#34 Kevin Schwantz

Dit hangt bij mij aan de deur....
full
 
Na Loris Capirossi heeft Kevin Schwantz nu ook een RG500
9578961802_77c7b5310a_b.jpg


Deze fiets was ook te zien op de Bikers Classics al wist ik toen nog niet dat ie van Schwantz was
9241280356_2741bc64b7_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Genoeg te vinden op Joetjoep


Nu snap ik waarom ik hem niet herkende in eerdere films hij reed met een Rainey helm in plaats van zijn eigen.... :9

inderdaad leuk om te zien dat hij net zo hard gaat als de rest met die "oude"rechtop stijl van hem.
 
Laatst bewerkt:
Als ie die verkocht krijgt voor dat geld....

Maar goed, als ie er de juiste papieren ter bewijs bij heeft... Daarbij zou de jas, als ie door KS gedragen was, toch ook wel gesigneerd zijn?

Ik heb nog een schwantz replica helm, gesigneerd door de meester zelf, ook gedragen ( in zijn handen dan) IKBENGEK hier kan dit bevestigen, hij heeft dat voor me geregeld namelijk
 
Lelijk ding! Alsof Schwantz met een jas aan gaat lopen met reclame voor bell helmets.

:^

Zowel een bell als arai logo op 1 jack. :z
Lijkt op zo'n chinees jack die ze altijd op de motorbeurs in Utrecht verkochten.
Als het een echt Schwantz jack was geweest was die bovendien van Dainese geweest.
 
Wordt tijd dat ze een betaalbare replica uitbrengen, als combi altublieft, staat leuk bij mijn helm :)

Aan de ene kant eens. Aan de andere kant is het ook wel mooi, als het een beetje exclusief blijft. Anders rijd dadelijk iedereen met die kleurencombi rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan