Den Bosch e.o. Deel 20 Stelletje ASO's..

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen honda muppets .

cornee ik heb ze nu net de foto's bekeken echt super mooi gelukt maar zie het nog wel een beetje met een waas denk van de alcohol haha

ga je ook mee rijden ??
gr tony
Ik ga wel rijden, naar 2 plekken, er is een duc meeting vandaag over het hele land, rondje regio heet dat.
 
Ik ga wel rijden, naar 2 plekken, er is een duc meeting vandaag over het hele land, rondje regio heet dat.



oooh jammer maar wens je natuurlijk wel heel veel plezier *O* *O* *O*

gvd gisteren aangehouden maar moesten met een spoedje weg dus anders had het me of een goede boete opgeleverd of me rijbwijsje (maar daar ben ik nie zo zeker van ) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)
 
Die rode 800 gisteren met handguards en spiegels er links en rechts naast.. zo'n breed vet stuur jaaa.. dat ziet er wel gruwwelijk bruut uit!
Ik heb ze er zelf afgehaald (de rechtse door 'vallende ziekte' :+ ) want ik vind het te breed worden, kon er de schuur bijna niet mee in, in het verkeer bij de stoplichten is het soms ook niet handig.
Zou wel op beide evt. proefrijden, voor je er een aanschaft.
 
Goeiemorgen mensen, wat is iedereen hier vroeg uit zn nest op zo'n zondagmorgen!
En wat is het weer heeeeerlijk weer vandaag :Y

Thnx voor de photoshop!! Vind m eerlijk gezegd toch n beetje tegen vallen op de velgen :$ Dus denk dat ik m houd zoals ie nu is. Het grijze van de velgen komen toch terug in mn blok dus storend is het niet, was te proberen *D

ik vind hem met grijze velgen ook mooier..maar heb je al eens nagedacht over een zwarte rimstriping, evt met onderbrekingen of een tekst erin, zou zomaar erg mooi kunnen zijn ;)

:W de josverjager
 
ga vandaag een dijkje doen,samen met me neefje en me broer
en gelijk maar even een rondje lek en linge route.
schijnt heel mooi te zijn . })
 
lol kijk je een dag niet , zitten ze al weer in het nieuwe topic en zijn er een paar lid geworden van het Aso project.

ze snappen het niet helemaal .... dit blauwe pet mannen |(

volgens de politie is het voor scootah pipo's :r
quote politie website "ASO-project (Aanpak Scooter Overlast)" _O- _O-

afin weer lekker een topic voor spammen *O*

ik ga vandaag weer rijden , denk dat ik nog ff langs de brand kom aan het einde van de middag
 
mis je het ook zo..dat weer..mijn innerpien huilt ;(
:Y '(

Hier op de dijk komen ze ook de hele tijd langs. Komende week wordt het weer ook weer aanzienlijk minder. Al heb ik vandaag eigenlijk werk zat met school (assessment) :/

Al ben ik blij dat ik er gister niet was en bij die aso's van hier hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Verstand komt met de jaren, Ralph is een wijs man, hij moet eens een keer naar v.d. Biggelaar gaan, daar staat nog een mooie hyper te koop, kan hij gelijk even de sfeer opsnuiven :+
Ik ben er 1x binnen geweest, maar vond de sfeer eigenlijk 10x niks :P
Zeker omdat wij onderdanige non-ducatisten zijn
 
mogguh stelletje aso's!!!!!!!!!!!!!

kan nie wachten om op mn brommer te springen, ff eten en dan richting de brand
ow en tanken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan