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D1%8B%D0%B5-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2%D1%8B%D0%B5-beauty-sexy-%D0%B4%D0%B5%D0%B2%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B0-nude-breast-Wet-woman-beanit-keiths-pics-tits-nil-97-awesome-sensual-beautifuls-Classic-Nipples-boobs-Sensuel-Women-sensuous-hatunlar-female-nude-hot-Sensual-Seduction_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zot en een toppie, snel slapen en morgen met een smile wakker worden *D
Zet 'm op Ro! ;)
 
zo bijgelezen mooie :] ga me bed opzoeken en morgen op de :] naar me werk

@ Ernst door vd Kuinder gedaan toen ik hem kocht
@ Michel ben niet zo handig met weerstandje's en wil snel weer rijden, dus zondag gebeurt maandag nieuwe gehaald en maandagavond erop :Y en kan weer :] zonder kans op boete
Dat begrijp ik ;) Ik zocht naar de verschillen; ik begrijp dat het om de knipperlichten gaat :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W

Ik kom ook weer een x zwaaien :) ben erg druk geweest de laatste tijd :(
Mijn motor is eind maart verkocht *O* heeft even geduurd..... heb gelijk een circuit motor gekocht :)
Kan niet wachten om het 3 mei te gaan testen op Assen *O*

Kleine impressie *O*
img2011040300084.jpg


Ik ga mijn best doen weer zo veel mogelijk te volgen :P
 
Hallo allemaal :W

Ik kom ook weer een x zwaaien :) ben erg druk geweest de laatste tijd :(
Mijn motor is eind maart verkocht *O* heeft even geduurd..... heb gelijk een circuit motor gekocht :)
Kan niet wachten om het 3 mei te gaan testen op Assen *O*

Kleine impressie *O*
[afbeelding]

Ik ga mijn best doen weer zo veel mogelijk te volgen :P
Gefeliciteerd! Helemaal besmet met het circuit virus zo te lezen ;)

Ik ga ook nog eens een circuit fiets erbij kopen, want dat ga ik toch wel het meeste missen nu met de Ducati. Ook nog een off-road fiets erbij (simpel ding, hoge fun).
 
Hehe eindelijk weer even wat tijd vrij, ging ineens meer tijd in school zitten dan dat ik had verwacht :Z , ik ga nog proberen bij te lezen (ooit) :W

Woensdag : projectwerk + tentamenvoorbereiding (geen eindtijd)
donderdag : tentamen + projectwerk (geen eindtijd, project moet zo goed als af)

vrijdag lekker een dagje vrij en dus bij mooi weer even wat kilometertjes rijden :]

Nu maar even naar me nest toe :z
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Helemaal besmet met het circuit virus zo te lezen ;)

Ik ga ook nog eens een circuit fiets erbij kopen, want dat ga ik toch wel het meeste missen nu met de Ducati. Ook nog een off-road fiets erbij (simpel ding, hoge fun).

Dankje!! :}

Ja ik ben helemaal besmet _O-

Ik wil ook nog wel een straatfiets erbij kopen, maar ik betaal me scheel aan verzekering :( ik moest voor mijn 2008 CBR ruim €190 per maand betalen voor all risk |(
Voor het geld wat ik daaraan kwijt was kan ik nu prima 1x per maand als het lukt 2x per maand het circuit op.

Ik zou ook nog wel een leuke off-road willen hebben, of een leuke supermotard ook erg leuk speelgoed, maar nu is het geld even op _O-
Moest ook een aanhanger kopen, en er mocht geen aanhanger op de oprit staan bij mijn ouder |( ik heb nu een Motolug (http://www.motolug.nl/) aanhanger gekocht, die kan je helemaal uit elkaar halen en opvouwen, echt ideaal moet ik zeggen.

Wel een mooie Duc heb je trouwens :9~ :9~ :9~
 
Hallo allemaal :W

Ik kom ook weer een x zwaaien :) ben erg druk geweest de laatste tijd :(
Mijn motor is eind maart verkocht *O* heeft even geduurd..... heb gelijk een circuit motor gekocht :)
Kan niet wachten om het 3 mei te gaan testen op Assen *O*

Kleine impressie *O*
[afbeelding]

Ik ga mijn best doen weer zo veel mogelijk te volgen :P

Heeft ff geduurd :o. Veel plezier met de nieuwe :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan