#34 Kevin Schwantz

Ondanks dat de belangstelling hier voor een Minichamps model van Kevin Schwantz nihil was, kan ik het niet laten om te melden dat ik hem net ontvangen heb inclusief KS cap. En hij is echt de moeite waard:
[afbeelding]

Foto is iets minder maar ik vond dat het doek er ook bij moest op de foto :Y


Hey, leuk dat je dat model gekocht hebt!

Ik stond ook te :9~ daar bij die vitrine in Francorchamps!
 
Hey, leuk dat je dat model gekocht hebt!

Ik stond ook te :9~ daar bij die vitrine in Francorchamps!

:W Kees! Dat uitgerekend jij als eerste reageert, leuk :Y Nu nog wachten op de KS fans.

En ja die vitrine in Spa was ook gaaf! Hier zal toch een andere verzameling moeten wijken :)
 
:W :)

Ik wil het SUZUKI RG 500 - BARRY SHEENE - WORLD CHAMPION GP 500 1976

model!

minichamps-suzuki-rg500-barry-sheene-gp-1976-1-12.jpg


Misschien vloeken in de kerk hier, maar ik was toen 16, hij was mijn held, en mijn eerst motor een Suzuki...

Helaas is dit model nog niet beschikbaar, kan ik nog ff doorsparen. :+
 
:W :)

Ik wil het SUZUKI RG 500 - BARRY SHEENE - WORLD CHAMPION GP 500 1976

model!

[afbeelding]

Misschien vloeken in de kerk hier, maar ik was toen 16, hij was mijn held, en mijn eerst motor een Suzuki...

Helaas is dit model nog niet beschikbaar, kan ik nog ff doorsparen. :+

Ik begreep van de week dat Wayne Rainey ook pas volgend jaar op de agenda staat bij Minichamps. En schijnbaar staat hij al op de agenda sinds het model van Kevin Schwantz uit kwam :')

Edit: Barry Sheene is er wel bij Minichamps, model 1975 :Y

http://www.grandprixlegends.com/die...uki-XR14-Barry-Sheene-GP-Assen-1975-1-12.html

Edit2: Jouw model wordt ook komend jaar verwacht. Dit is een link van een nederlandse winkel in de buurt van Den Bosch:
WheelsOnScale.com
 
Laatst bewerkt:
Zal ik trouwens even een topicreport maken. Barry Sheene op het Kevin Schwantz topic noemen, tssss















:+
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat de belangstelling hier voor een Minichamps model van Kevin Schwantz nihil was, kan ik het niet laten om te melden dat ik hem net ontvangen heb inclusief KS cap. En hij is echt de moeite waard:
[afbeelding]

Foto is iets minder maar ik vond dat het doek er ook bij moest op de foto :Y

model is erg mooi, dacht eerst( toen het ter sprake kwam) dat het een gsxr was en niet een RG500.

Zit met mijn eigen RG-500 te denken om hem in de PEPSI kleuren te maken, alleen lijken alle reeds gespotte replica's absoluut niet op het origineel.

Heb wel al een banenbrug van een RGV250 een een RG, dus ben al goed onderweg, nu nog de cash, tijd en kopen van de diverse delen.
 
model is erg mooi, dacht eerst( toen het ter sprake kwam) dat het een gsxr was en niet een RG500.

Zit met mijn eigen RG-500 te denken om hem in de PEPSI kleuren te maken, alleen lijken alle reeds gespotte replica's absoluut niet op het origineel.

Heb wel al een banenbrug van een RGV250 een een RG, dus ben al goed onderweg, nu nog de cash, tijd en kopen van de diverse delen.

Als je er een projectje van gaat maken zien wij graag een topic met foto's verschijnen :Y

En mochten er alsnog mensen interesse hebben in het zelfde Kevin Schwantz model, dan laat het maar weten. Ik weet inmiddels een beetje de weg....
 
Ik begreep van de week dat Wayne Rainey ook pas volgend jaar op de agenda staat bij Minichamps. En schijnbaar staat hij al op de agenda sinds het model van Kevin Schwantz uit kwam :')

Edit: Barry Sheene is er wel bij Minichamps, model 1975 :Y

http://www.grandprixlegends.com/die...uki-XR14-Barry-Sheene-GP-Assen-1975-1-12.html

Edit2: Jouw model wordt ook komend jaar verwacht. Dit is een link van een nederlandse winkel in de buurt van Den Bosch:
WheelsOnScale.com


I know, heb op de site van minichamps gekeken, maar ik wil het 1976 model omdat ik toen 16 was en ik dat model mooier vind, en toen werd hij wereldkampioen.
 
I know, heb op de site van minichamps gekeken, maar ik wil het 1976 model omdat ik toen 16 was en ik dat model mooier vind, en toen werd hij wereldkampioen.

Begrijp ik, maar met een beetje mazzel komt model 1976 dus komend jaar :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan