MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Vanaf deze kant is het leuk.... na de bocht een heel stuk rechtdoor het gas erop.
Echter vanmiddag te enthousiast vanaf de andere kant gekomen.... in zijn 4... en op het laatst dacht ik... er moet zo een bocht (die bocht) komen. :o

Die gedachte kwam te laat...... resultaat: Koe-down
Handkap- en schermbevestiging kapot... en verder een hoop grind en zand.
Koe snel overeind.... maatje had niks in de gaten maar ik moet terug voor mijn V-hold, want die was eraf gestuiterd.
En :N ... die stond helaas niet aan. -O-

Persoonlijk leed: een hele dikke linkerheup maar niks gebroken. :N
Moest van Girl, na het zien van mijn loopje, naar de EHBO om e.e.a. uit te sluiten.
Kortom... ik zit nog achter de PC want het wordt lastig slapen, ik slaap op mijn linkerzij. :/
Scheiße :/
 
Persoonlijk leed: een hele dikke linkerheup maar niks gebroken. :N
Moest van Girl, na het zien van mijn loopje, naar de EHBO om e.e.a. uit te sluiten.
Kortom... ik zit nog achter de PC want het wordt lastig slapen, ik slaap op mijn linkerzij. :/

Oh toch minder goed vanaf gekomen dus, sterkte met de spierpijn en dikke heup :Y


Hier tijd om in te storten :Z :W
 
Zoooooooooo motorsport avond is ten einde. Mooie races! Voor de gene die nog moeten kijken veel plezier! Ze waren erg mooi!

@ opdeplaatgangers... balen zeg........... repareren en goan!

Maar nu was het wel ff welletjes he wantuh.. anders houden we niets meer over voor naar de eifel!

:W ben me mandje in. Ff "ben" aan de kant duwen en dan maffen!
 
:^ Balen Ed :(

En voor Vincieboy ook :(

Zag in een ander topic dat PatjeZXR (Patrick) ook al schade had. Op een auto gezeten met z'n R1

gaat lekker zo B|


@Trailerts: Zo te zien een hele leuke ervaring :}
Hmmm, slechte score dus vandaag :/
 
Linnieee :W
Heb je gemist vandaag :j
Ook een leuk dagje gehad in het zuiden? *D

Hey Mies,

Was gezellig hoor, hard gewerkt! Was net een uurtje bezig en had al blaren op m'n handen! Volgende keer ga ik lekker met jullie mee!

@linda--linda undercover
 
Conti RoadAttack 2. Fijne band op zich. Snelheid varieert, zo'n 140-160 constant. Het stukje vanaf Moerdijk naar Bergen op Zoom eerder 160-180, met een kleine uitschieter naar boven af en toe. :)

Maar afijn, zal de druk nog eens wat verder opvoeren volgende week, kijken wat de band doet. :)
3.1 lijkt me hard zát ;)


Harder dan 2,9 zou ik niet gaan met 1 persoon hoor :N

Welke banden heb je?
 
Laatst bewerkt:
:^ Balen Ed :(

En voor Vincieboy ook :(

Zag in een ander topic dat PatjeZXR (Patrick) ook al schade had. Op een auto gezeten met z'n R1

gaat lekker zo B|
Het seizoen is weer begonnen ja :/







Petje hier nix over gepost :N
 
Pffff..... 4 blz in het nieuwe topic! :')

Leuk dat het vandaag zo geslaagd is geweest, volgende keer ben ik er echt bij! O-)

VincieBoy & Kato: Bummer heren! -O-

Verder ff niet onthouden :$

Zoon weer thuis met redelijk veel last van zijn nek |( Ben al op zoek geweest naar een letselschade advocaat |(

Ook nog ff op de motor naar Adam geweest, A1 was heerlijk rijden en op de terugweg de carpoolstrook genomen, ikke 100+ km/uur en aan de rechterkant stond het gewoon stil :W
Verder wel een leuke dag gehad met familie en vrienden. :Y

DF: Thnx! :W
 
Laatst bewerkt:
Present!!

Jeetje pleks, dat klinkt niet goed!

B-Spec, ik wil nog wel een keer triallen en volgens mij zijn er in de toekomst nog wel wat meer :Y

Vincie en Kato :( Balen zeg..

Foto's triallen vandaag maar eens bekijken.. nu eerst naar het werk :] :W
 
*O* Moggeh! *O*

Gevallenen: :j op het auw en sterkte met de schade B|

Nice pics, gaaf filmpje *D

Idd nog een keer dagje zou leuk zijn :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan