Guy Martin

Guy crash today on the Superbike. Bit bruised but ok. 120mph on his arse. Bike went into neutral on downshift.

18893279_10154881418839023_577398110776271192_n.jpg


In het interview met ITV was hij niet te spreken over de Fireblade SP2.
Lijkt er op dat de TT er voor hem al weer op zit.
 
Ze hebben het over mogelijk een 'false neutral' zelfde als bij de crash van McGuinness.

Guy leek aardig geschrokken te zijn tijdens het interview.

Sowieso heeft Honda het moeilijk dit jaar. In de F1 ploffen hun motoren, bij Indycar ook en nu dit nadat motoren ook al laat werden geleverd aan teams dit jaar.
 
Ze hebben het over mogelijk een 'false neutral' zelfde als bij de crash van McGuinness.

Guy leek aardig geschrokken te zijn tijdens het interview.

Sowieso heeft Honda het moeilijk dit jaar. In de F1 ploffen hun motoren, bij Indycar ook en nu dit nadat motoren ook al laat werden geleverd aan teams dit jaar.

Hun eerste rijder al flink in de kreukels. McPint denkt al aan stoppen, terwijl hij dat het liefste na z'n 26e overwinning zou doen.
 
Hun eerste rijder al flink in de kreukels. McPint denkt al aan stoppen, terwijl hij dat het liefste na z'n 26e overwinning zou doen.

Eerlijk gezegd denk ik dat Guy er ook geen zin in heeft. Zijn gezicht sprak boekdelen tijdens het interview. Beide geven ze aan dat die motor gewoon niet klaar is hiervoor.
 
Eerlijk gezegd denk ik dat Guy er ook geen zin in heeft. Zijn gezicht sprak boekdelen tijdens het interview. Beide geven ze aan dat die motor gewoon niet klaar is hiervoor.

Ik was eerlijk gezegd al bang voor een slechte afloop voor Guy.
Een jaar niet gereden en eigenlijk gestopt, maar weer opgestapt omdat Honda met een mooi aanbod kwam voor de classic TT.

Een machine die er niet klaar voor is en druk om te presteren, ondanks dat hij de pace nog niet heeft, is/was in mijn ogen het recept voor een heel vervelende afloop.
 
Doet me denken aan Stoner bij de 24 uur van Suzuka.
Al zeggen ze dat daar het gas bleef hangen van de Fireblade. -O-
 
Doet me denken aan Stoner bij de 24 uur van Suzuka.
Al zeggen ze dat daar het gas bleef hangen van de Fireblade. -O-

Bij Stoner bleef het gas inderdaad hangen. Bij Stoner was het mechanisch. En bij McPint vermoedelijk ook, maar dat was elektronisch. Ze zijn voor de TT nog volledig overgestapt naar een ander systeem, dus het vertrouwen erin zal niet best geweest zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan