MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net MF stickertje besteld. Hoop veel van jullie tegen te komen deze zomer :)

@Plexat: Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* Will van harte *O* *O* *O*

Kato en Vincie, balen mannen, hopen op snel herstel van heupen en schade aan de brommerts

Leuke foto's van trailrijden.... :Y

Girl... foto!!!!

Plex.. hopen dat het meevalt met je zoon..

Svijf... been there done that... vanochtend toch ook weer een aanval... '(
 
Laatst bewerkt:
Plekkie: gefeliciteerd! *O*

13215.jpg
 
Morgen :W

Kato en Vincie: bummer -O- geen goed begin van het seizoen. Sterkte met spierpijn en afhandelen al is de Beemer van Kato al weer bijna up &running *O*

Will: gefeliciteerd *O* ook namens LL

Foto's van gisteren *O*
Heb ook wat geschoten maar niets bijzonders... vind deze nog wel het posten waard...



full
 
Laatst bewerkt:
Nice filmpje en foto's :)

Balen van de schadegevallen! Hoop dat jullie snel weer op de weg te vinden zijn!

Vanochtend erachter gekomen dat hilversum met de motor in de spits ook redelijk kut is...

BTW: foto voor de OP (en ja ik ben bewust ervan dat ik m'n schijfremslot erop heb zitten :P)

SwordsDance.jpg




oh en congrats ;)
 
Laatst bewerkt:
Nice filmpje en foto's :)

Balen van de schadegevallen! Hoop dat jullie snel weer op de weg te vinden zijn!

Vanochtend erachter gekomen dat hilversum met de motor in de spits ook redelijk kut is...

BTW: foto voor de OP (en ja ik ben bewust ervan dat ik m'n schijfremslot erop heb zitten :P)

[http://www.glamdring.se/users/d6e1b3501f96bf344129a4453f7c4793/Motor/SwordsDance.jpg (afbeelding)]



oh en congrats ;)

hehe slotje :9

vanmorgen me nieuwe autotje opgehaald, had 3 deurs rode, nu 5deurs 107 wit met stickers |( vroeg nog of ik een zwarte zonder mocht maar kon niet -O-

weet iemand een wasstraat die zo hard borstelt dat de stickers eraf gaan ? })
 
*O* plekkie congratz!!!!! *O*

nu ff lekker niets..... huisman gespeeld -O- , schootbapjes zijn binnen...
zon en zo kom maar op!!!! *O* *O*



















(ja ik weet het zou moeten gaan rijden, maar voel me al een week klote dus vind dat het grieperige gevoel eerst maar ff weg mot wezen!!! B| )
 
Nice filmpje en foto's :)

Balen van de schadegevallen! Hoop dat jullie snel weer op de weg te vinden zijn!

Vanochtend erachter gekomen dat hilversum met de motor in de spits ook redelijk kut is...

BTW: foto voor de OP (en ja ik ben bewust ervan dat ik m'n schijfremslot erop heb zitten :P)

[http://www.glamdring.se/users/d6e1b3501f96bf344129a4453f7c4793/Motor/SwordsDance.jpg (afbeelding)]



oh en congrats ;)

Hilversum is altijd kut om te rijden, met die nieuwe situatie op de Diependaalselaan helemaal. Lijkt net alsof het een 30km zone is geworden zo langzaam rijden mensen daar.
 
Ik was ff weg: dit ga ik niet allemaal meer lezen. (Ook het oude deel niet meer).

Tijdens het scrollen zag ik:
# trial: GAAF
# een verjaardag: altijd leuk (voor de anderen). Zelf word je wéér ouder . .
# ook helaas minder leuke dingen: ongelukken. Sterkte en beterschap!
 
Voor de mensen die de serie Burn Notice volgen: Burn Notice The Fall of Sam Axe 2011 720p HDTV x264-ORENJI

Film over Sam :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan