Omg. Gorcum - De Motobliekers 5 - die ook hitte trotseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat denk ik eigenlijk ook, alleen de auto stond wel een flink stukje verderop, na de rotonde. Weet het dus niet zeker. Laten we maar geen overhaaste conclusies trekken. Moet wel zeggen dat politie en ambulance er heel snel was! Ging richting almkerk met het koekblik wat afgeven, en meteen daarna weer terug. Heen was er niks aan de hand, terug stonden ze er allebei al.
 
...er zijn veel motorrijders in Sleeuwijk e.o. en veel gaan daar natuurlijk ook de dijk op. Hoop dat t niemand "van hier" is, en dat de motorrijder geen ernstige verwondingen heeft -O-
 
Ik heb deeltje 5 ook weer gevonden :)

Net nog even een lekker stukje gereden van 80km.. :] heb mn eerste wheelie gemaakt!*O* Het was maar 1 of 2 seconden maar toch.. :)

Ook bijna nog een laagvliegende eend op mn vizier gehad B| scheelde maar een veer of ik had hem geraakt |(
 
Laatst bewerkt:
Behalve filmpjes van mijn dag op het circuit:


heb ik nu ook plaatjes van afgelopen zaterdag op Assen

11AD-4849-019.jpg

11AD-4333-016.jpg

11AD-4984-144.jpg

LandelijkeMotordagen23april20118.jpg
 
Altijd leuk om jezelf terug te zien :Y

Een tippie: met je tenen op je steppies ipv met t midden van je voet. Heb je wat meer grondspeling :]
Daar was ik inmiddels ook achter gekomen. :+ Mijn toerlaarzen hadden al kale neuzen en deze laarzen hebben nu ook een aandenken aan het asfalt. Tenen op de steppies gaat alleen niet zo makkelijk, m'n benen zijn wat te lang. En daarbij heb ik een knieblessure gehad waardoor ik al snel last krijg als mijn knie onder spanning staat. Maar toch bedankt voor de tip :)
 
Laatst bewerkt:
@richard; welke wil je in de OP? *D
@feestpoepert, die foto waar je haar goed zit? :+
@all; foto's voor de OP (of wijzigingen) ff naar mij via PB dan zet ik 'r gelijk t logootje op en komt t a-le-maal goed :Y

:z en nu pitten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan