Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helder, eerlijk en analyserend als altijd... :+

Ik ben blij dat het besef er is dat je geluk hebt gehad, neem dat volgende keer mee als 'bagage' in het achterhoofd, dan komt het wel goed.
Wij zijn allemaal ook geschrokken van het verhaal, je gunt niemand zoiets, maar zeker niet iemand die zoveel sympathie heeft van ons allen (ik spreek even uit ieders naam, maar denk dat ik dat zeker mag doen :+ ) en zo verknocht is aan onze hobby. Maar gelukkig hoeven we niet op ziekenbezoek of nog erger...

Heel veel sterkte met de duim, de spierpijn morgen, maar vooral met het niet kunnen rijden de komende tijd, tot hoever zit je in de gips eigenlijk?
:Y
 
Helder, eerlijk en analyserend als altijd... :+

Ik ben blij dat het besef er is dat je geluk hebt gehad, neem dat volgende keer mee als 'bagage' in het achterhoofd, dan komt het wel goed.
Wij zijn allemaal ook geschrokken van het verhaal, je gunt niemand zoiets, maar zeker niet iemand die zoveel sympathie heeft van ons allen (ik spreek even uit ieders naam, maar denk dat ik dat zeker mag doen :+ ) en zo verknocht is aan onze hobby. Maar gelukkig hoeven we niet op ziekenbezoek of nog erger...

Heel veel sterkte met de duim, de spierpijn morgen, maar vooral met het niet kunnen rijden de komende tijd, tot hoever zit je in de gips eigenlijk?

Ik had het niet beter kunnen verwoorden
:^
 
bedankt allemaal! ik zit tot mn elleboog in het gips met mitella. het niet kunnen rijden besef ik nog niet zo goed, maar waarschijnlijk wordt dat zeer snel (pijnlijk) duidelijk. Ik kan ik best zeggen dat ik dit seizoen niet meer op een motor zit waarschijnlijk '( ik heb geen fatsoenlijke kleding meer.

Beslissing wat ik met de motor doe moet ik nog maken, ga hem zelf weer strippen om te kijken wat er loos is maar dat kan voorlopig toch nog niet met mn arm.
 
bedankt allemaal! ik zit tot mn elleboog in het gips met mitella. het niet kunnen rijden besef ik nog niet zo goed, maar waarschijnlijk wordt dat zeer snel (pijnlijk) duidelijk. Ik kan ik best zeggen dat ik dit seizoen niet meer op een motor zit waarschijnlijk '( ik heb geen fatsoenlijke kleding meer.

Beslissing wat ik met de motor doe moet ik nog maken, ga hem zelf weer strippen om te kijken wat er loos is maar dat kan voorlopig toch nog niet met mn arm.

Doe maar lekker rustig en denk er maar eens goed over na :Y :Y
Daar heb je nu tijd genoeg voor :9
Heb ik al eens gezegd da gij niet spoort :+ :+
 
Ik kan ik best zeggen dat ik dit seizoen niet meer op een motor zit waarschijnlijk '( ik heb geen fatsoenlijke kleding meer.
Nou, voor zover ik je nu kan inschatten, kan je dat niet meer en waarschijnlijk weg strepen.
Je hebt wel de tegenwoordigheid van geest om het hele zaakje helder te analyseren.
Dat zijn onbetaalbare leer momentjes, wel pijnlijk en zuur :Y
 
Oh ja..... Walter :W

Ik heb Sony Vegas er nu op mijn PC staan, wanneer begint de cursus 8-) :Y
Dat vorige filmpje zag er ook weer gaaf uit; ik wil dat ook kunnen maken. :}
les 1: klik op het sony vegas icoon op je bureaublad om het programma te starten..

Gewoon vragen verder als je ergens niet uitkomt, via youtube kan je al veel goede tips vinden.
 
Ga naar mijn bunker toe :z :z :z
Truste allemaal :W :W :W
Doe ik nog ff een gebedje voor onze lieve heer dat ie goed op onze Mauritsssssssssss gepast heeft vandaag :9
Houdoe war :W :W :W
 
Maar heb laats op marktplaats een koe gekocht voor maar 80 eurie... met sliders en alles... dus goeee zoeken,.. rustig na-denken.... en dan beslissen..... (ach wat lul ik ook allemaal, heb er de ballen verstand van :*)
 
bedankt allemaal! ik zit tot mn elleboog in het gips met mitella. het niet kunnen rijden besef ik nog niet zo goed, maar waarschijnlijk wordt dat zeer snel (pijnlijk) duidelijk. Ik kan ik best zeggen dat ik dit seizoen niet meer op een motor zit waarschijnlijk '( ik heb geen fatsoenlijke kleding meer.

Beslissing wat ik met de motor doe moet ik nog maken, ga hem zelf weer strippen om te kijken wat er loos is maar dat kan voorlopig toch nog niet met mn arm.


een aanvulling vanuit mij:

216049_210885708935742_100000429445490_737774_7058102_n.jpg


216561_210886475602332_100000429445490_737776_590659_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal! ik zit tot mn elleboog in het gips met mitella. het niet kunnen rijden besef ik nog niet zo goed, maar waarschijnlijk wordt dat zeer snel (pijnlijk) duidelijk. Ik kan ik best zeggen dat ik dit seizoen niet meer op een motor zit waarschijnlijk '( ik heb geen fatsoenlijke kleding meer.

Beslissing wat ik met de motor doe moet ik nog maken, ga hem zelf weer strippen om te kijken wat er loos is maar dat kan voorlopig toch nog niet met mn arm.

-O- Khad van u ongeval jammer genoeg gehoord in een ander topic. Veel beterschapjes toegewenst :)
 
Altijd fijn als je ook ff aan mij denkt (a)

Maurits heel veel sterkte toegewenst en idd gelukkig dat je het nog na kunt vertellen. Veel kunnen het namelijk niet.
ron, toine en sven, was een lekker ritje vandaag,
volgende keer ardennen/luxemburg? *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan