#34 Kevin Schwantz

Leuk man :t Heb je speciale kaartjes of is hij bereikbaar voor iedere bezoeker?

Hij is gewoon bereikbaar / aanspreekbaar voor iedereen :)

Morgen om 10:15 pers conferentie @ race control center
13:50-14:15 GSXR demo lap with Kevin Schwantz,Alex Rins and all GSXR riders.
En om 14:45 Kevin Schwantz & Alex Rins autograph session......

Dusch...... :)
 
altijd makkelijk,morgen entree 25 euro. http://idm.de/wp-content/uploads/bsk-pdf-manager/Zeitplan_Zolder__45.pdf er is nog meer te doen ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Hij is gewoon bereikbaar / aanspreekbaar voor iedereen :)

Morgen om 10:15 pers conferentie @ race control center
13:50-14:15 GSXR demo lap with Kevin Schwantz,Alex Rins and all GSXR riders.
En om 14:45 Kevin Schwantz & Alex Rins autograph session......

Dusch...... :)


Thanks man, zeer gewaardeerd. Dacht dat hij alleen voor de GSX-R club benaderbaar was. Dit haalt me over :t

Ga mijn spulletjes bij elkaar leggen en morgen die kant op. Of het allemaal lukt, zien we morgen wel.
 
Thanks man, zeer gewaardeerd. Dacht dat hij alleen voor de GSX-R club benaderbaar was. Dit haalt me over :t

Ga mijn spulletjes bij elkaar leggen en morgen die kant op. Of het allemaal lukt, zien we morgen wel.

Je kunt gewoon het GSXR evenement bezoeken betreden,men heeft echt hun best gedaan :t
Heb me al staan te vergapen aan 1e generatie oliekoelers,gsxr-en RR 1989 :9~
en nog meer speciale dingen,stunt rijden demo's etc

het IDM heeft dit jaar ook van alles uit de kast getrokken :Y begint aardig in de buurt van het BSB te komen :) (wel iets kleinschaliger)
 
Laatst bewerkt:
P.S. vergeet de zonnebrandcreme niet,die ga je nodig hebben ;)

Ja weet ik wegens omstandigheden alles van. Maar bedankt voor de info man. En ja die RR is inderdaad zeer fraai :Y :t
 
Laatst bewerkt:
Suzuki heeft er wel werk van gemaakt, hebben een soort van Suzuki dorp gemaakt, incl: stuntrijder, hele mooie old skool gixxers , mooi nieuw spul, MotoGP fiets van Alex Rins en niet te vergeten Kevin Schwantz#34 die er op z'n scootertje rondrijd, al met al een leuke dag, morgen is na Schwantz ook Alex Rins van de partij, veel plezier voor wie er morgen gaan
 
Laatst bewerkt:
Dat je nog weet waar je hebt gezeten; we zaten toen toen aan de foto te zien bij de ramshoek.
Iedere TT zaten we wel ergens anders, kan me echt niet meer herinneren waar we welk jaar zaten :?

Wel staan de beelden me nog bij toen we bij de haarbocht zaten en Lawson voor onze neus in de greppel terecht kwam en Kevin op de draagbaar naar de ambulance werd gedragen.

Toen we nog paddock kaartjes hadden via een bevriend zijspan team gingen we uiteraard even kijken bij kevins motorhome, komt ie net naar buiten en springt op zijn scootertje. Ik snel naast hem staan en vroeg of ie even wou wachten voor een foto; ok, but quick, i am in a hurry. Geweldig dat ie toch even de tijd nam. Daarna wilde de scooter niet starten, na een beuk op het stuur van de scooter en de nodige fuck's ging ie weer snel zijn motorhome in _O-

Helaas is de foto maar half gelukt, kloterolletjes in die tijd ;)

Mooie herinneringen, tijd vliegt voorbij........
[afbeelding]


Morgen eens zien of we hier een handtekening op kunnen scoren en de man bedanken voor alle mooie races :)
 
Je kunt gewoon het GSXR evenement bezoeken betreden,men heeft echt hun best gedaan :t
Heb me al staan te vergapen aan 1e generatie oliekoelers,gsxr-en RR 1989 :9~
en nog meer speciale dingen,stunt rijden demo's etc

het IDM heeft dit jaar ook van alles uit de kast getrokken :Y begint aardig in de buurt van het BSB te komen :) (wel iets kleinschaliger)

En vorig jaar hing het nog allemaal aan een zijden draadje :)

zo, en nu naar mijn nest :+
 
Voor wie er zijn.
Voor de races,mooie plekjes zijn jacky ickx chicane (de mini variant vandaag de GT bocht (maar dan linksom en een scherprechter),achter de sacramens heuvel.
(Je kunt daar helemaal om het stuk circuit lopen),chicane achter het Paddock.
En de "eerste linkse"

Loop ook eens het Paddock in bij de kanaal bocht,ook de moeite waard😀
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je gewoon ff de pressco bijgewoond en even je all-time hero een hand gegeven en een relaxed gesprek gevoerd :) *D
 
Alleen jammer dat je met de auto inclusief rgv250 benzinetank en andere spullen het binnenterrein niet op mag.
 
Shit een stuk van het GSXR terrein is nu vip. :( Gisteren vrij toegankelijk.
Ik hoop dat de handtekening sessie wel voor iedereen toegankelijk is.
Kevin is van ons allemaal :+
 
Shit een stuk van het GSXR terrein is nu vip. :( Gisteren vrij toegankelijk.
Ik hoop dat de handtekening sessie wel voor iedereen toegankelijk is.
Kevin is van ons allemaal :+

Heb er net nog mijn rgv250 lucky strike tank klaar kunnen leggen. Kom je gewoon bij :t
 
Je kunt gewoon het GSXR evenement bezoeken betreden,men heeft echt hun best gedaan :t
Heb me al staan te vergapen aan 1e generatie oliekoelers,gsxr-en RR 1989 :9~
en nog meer speciale dingen,stunt rijden demo's etc

het IDM heeft dit jaar ook van alles uit de kast getrokken :Y begint aardig in de buurt van het BSB te komen :) (wel iets kleinschaliger)

En die RR had ik in 1989 en 1990. Helaas ook in 1990 totall gereden.
Hier op Assen op eieren rijdend,was een beetje kostbaar ding.
full
 
Laatst bewerkt:
En die RR had ik in 1989 en 1990. Helaas ook in 1990 totall gereden.
Hier op Assen op eieren rijdend,was een beetje kostbaar ding.
[afbeelding]
Fraai.

Toeval(of ergens niet) die dag was ik ook op Assen, mijn eerste rondjes op Assen op een Yamaha RD500LC en ook later in het jaar totall gereden '( in het dagelijkse verkeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan