MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D








Ik hou het bij een plaatje :P






c857374e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Present!!

Jeetje pleks, dat klinkt niet goed!

B-Spec, ik wil nog wel een keer triallen en volgens mij zijn er in de toekomst nog wel wat meer :Y

Vincie en Kato :( Balen zeg..

Foto's triallen vandaag maar eens bekijken.. nu eerst naar het werk :] :W
Morning all!

Beter! Ik meld me vast aan voor de volgende keer :Y
 
@Everyone: Goede morgen!

@Kato, Vinnie - balen zeg. Hopelijk is de schade snel opgelost. Veel te mooi weer de komende dagen om niet te rijden ...

@Plexat - Van Harte !!
En hoop dat het mee gaat vallen voor je zoon.

Zal proberen snel door de werkdag te komen zodat ik wat aan de videobeelden kan gaan doen.
 
:W mogguh , lachen dat filmpie X... Vond m wel komisch hoe ze de zo gingen staan en Toosie gewoon ook stilstaan op dat ding :P
 
Present!!

Jeetje pleks, dat klinkt niet goed!

B-Spec, ik wil nog wel een keer triallen en volgens mij zijn er in de toekomst nog wel wat meer :Y

Vincie en Kato :( Balen zeg..

Foto's triallen vandaag maar eens bekijken.. nu eerst naar het werk :] :W

ik ben ook voor maar dan niet de clinic maar cursus
 
Mogguh!!

Atlasje weggebracht naar de opvang, en doorgereden met de auto naar het werk.
Ben nog niet fit, maar kan niet thuisblijven. Vandaag weer twee jaarrekeningen de deur uit en de accountants komen de boel halen. Dus.....

Teun, schade... valt niets te claimen hoor. Krasjes en zooi... mooi zo laten! Handkap even fixen en ruit even fixen, dat zijn de kosten niet. 8-)

Straks even verder teruglezen naar jullie avonturen... ik heb nodige gemist heb ik door.

Gisterenavond hadden we een etentje met vrienden staan... (daarom ook geen trialen voor ons), maar ook dat hadden we al afgezegd omdat ik niet fit was. Hopelijk deze week beter!!
 
even snel...


-O- Voor al de schade en het leed. Hopelijk snel weer allemaal goed ter been/op de motor :]


Mooie foto's weer voorbij zien komen :Y *O*




:W
 
:) Heerlijk daggie gisteren. Maar ja, dat was de crosscursus ook :Y

Ambities voor noppen is wel weer verdubbeld :P

Alleen nog geen idee welke kant het duppie op valt. Endurootje is wat praktischer met eventueel gebruik op de weg (in en rond het dorp). Trial kan je verders weing mee. Je ziet ze soms op kenteken maar dat zijn er niet veel als je er überhaupt eentje weet te vinden...

Maar voorlopig ben ik in m'n noppies... :+
 
MTeun-03 over de toekomst...
klinkt pittig ik geloof dat je goed verzekerd bent toch?
en dikke heup gaat lang zeer doen.
hoop dat me tourmaatje hersteld is voor de eifel en je motor ook.
beterschap

No worries.... mate! ;)

Verzekering... pfff... niet nodig.... :N
Bij de 2007 modellen hebben de handkappen een aparte bevestiging voor op het stuur.
Stukje plastic van naar schatting 2euro... BMW prijs waarschijnlijk 8euro. :+

De ruit zit onderop bevestigd met 2 bouten... maar dit is afgebroken. Ruit is gewoon heel.
Ook dat is los te verkrijgen.. staafje lichtmetaal met aan 2 zijden "oogjes" met schroefdraad. Ik denk dus dat alles opgeteld nog onder de 20euro blijft. ;)

Tja... dan reken ik krassen enzo op valbeugels niet mee, want daar zijn die dingen toch voor. Straks effe de hogedrukspuit erover en het zand en grind is ook weer weg. *D

Kortom ik heb er tijdelijk 'n T-Edition van gemaakt...

full


... zonder TDI welteverstaan.

In mijn geval staat de T dus voor Trekbandjes. *D

Verder voel ik mijn heup nog aardig maar zolang ik blijf bewegen valt het allemaal wel te doen. Ik heb weer een wijze les geleerd..... na de schuivert nog lekker over de Posbank gereden en toen zat ik telkens met dit nummer in mijn hoofd. :]

Kun jij die ook spelen :?

AdventureGirl over fixen...
Handkap even fixen en ruit even fixen, dat zijn de kosten niet. 8-)

Done.... :j
 
:X vuurstorm klinkt gewoon harder als de Duc :P
:$ *D



Gister ongemerkt toch een flinke blauwe plek op mijn knie opgelopen en een grote blaar op mijn duim. Verder geen spierpijn ofzo.

Toos: net als bij de cross-cursus was het leuk om je bezig te zien. Het ziet er allemaal zo easy uit bij je :}
 
mogguh ik heb wel spierpijn.
kato gelukkig.
dat nummer is heel makelijk te spelen zijn paar simpele akkoorden.
mooi nummer trouwens
 
:$ *D



Gister ongemerkt toch een flinke blauwe plek op mijn knie opgelopen en een grote blaar op mijn duim. Verder geen spierpijn ofzo.

Toos: net als bij de cross-cursus was het leuk om je bezig te zien. Het ziet er allemaal zo easy uit bij je :}
Gevoelsmatig gaat het ook wel easy. Waar ik bij het racen toch regelmatig wat onwennig op dat ding zat van: het schijnt zo te moeten volgens de geleerden maar het voelt soms tegennatuurlijk, zo vertrouwd voel ik me op noppen (ondanks dat ik daar maar in totaal 2 maanden of zo op gereden heb) ;)
 
No worries.... mate! ;)

Verzekering... pfff... niet nodig.... :N
Bij de 2007 modellen hebben de handkappen een aparte bevestiging voor op het stuur.
Stukje plastic van naar schatting 2euro... BMW prijs waarschijnlijk 8euro. :+

De ruit zit onderop bevestigd met 2 bouten... maar dit is afgebroken. Ruit is gewoon heel.
Ook dat is los te verkrijgen.. staafje lichtmetaal met aan 2 zijden "oogjes" met schroefdraad. Ik denk dus dat alles opgeteld nog onder de 20euro blijft. ;)

Tja... dan reken ik krassen enzo op valbeugels niet mee, want daar zijn die dingen toch voor. Straks effe de hogedrukspuit erover en het zand en grind is ook weer weg. *D

Kortom ik heb er tijdelijk 'n T-Edition van gemaakt...

[afbeelding]

... zonder TDI welteverstaan.

In mijn geval staat de T dus voor Trekbandjes. *D

Verder voel ik mijn heup nog aardig maar zolang ik blijf bewegen valt het allemaal wel te doen. Ik heb weer een wijze les geleerd..... na de schuivert nog lekker over de Posbank gereden en toen zat ik telkens met dit nummer in mijn hoofd. :]

Kun jij die ook spelen :?Done.... :j

Ey Kato.... klote zeg. -O-
Beterschap aan de BMW en jij! :j

Bizar goed nummer inderdaad... heb ik in Tunesie ook geluisterd. ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Plexat Gefeliciteerd *D *O*

@ Vallers & weer opstaners Bummer -O-
Maar gelukkig er zelf redelijk vanaf gekomen.

Hier weer zo'n heerlijke nacht :X
Maar weer aan de pillen gegaan :(
Morgen chirurg bellen voor een afspraak, want dit kan zo niet blijven doorgaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan