Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook in dit deeltje weer present! Gaat wel hard hier met dat topic zeg, maarja, is misschien maar goed ook ;)

Morgenochtend verzamelen om half acht ongeveer, hoop daar toch wel tegen 10 uur te zijn :)

En het word mooi weer!! Wellicht alleen wat koud morgenochtend niet?
geen last van :+
 
zal vanavond een topic maken daarvoor :Y

kzou ook eens graag weten hoeveel mensen een meet in B zien zitten. Samenkomen in de buurt van Maasmachelen, daar wat fun beleven (karting, lasergamen, botsvoetbal @ stokkie's place) en aangekoppeld een Ardennenritje :9
ik niet of het moet een ring meeting zijn :Y
 
Alle SBK-gangers veelplezier alvast morgen. De weersvooruitzichten zijn rooskleurig voor een dagje motorgeweld op Assen :}

*O*

bandenspanning,
oliepeil
2 sloten
zonnebrandolie
wekker

full
 
Ik heb eindelijk eens een goede kentekenplaathouder gevonden en een mono seat. Dus vandaag lekker aan het sleutelen geweest met dit als resultaat:

207994_1996986048631_1362873714_32353775_7087381_n.jpg


Ben er weer super blij mee!

Argh ik moet die murk eens een keer op zijn flikker geven en uit laten loggen hier.....

Ik ben dus TiMMieJ ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eindelijk eens een goede kentekenplaathouder gevonden en een mono seat. Dus vandaag lekker aan het sleutelen geweest met dit als resultaat:

[afbeelding]

Ben er weer super blij mee!

Argh ik moet die murk eens een keer op zijn flikker geven en uit laten loggen hier.....

Ik ben dus TiMMieJ ;)

feli's! *O* ziet er goed uit

Je woont samen met Murk? :?
Welkom, het eerste mannenpaar op een fireblade in dit topic! *O*

Heb niks tegen homo's hoor. Hoe meer homo's hoe meer verdraagzaamheid in deze maatschappij. Welkom in ons topic :Y
 
Ik heb eindelijk eens een goede kentekenplaathouder gevonden en een mono seat. Dus vandaag lekker aan het sleutelen geweest met dit als resultaat:

[afbeelding]

Ben er weer super blij mee!

Argh ik moet die murk eens een keer op zijn flikker geven en uit laten loggen hier.....

Ik ben dus TiMMieJ ;)

Lekker bezig tim! :+

Ziet er goed uit hoor die brommer
 
feli's! *O* ziet er goed uit

Je woont samen met Murk? :?
Welkom, het eerste mannenpaar op een fireblade in dit topic! *O*

Hahahahah nee ik woon niet samen met Murk en het is enkel een vriend van me zolang hij Marushin helmen sponsort he ;). Dit is een algemene slettenpc van mij waar hij vaak achter zit om zijn internet verslaving te stillen. Dus moet hem gewoon op zijn donder geven dat als hij andermans spullen leent hij op zijn logins let ;)
 
Hahahahah nee ik woon niet samen met Murk en het is enkel een vriend van me zolang hij Marushin helmen sponsort he ;). Dit is een algemene slettenpc van mij waar hij vaak achter zit om zijn internet verslaving te stillen. Dus moet hem gewoon op zijn donder geven dat als hij andermans spullen leent hij op zijn logins let ;)

no probs mate. ;)

[me]moet toch eens een Marushin passen, schijnt een goeie prijs/kwali verhouding te hebben.[/me]
 
no probs mate. ;)

[me]moet toch eens een Marushin passen, schijnt een goeie prijs/kwali verhouding te hebben.[/me]

En het gewicht is echt goddelijk van zo'n helm. Hiervoor had ik een shark welke 1400 gram weegt en nu een marushin welke 1150 gram weegt. Dat merk je vooral! Zeker als je op circuit of flink door rijdt ;)
 
Ik heb eindelijk eens een goede kentekenplaathouder gevonden en een mono seat. Dus vandaag lekker aan het sleutelen geweest met dit als resultaat:

[afbeelding]

Ben er weer super blij mee!

Argh ik moet die murk eens een keer op zijn flikker geven en uit laten loggen hier.....

Ik ben dus TiMMieJ ;)

Jammer, had ik wel even willen doen. Ik heb hem vanmiddag nog gezien en gesproken. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan