Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Luitjes, niet vaak meer op MF, maar misschien komende week verandering door mindere reden.

Vanochtend schuiver gemaakt met iets van 25 kmh, op mijn rechter schouder gevallen en na foto's gebleken een gebroken rib (de 4e van boven gezien).
Motor heeft zo het er naar uit ziet alleen kapschade en wat krasjes op de spiegel en knipperlicht. Kan er even geen foto's staan want mn broertje heeft de motor opgehaald en staat nu bij mijn ouders.

Grt

Gloeiende gloeiende, waarom ben je dan ook van suikergoed :P :+

Zonder dollen, klotezooi man, gelukkig niets ernstigs en je bike knap je wel weer op :Y
 
Tijdje niet hier geweest.
Toch minder leuk als je zelf geen bike meer hebt.

Maar gelukkig is er nog niets veranderd .... we lokken elkaar nog steeds uit de tent en af en toe een lekkere belediging gaat er ook wel in *O* *O*

We hebben je weer gemist lelijke motorloze ambtenaar :j :W
 
Luitjes, niet vaak meer op MF, maar misschien komende week verandering door mindere reden.

Vanochtend schuiver gemaakt met iets van 25 kmh, op mijn rechter schouder gevallen en na foto's gebleken een gebroken rib (de 4e van boven gezien).
Motor heeft zo het er naar uit ziet alleen kapschade en wat krasjes op de spiegel en knipperlicht. Kan er even geen foto's staan want mn broertje heeft de motor opgehaald en staat nu bij mijn ouders.

Grt
dat zijn snorfiets snelheden , flesie whisky op :?

beterschap :)
 
Laatst bewerkt:
Avond :W


@ Voo-Doo:

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan