MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje vluchtig bijgelezen.


Vince; Balen van de schuiver. Hopelijk is ze snel weer helemaal in orde. -O-

Kato; Balen van de schuiver. Hopelijk zowel materieel als fysiek geen schade? :/

B-Spec; Honda logo nemen? Ben je wel helemaal lekker? B|

Trialrijders; Mooi dat het geslaagd was. :Y

Foto's; Leuk! *O*

MZN; gefeliciteerd! :Y

Nocer; leuk dat je nog even bij de verzamelplek kwam buurten, hopelijk is de KTM weer snel terug.


Met zoveel BMW rijders en wereldreizigers in één topic moet deze vraag snel te beantwoorden zijn. Moet voor het rijden met bepakking de bandenspanning omhoog of omlaag?

Als ik op zondagavond deze kant op rijd met m'n rugtas om dan heb ik de rullen op m'n band staan. (Leuk, heb ik dat ook eens. :') ) In het midden wel te verstaan. Nu baal ik er sowieso wel van om zoveel snelweg met de CBR te doen, maar zo gaan die banden wel heel hard. :')

Momenteel overigens 38F/46R. :)
 
Aan je achterband te zien met een hellinghoek van nul ook :/

Balen man! En idd effies de verzekering aan het werk zetten :Y

0,0 inderdaad.
reed werkelijk net bij stoplicht weg. stuur in. ga de bocht in met +/- 10kmph. zit achter een auto. welke ook echt optrok als een zakdoek en ik dus wel rustig MOEST rijden en achterkant verliest gewoon vol grip.

ahja, heb niks. is inderdaad belangrijkste. en laat het de verzekering maar lekker uitvechten met de schadereparateur :)
 
Slaap lekker allemaal! :W :j

Ohja; frisco; leuk om je eens in het echt te ontmoeten! :W
 
Laatst bewerkt:
Met zoveel BMW rijders en wereldreizigers in één topic moet deze vraag snel te beantwoorden zijn. Moet voor het rijden met bepakking de bandenspanning omhoog of omlaag?

Als ik op zondagavond deze kant op rijd met m'n rugtas om dan heb ik de rullen op m'n band staan. (Leuk, heb ik dat ook eens. :') ) In het midden wel te verstaan. Nu baal ik er sowieso wel van om zoveel snelweg met de CBR te doen, maar zo gaan die banden wel heel hard. :')

Momenteel overigens 38F/46R. :)

Hoe zwaar is die bepakking?
Omhoog sowieso, voor snelweg kun je beter meer spanning hebben dan voor de sportievere dijkritjes lijkt me maar met bepakking en snelweg helemaal :Y
 
Laatst bewerkt:
Beetje vluchtig bijgelezen.


Vince; Balen van de schuiver. Hopelijk is ze snel weer helemaal in orde. -O-

Kato; Balen van de schuiver. Hopelijk zowel materieel als fysiek geen schade? :/

B-Spec; Honda logo nemen? Ben je wel helemaal lekker? B|

Trialrijders; Mooi dat het geslaagd was. :Y

Foto's; Leuk! *O*

MZN; gefeliciteerd! :Y

Nocer; leuk dat je nog even bij de verzamelplek kwam buurten, hopelijk is de KTM weer snel terug.


Met zoveel BMW rijders en wereldreizigers in één topic moet deze vraag snel te beantwoorden zijn. Moet voor het rijden met bepakking de bandenspanning omhoog of omlaag?

Als ik op zondagavond deze kant op rijd met m'n rugtas om dan heb ik de rullen op m'n band staan. (Leuk, heb ik dat ook eens. :') ) In het midden wel te verstaan. Nu baal ik er sowieso wel van om zoveel snelweg met de CBR te doen, maar zo gaan die banden wel heel hard. :')

Momenteel overigens 38F/46R. :)
Bandenspanning omhoog. Banden worden nu te warm en gaan rullen.

2,9 bar is niet ongewoon. Anders effies op de site van je bandenleverancier kijken wat zij normaliter adviseren ;)
 
Vince: -O- Sterkte met de afhandeling.

Kato: :/

Succes met de gesprekken morgen, Diddle en Noorus :j

Ik zal X morgen vragen om een foto te maken van Me and my Storm voor de OP *D
 
Beetje vluchtig bijgelezen.


Vince; Balen van de schuiver. Hopelijk is ze snel weer helemaal in orde. -O-

Kato; Balen van de schuiver. Hopelijk zowel materieel als fysiek geen schade? :/

B-Spec; Honda logo nemen? Ben je wel helemaal lekker? B|

Trialrijders; Mooi dat het geslaagd was. :Y

Foto's; Leuk! *O*

MZN; gefeliciteerd! :Y

Nocer; leuk dat je nog even bij de verzamelplek kwam buurten, hopelijk is de KTM weer snel terug.


Met zoveel BMW rijders en wereldreizigers in één topic moet deze vraag snel te beantwoorden zijn. Moet voor het rijden met bepakking de bandenspanning omhoog of omlaag?

Als ik op zondagavond deze kant op rijd met m'n rugtas om dan heb ik de rullen op m'n band staan. (Leuk, heb ik dat ook eens. :') ) In het midden wel te verstaan. Nu baal ik er sowieso wel van om zoveel snelweg met de CBR te doen, maar zo gaan die banden wel heel hard. :')

Momenteel overigens 38F/46R. :)
sorry :$
 
Bepakking is niet zoveel. Denk een kilo of 20. Met name achter doet het zich voor, en daar heb ik dus al 3,1 bar. Advies van fabrikant is inderdaad 2,9. :)
 
Wat bedoel je trouwens met 38F en 46R lankho?

38 Psi front, 46 psi rear.

Compressor thuis geeft de PSI op de grote schaal, en bar op de kleine. PSI is voor mij dus makkelijker. En op de kettingkast van de Hornet stonden de waardes ook in PSI, dus vandaar. Zie bovenste post, net even omgerekend naar bar. :)
 
Bepakking is niet zoveel. Denk een kilo of 20. Met name achter doet het zich voor, en daar heb ik dus al 3,1 bar. Advies van fabrikant is inderdaad 2,9. :)

Wat voor banden heb je? En hoe hoe hard rij je die snelweg dan? :+
 
38 Psi front, 46 psi rear.

Compressor thuis geeft de PSI op de grote schaal, en bar op de kleine. PSI is voor mij dus makkelijker. En op de kettingkast van de Hornet stonden de waardes ook in PSI, dus vandaar. Zie bovenste post, net even omgerekend naar bar. :)

Ah ok ;)
 
full


Vanaf deze kant is het leuk.... na de bocht een heel stuk rechtdoor het gas erop.
Echter vanmiddag te enthousiast vanaf de andere kant gekomen.... in zijn 4... en op het laatst dacht ik... er moet zo een bocht (die bocht) komen. :o

Die gedachte kwam te laat...... resultaat: Koe-down
Handkap- en schermbevestiging kapot... en verder een hoop grind en zand.
Koe snel overeind.... maatje had niks in de gaten maar ik moet terug voor mijn V-hold, want die was eraf gestuiterd.
En :N ... die stond helaas niet aan. -O-

Persoonlijk leed: een hele dikke linkerheup maar niks gebroken. :N
Moest van Girl, na het zien van mijn loopje, naar de EHBO om e.e.a. uit te sluiten.
Kortom... ik zit nog achter de PC want het wordt lastig slapen, ik slaap op mijn linkerzij. :/
 
Conti RoadAttack 2. Fijne band op zich. Snelheid varieert, zo'n 140-160 constant. Het stukje vanaf Moerdijk naar Bergen op Zoom eerder 160-180, met een kleine uitschieter naar boven af en toe. :)

Maar afijn, zal de druk nog eens wat verder opvoeren volgende week, kijken wat de band doet. :)
 
@ Kato, auwie -O- Gelukkig allemaal meegevallen.

@ Vincie, balen man. Je hebt het maar kort. Gelukkig is lichamelijk niks aan de handje.

@ Trialrijders, geslaagde dagje zo te zien. *O*

@ Noos, gafe pic's en filmpjes van Tunesië :} Hopen dat je je KTM weer mag bestijgen *O*

@ MZN, kan nog net, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*
 
[afbeelding]

Vanaf deze kant is het leuk.... na de bocht een heel stuk rechtdoor het gas erop.
Echter vanmiddag te enthousiast vanaf de andere kant gekomen.... in zijn 4... en op het laatst dacht ik... er moet zo een bocht (die bocht) komen. :o

Die gedachte kwam te laat...... resultaat: Koe-down
Handkap- en schermbevestiging kapot... en verder een hoop grind en zand.
Koe snel overeind.... maatje had niks in de gaten maar ik moet terug voor mijn V-hold, want die was eraf gestuiterd.
En :N ... die stond helaas niet aan. -O-

Persoonlijk leed: een hele dikke linkerheup maar niks gebroken. :N
Moest van Girl, na het zien van mijn loopje, naar de EHBO om e.e.a. uit te sluiten.
Kortom... ik zit nog achter de PC want het wordt lastig slapen, ik slaap op mijn linkerzij. :/

-O- succes met spierpijn :X
 
:N ..... het is een BMW... dat gebeurt niet zomaar. *D
Niks wat een trekbandje (of een paar) niet op kunnen lossen.

Maar.... ik heb de limiet van de Conti Trail Attack ondekt.... stuurt enorm slecht in een grindbak. B|
MPP's hebben dan ook nul grip kan ik je zeggen :')
 
[afbeelding]

Vanaf deze kant is het leuk.... na de bocht een heel stuk rechtdoor het gas erop.
Echter vanmiddag te enthousiast vanaf de andere kant gekomen.... in zijn 4... en op het laatst dacht ik... er moet zo een bocht (die bocht) komen. :o

Die gedachte kwam te laat...... resultaat: Koe-down
Handkap- en schermbevestiging kapot... en verder een hoop grind en zand.
Koe snel overeind.... maatje had niks in de gaten maar ik moet terug voor mijn V-hold, want die was eraf gestuiterd.
En :N ... die stond helaas niet aan. -O-

Persoonlijk leed: een hele dikke linkerheup maar niks gebroken. :N
Moest van Girl, na het zien van mijn loopje, naar de EHBO om e.e.a. uit te sluiten.
Kortom... ik zit nog achter de PC want het wordt lastig slapen, ik slaap op mijn linkerzij. :/
klinkt pittig ik geloof dat je goed verzekerd bent toch?
en dikke heup gaat lang zeer doen.
hoop dat me tourmaatje hersteld is voor de eifel en je motor ook.
beterschap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan