Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed, dan schraap ik t in zo'n leeg Johma bakje.. voor 't beste resultaat mengen met mayo?? Zet 't wel in de koelkast voor straks, nu eerst effe op de bank met de oogjes dicht (k@# vogels vanmorgen vroeg ook).
 
Okee.. :$ ik zal blijven :)
En lekker gereden tot nu toe? ^^
Ja en nee, rije is altijd tof, fietsers zijn altijd ruk.
Ik heb expres een route gepakt waar je geen fietsers verwacht, maar die eikels zitten gewoon op de provinciale wegen nu. :(
en die koekblikken rijen keurig 30 waar het hoort, maar remmen nog af tot 10km/u om over een drempel te rije |(
Bij afritten gaan ze in de bocht steets langzamer, en hinderen je om eraan voorbij te gaan.

Dit zijn echt geen dagen voor een ontspannen ritje :N
ik ben maar naar huis gegaan, begon me ietsiepietsie teveel te irriteren, terwijl ik geeneens een uptempo rijder ben, ik hou wel van vlot rijden overigs :Y
 
Ja en nee, rije is altijd tof, fietsers zijn altijd ruk.
Ik heb expres een route gepakt waar je geen fietsers verwacht, maar die eikels zitten gewoon op de provinciale wegen nu. :(
en die koekblikken rijen keurig 30 waar het hoort, maar remmen nog af tot 10km/u om over een drempel te rije |(
Bij afritten gaan ze in de bocht steets langzamer, en hinderen je om eraan voorbij te gaan.

Dit zijn echt geen dagen voor een ontspannen ritje :N
ik ben maar naar huis gegaan, begon me ietsiepietsie teveel te irriteren, terwijl ik geeneens een uptempo rijder ben, ik hou wel van vlot rijden overigs :Y


Veel te druk op de weg idd met feestdagen -O-
Wel jammer! :Y
 
Ja en nee, rije is altijd tof, fietsers zijn altijd ruk.
Ik heb expres een route gepakt waar je geen fietsers verwacht, maar die eikels zitten gewoon op de provinciale wegen nu. :(
en die koekblikken rijen keurig 30 waar het hoort, maar remmen nog af tot 10km/u om over een drempel te rije |(
Bij afritten gaan ze in de bocht steets langzamer, en hinderen je om eraan voorbij te gaan.

Dit zijn echt geen dagen voor een ontspannen ritje :N
ik ben maar naar huis gegaan, begon me ietsiepietsie teveel te irriteren, terwijl ik geeneens een uptempo rijder ben, ik hou wel van vlot rijden overigs :Y

Iedereen is vrij en buiten.
 
Yep, zelfs de scootmobielen zijn losgelaten .......
Ha, ik zit zaterdag bij de ijssalon in Tilburg op het terras, hoor in eens een klap, kijk naar rechts, komt er zo'n elec. scootmobiel op me af, staat nog met op tijd stil. Oh zegt die vent, hij stond nog op 'snel' Die had eerst een prullebak geramd en reed toen mij bijna de vouwen uit mijn leren broek _O-
 
Ha, ik zit zaterdag bij de ijssalon in Tilburg op het terras, hoor in eens een klap, kijk naar rechts, komt er zo'n elec. scootmobiel op me af, staat nog met op tijd stil. Oh zegt die vent, hij stond nog op 'snel' Die had eerst een prullebak geramd en reed toen mij bijna de vouwen uit mijn leren broek _O-

Ja zo zijn ze
_O- _O- _O- _O- _O-
 
Haha ik had m nog op snel staan! Hahaha..
Ik was er heilig van overtuigd dat die dingen maar 1 mogelijkheid hadden qua snelheid..

Pff, net klaar met bbq en kan mezelf straks naar de Brand rollen denk..
Oh en Draakje, ik zou mezelf nie al te snel van de wijs laten brengen .
 
Ha, ik zit zaterdag bij de ijssalon in Tilburg op het terras, hoor in eens een klap, kijk naar rechts, komt er zo'n elec. scootmobiel op me af, staat nog met op tijd stil. Oh zegt die vent, hij stond nog op 'snel' Die had eerst een prullebak geramd en reed toen mij bijna de vouwen uit mijn leren broek _O-

is gewoon TUIG (hebben ze hier al een eigen topic ? ) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan