Omg. Gorcum - De Motobliekers 5 - die ook hitte trotseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ze zonder benzine staan kun jij hem een lift geven naar het dichtsbijzijnde tankstation ;)
of nog beter effe een klein petflesje voor m halen!
In dit geval was het benzinepeil, het oliepeil, de accu, de zekeringen..alles in orde. Lichten /claxon werkten ook goed. Er was alleen totaal geen reactie op de startknop zelfs geen getik alsof de startmotor te weinig stroom heeft. Aanduwen had ook geen effect. Denk dus dat er iets meer aan de hand is, kabelbreuk of kortsluiting? Ding was redelijk ge-streetfightered...vele kabels hingen los of waren met tape aan elkaar vast gezet.
 
In dit geval was het benzinepeil, het oliepeil, de accu, de zekeringen..alles in orde. Lichten /claxon werkten ook goed. Er was alleen totaal geen reactie op de startknop zelfs geen getik alsof de startmotor te weinig stroom heeft. Aanduwen had ook geen effect. Denk dus dat er iets meer aan de hand is, kabelbreuk of kortsluiting? Ding was redelijk ge-streetfightered...vele kabels hingen los of waren met tape aan elkaar vast gezet.

gevalletje zelf sleutelen,wel leuk maar....

toch net niet
 
Goed punt. Ik kan ook gewoon voortaan zo een slang meenemen om de benzine door te zuigen. Hoe ver denk je dat je komt op zo een flessie?

bedoel je dat sarcastisch???
meeste motoren rijden bij rustig rijden MINIMAAL 1:10
half liter flesje is dus zowiso 5KM!
Is toch behoorlijk wat als je het moet lopen naar een tankstation! zeker als je het heen en weer terug moet lopen, omdat je je motor moet laten staan. (met motor is het helemaal een k*t eind)

Ik heb wel altijd een stukje slang bij me, maar dat is meer voor reparaties aan brandstof slangetjes e.d.
Om het over te kunnen hevelen moet je eerst aanzuigen.
Vind ik persoonlijk niet zo lekker, bezine op "lebberen" :r
 
Laatst bewerkt:
Nee geen sarcasme, zo een flesje ziet er gewoon niet als veel uit maar ik zou er inderdaad nog 10km op kunnen doen :P.

Ken de smaak niet maar benzinedieven doen het ook zo dacht ik :+. Het ruikt in ieder geval wel lekker...
 
Mogguh! Gisteravond met PetitCheca de originele uitlaten weer onder de motoren gemonteerd... Wat een braaf geluid maken ze nu weer zeg.
 
In dit geval was het benzinepeil, het oliepeil, de accu, de zekeringen..alles in orde. Lichten /claxon werkten ook goed. Er was alleen totaal geen reactie op de startknop zelfs geen getik alsof de startmotor te weinig stroom heeft. Aanduwen had ook geen effect. Denk dus dat er iets meer aan de hand is, kabelbreuk of kortsluiting? Ding was redelijk ge-streetfightered...vele kabels hingen los of waren met tape aan elkaar vast gezet.

heb pasgeleden ook zoiets gehad met mijn motor was iets met me startschakelaar ook totaal geen reactie op mijn startknop ;)

MOGUUUUUUUUUUUUUUUH trouwens :W
 
Ik ga van t weekend m'n db-killers er maar es inschroeven...
Ik wil die van mij er juist uit hebben, circuitdag heb ik gehad dus ik wil nu weer op een motorfiets rijden ipv een stofzuiger. Maar dat ding zit zo vast dat ik hem er niet uit krijg, moet ik maar wachten tot mijn hulptroepen weer in het land zijn :P
 
Ik wil die van mij er juist uit hebben, circuitdag heb ik gehad dus ik wil nu weer op een motorfiets rijden ipv een stofzuiger. Maar dat ding zit zo vast dat ik hem er niet uit krijg, moet ik maar wachten tot mijn hulptroepen weer in het land zijn :P
Ik heb gisteren geleerd dat je soms schroefjes moet laten schrikken :P
 
Laatst bewerkt:
Zo, de 19 inch velgen gaan het niet worden. De bandenmaat die er bij die gasten opgelegd zou worden was veel te smal (wettelijk niet eens toegestaan) en de banden die er eigenlijk op moesten qua maat, werden me veel te duur. Dan maar doorsparen om zsm weer een motor in de schuur te hebben staan! })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren geleerd dat je soms schroefjes moet laten schrikken :P
Hij zit niet met schroefjes vast. Is een handgemaakt ding die nog iets te lang was, toen we hem pasten zat hij meteen vast en hebben het dus maar zo gelaten. Maar nu mag hij er weer uit en dat lukt me nog niet echt :P
 
Ik heb gisteren geleerd dat je soms schroefjes moet laten schrikken :P

Haha.. dat was wel even een enorme eye-opener hé. Ben ook wel blij dat ik bij het verwijderen van de originele uitlaat niet de kabels van de Exup klep heb doorgeknipt.

Wel raar dat je nu je stem niet eens hoeft te verheffen terwijl de motor draait.. dat was wel anders..
 
die gebruiken een pompje B|

hevelpomp.JPG


Idd retehandig!!!

gebruik 'm zelf voor de racer benzine bij te vullen :)
 
Nee geen sarcasme, zo een flesje ziet er gewoon niet als veel uit maar ik zou er inderdaad nog 10km op kunnen doen :P.

Ken de smaak niet maar benzinedieven doen het ook zo dacht ik :+. Het ruikt in ieder geval wel lekker...

Ga jij d'r maar eens lekker boven hangen, kan je vertellen dat het geen pretje is.
en ook al eens aan je klauwen gehad? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan