Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
7250 toen het is en blijft geen originele kleur en daar passen veel mensen voor.Was eentje met lichte schuifschade en de prijzen waren toen ook iets lager dan nu he.Als ik een motor verkoop vraag ik ook gewn mijn prijs niet meer of minder maar realistisch


ok ;)
 
Zo zit klaar om zo te gaan rijden naar Assen! Heb er zin in ;). En Jeronimerel ik zie hem vanavond ook weer dus schop hem zelf wel even. Of je moet graag mensen pijnigen dan mag jij hem nog een keer schoppen hoor ;).

@nameless en baba zeker even passen die marushin en anders maar eens voelen hoe licht zo'n helmpje is ;)

geen Marushin gezien of gevoeld. :')
 
:^

Zoooooo......... Jeronimerel is ook weer terug. Thanks Red, was erg gezellig.

We hebben de hele middag in de zon gezeten op de GT tribune. Prima zicht op mooie inhaal acties en helaas ook een paar flinke crashes. :X

In het paddock was ook genoeg te zien. :P
Maar niet te vergeten de verzorging van het Junior TenKate team. :}

Genoeg te eten en te drinken. :9~~

En niet even komen delen. :N :')
 
Zaten idd goed :Y

Zal straks mijn foto's posten (ook die van Lowes zijn vliegende motor -O-


Exact 600km heen en terug B|
voor de statistieken, wanneer er geklaagd wordt als de 600-1000RR meet in de ardennen plaatsvindt. :+

heb geen actie pics, alleen stills.


full
 
Mijn foto's en filmpjes zijn aant uppen, 260MB, zal wel ff duren :/

Prutscameraatje en met instellingen aant spelen geweest :') Landscape foto's zijn wel leuk zo te zien...
 
goeiesmorgens!!

Wat was het een goede en mooie dag gisteren zeg! Helemaal niet te koud 's ochtends en echt superlekker smiddags. Mooie wedstrijden (REA!!) ook hoor, zat op de stekkenwal waar echt continu werd ingehaald :)

Dagje kon niet beter :)
 
@ baba volgende keer beter dan ;).

Voor de rest gisteren lekker in het zonnetje gezeten in Assen! Wel een heleboel blades gezien en vast ook nog wel een paar vanuit het topic. De supersport klasse was wel erg extreem hoor! Zag de eerste crash voor mijn neus gebeuren. Daarnaast wel super om te zien hoe aggresief en hard die mannen rijden. Vond het zelf vetter om te zien nog als de SBK ;). En daarnaast ofcourse Rea !!!! Die reed een fantastische eerste race hoor. Echter op conditie wegens de pols e.d. reed Checa overtuigend naar een 1e plaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan