Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo he, het gaat weer hard hier :X

Vandaag wat gesleuteld (en even een stukje proefgereden O-) ). Hij rijdt super.


Foto's zijn wat wazig geworden met comprimeren
imag0151gm.jpg


imag0154b.jpg
 
Klopt, de hele onderkuip wordt zwart met blanke lak voor wat contrast (en dat ik niet om de 5 minuten hoef te poetsen ;) ).
 
Je poetst toch wel om de 5 minuten :+ Geen verlichting en spiegels meer?

Wanneer ga je weer rijden? ;)
 
Laatst bewerkt:
Middag :W :W :W
Zet net de sbk op en meteen de rode vlag '( Iemand maakte een behoorlijke smak en bleef op het asfalt liggen,ben benieuwd wat er nou precies is met hem

@Roedy,hartelijk gefelicimotord *O* *O* *O*

@Maurits,dat ziet er mooi uit ,gaat de goede kant op idd *D
 
@ Corné, zijn weer prachtplaatjes zeg! Toppie :D

@ Joost, das gezellig :) T wordt beter weer als vandaag dus dat is alleen maar beter!

Even voor de (enkele) vrouwen hier in het topic... Hoe hou je in godsnaam je haar knoopvrij!! Ik heb mn haar tijdens het rijden op een staart, maar al 3x mn elastiek ergens onderweg verloren door de wind :P Met als gevolg dat ik na t rijden n half uur bezig ben met mn haar uit de knoop te krijgen :P
Zoals artifex al zei; een vlecht. Werkt het beste, en dan het laatste wat niet in de vlecht past sla ik om terug in het elastiekje :P En als je die gwn strak doet vliegt 'ie er niet uit :N
 
Zo.
De voegen van de stoeptegels zijn goed ingeveegd. :Y
De hartman platieke tafel van 20 jaar oud en 2 stoelen zijn flink met jif schoon geschuurt (nog 4 te gaan.... -O-
Nieuw camera steuntje gemaakt, dat was een hele goede tip falierke... 8-) 8-) 8-) 8-)
Alleen heb ik een klosje houd, een rvs bout, en wat houtparkers gebruikt, kosten 0 euro *O*
Ga nu even me bandjes oppompen.
Met de tip van MiT om voor 2.3 en achter 2.6 te doen (doe anders 2.2 en 2.6)
Eens kijken hoe het dan stuurt, met de voorveerspanning 1 ring verhoogd scheelde al ietsie pietsie (dat je zoiets kan voelen ..... 8-)
 
Zo.
De voegen van de stoeptegels zijn goed ingeveegd. :Y
De hartman platieke tafel van 20 jaar oud en 2 stoelen zijn flink met jif schoon geschuurt (nog 4 te gaan.... -O-
Nieuw camera steuntje gemaakt, dat was een hele goede tip falierke... 8-) 8-) 8-) 8-)
Alleen heb ik een klosje houd, een rvs bout, en wat houtparkers gebruikt, kosten 0 euro *O*
Ga nu even me bandjes oppompen.
Met de tip van MiT om voor 2.3 en achter 2.6 te doen (doe anders 2.2 en 2.6)
Eens kijken hoe het dan stuurt, met de voorveerspanning 1 ring verhoogd scheelde al ietsie pietsie (dat je zoiets kan voelen ..... 8-)
Ge het uw werk er weer opzitten voor vandaag ;) Ik denk dat ik ook zoiets ga fabriceren voor men camera met zo''n steuntje.
 
Ge het uw werk er weer opzitten voor vandaag ;) Ik denk dat ik ook zoiets ga fabriceren voor men camera met zo''n steuntje.
Waar je de valblokken monteerd.
foto's vanaf de phone :$
imag0171medium.jpg

imag0172medium.jpg

hdr000034medium.jpg

Fallierke dit blijft 1 van de betere tips........thx 8-)
 
Wit is wel echt gevoelig voor vliegen.... O-) })

Lekker bezig Maurits. Wat ga je met de verlichting doen?

Achter komt er een origineel 2001 achterlicht met geintegreerde knippers in. Is nu ook een 2001 achterkant. Aan de voorkant wordt het iets a la endurance waarschijnlijk (één pit links of rechts) :P
 
Netjes laat er maar af. Het werkt wel...
Zit in me uppie op de brand.. ga zo weer verder
Kwas graag ff langs de brand gekomen maar helaas no bike to ride dus ben superbikes aan het kijken,gebeuren trouwens best veel crashes,heb er al 3 gezien waarvan 1 behoorlijk heftig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan