Den Bosch e.o. Deel 20 Stelletje ASO's..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep :)

Moet wel nu mijn achterschock snel vervangen :)
Bocht vanaf de A2 richting maaspoort kan ik niet meer met 120 doen :)
Hij stuitert echt alle kanten op , maar heb een goeie schock liggen

Dan moet er wel een andere schokbreker onder inderdaad :P :X
 
Op de terugweg nog de schrik van mijn leven gehad. Rijd op de rotonde in vlijmen, onder het viaduct door, zie een man op een fiets met daarnaast een klein meisje op een fiets. Papa gebaart te stoppen gezien ze voorrang moeten verlenen aan mij. het meiske besluit echter door te schieten de weg op :( .

Kon ze nog net ontwijken, shake dr nog steeds van als ik er aan terug denk. papa stak zijn hand op voor excuses, en het kleine meiske kreeg op dr donder -O- .

Ben er weer achter dat een ongeluk echt in een heel klein hoekje kan zitten.

Maar gelukkig alles en iedereen nog heel, toch lekker gereden voor de rest.

Brrr ja KUT momentje ...... Alles gaat weer de weg op he, Ouders met kinderen die nie kunnen fietsen. Wandelaars met stokken (helemaal wazig) , Los lopende hopende honden, eigenlijk weer gewoon heel goed opletten als motorrijder met dit mooie weer.
 
Op de terugweg nog de schrik van mijn leven gehad. Rijd op de rotonde in vlijmen, onder het viaduct door, zie een man op een fiets met daarnaast een klein meisje op een fiets. Papa gebaart te stoppen gezien ze voorrang moeten verlenen aan mij. het meiske besluit echter door te schieten de weg op :( .

Kon ze nog net ontwijken, shake dr nog steeds van als ik er aan terug denk. papa stak zijn hand op voor excuses, en het kleine meiske kreeg op dr donder -O- .

Ben er weer achter dat een ongeluk echt in een heel klein hoekje kan zitten.

Maar gelukkig alles en iedereen nog heel, toch lekker gereden voor de rest.
Dat zijn van die leer momentjes.
Als die kids niet opkijken naar hun begeleider op dat moment, hou er dan maar rekening mee, dat ze iets onverwachts zullen gaan doen. :Y

Weet je wat nog erger is.
Ouders die zelf aan de binnenkant fietsen of lopen, en die kleine langs de weg |(
 
Ja ik heb m liggen maar ....... met die snelheid komt een suzuki Alto gewoon aan de binnenkant voorbij he :)

Is een lekkere bocht daar ja. Ik pak hem ook regelmatig en dan de maaspoort in. Het kan met de knie aan de grond maar het is een linke bocht op die snelheid maar wel gaaf. Daarna omgooien die rechter knik in (en even een keer shortshiften met het omgooien :9 ) :9~ :] .
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn van die leer momentjes.
Als die kids niet opkijken naar hun begeleider op dat moment, hou er dan maar rekening mee, dat ze iets onverwachts zullen gaan doen. :Y

Weet je wat nog erger is.
Ouders die zelf aan de binnenkant fietsen of lopen, en die kleine langs de weg |(

Klopt helemaal. Het is gewoon een heel onoverzichtelijke kruising waar je als fietser ook alle hoek in de gaten moet houden. Had verwacht dat ze met die herriepijp wel op zouden kijken, maar dat gebeurde niet. Ik was dus gelukkig al een beetje op mijn hoede, maar stond er nog raar van te kijken dat het voor mijn neus gebeurde. Gelukkig reed ik zelf ook rustig aan.

Leermomentje inderdaad. Heb zelf een meid van 2, die ga ik echt wel in de gaten houden als het zover is. (alhoewel je ze zo uit het oog verloren bent)

Net nog ff lekker met de fiets richting Heusden gegaan, en een paar overheerlijke gele rakkers genuttigd.
 
Laatst bewerkt:
Op de terugweg nog de schrik van mijn leven gehad. Rijd op de rotonde in vlijmen, onder het viaduct door, zie een man op een fiets met daarnaast een klein meisje op een fiets. Papa gebaart te stoppen gezien ze voorrang moeten verlenen aan mij. het meiske besluit echter door te schieten de weg op :( .

Kon ze nog net ontwijken, shake dr nog steeds van als ik er aan terug denk. papa stak zijn hand op voor excuses, en het kleine meiske kreeg op dr donder -O- .

Ben er weer achter dat een ongeluk echt in een heel klein hoekje kan zitten.

Maar gelukkig alles en iedereen nog heel, toch lekker gereden voor de rest.


dat was wel even schrikken dan ja
maar scheelde het heel weinig of kon je er nog makkelijk
omheen sturen (uitwijken)
 
Zo net thuis van weer ruim 300km gereden te hebben.
Gaat steeds beter.
Bij Rotterdam heb je wel leuke af en opritten :)
 
dat was wel even schrikken dan ja
maar scheelde het heel weinig of kon je er nog makkelijk
omheen sturen (uitwijken)

Papa riep gelukkig nog naar het kind waardoor ze iets inhield. Kon dr gelukkig dus nog omheen zonder een noodstop te moeten proberen. Het kind zat dus op minder dat een meter van mijn motor, wat ik te dichtbij vind :).

Misschien eens een keer een VRO'tje overwegen, kan volgens mij nooit kwaad in dit soort situaties.
 
iedereen kan wel zeggen of vinden van je moet dit doen of dat.
Maar als je in zoon situatie terrecht komt
ben je blij als je goed en optijd reageert.
en alles met een sisser afloopt.
 
Nu we t toch over overstekend wild hebben... tijdens mn ritje gister richting huis ook bijna zo'n rothond voor zn pan gereden.
Op de dijk kwam hij uit t niets overgestoken, ik dacht die wordt de mijne, maar niet remmen want dan lig ik plat en uitwijken was t ook te laat voor. Dus gelukkig schrok het beestje en rende gauw verder, scheelde een paar cm met zn staart en mijn voorwiel :(
Keek in mn spiegel, zie ik een oude vent de dijk op komen rennen en zn hond aanlijnen, had hij ff eerder aan moeten denken |( Zak hooi! Als ik 1sec eerder was geweest had ik m gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan