Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave foto's, ook mooi serieus met ogen dicht aan de tel (die bleef maar gaan :+ ).

Heb je die ook van de vangrails nog?
 
Hey Maurits,
Erg naar om te lezen dat je de aantrekkingskracht van de vangrail niet kon weerstaan.
Wel goed om te lezen dat je het er redelijk goed vanaf hebt gebracht!
Beterschap gewenst!

Aan de rest die ik op de brand vandaag en zaterdag wat gezichten heb leren kennen bij de namen en verhalen :W
Tot snel weer.
 
Laatst bewerkt:
heej kut weer lekker gehelmdowned vandaag he :+ :+
Ja het was een aangename maar ook vermoeiende rit :z :z kwas bekaf van die 3uur heenreis :Z Maar ge het een strak kontje Sven,vooralals je 100x op je motor gaat staan rijden _O-

@Mau,Goed om te horen dat je zelf niet veel hebt *D Kost een hoop geld zo -O-
 
Ja het was een aangename maar ook vermoeiende rit :z :z kwas bekaf van die 3uur heenreis :Z Maar ge het een strak kontje Sven,vooralals je 100x op je motor gaat staan rijden _O-

-



deed ik alleen omdat jij hem zo mooi vind :$ :$ _O- _O-

en ga maar is een keer mee naar italie 10 uurtjes door kachelen dan bende pas moe spreek uit ervaring :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
@furygan, vervang de foto in de OP ff voor deze aub
1290025795_6_cb9b.jpeg
 
Laatst bewerkt:
1. Ze vroeg of mn shirt omhoog kwam en daar kwam net een zak tuinaarde uit waarop ik zei dat ik ook maar de berm mee had genomen.


2. Voor de rest, bedankt allemaal voor de belangstelling, bedankt martijn en miguel voor het wachten dat waardeerde m'n vader en ik natuurlijk.

3. Het voorgaande van de rit was super en heerlijjk geblazen (en een bon voor 17 te hard > 106 euro gelaserd op een rechtstuk op de dijk |( ), alleen de terugweg wat minder goed afgelopen.

1. _O- die verwoording... :')

2. Uiteraard, men laat elkaar nooit in de steek. :)

3. Het was een zéér mooi ritje, helaas was het einde idd minder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan