MF Gooi en Vechtstreek deel * 100 * de Bier Met Worst editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gesprek gehad en ga tweede week van Mei op gesprek, kans op werk is aanzienlijk gestegen *O* *O* *O*

Wieder zu hauze *D

Iig alles beter dan ziekenhuis.
Moet wel 2 weken mak aan doen. Daarna rustig opbouwen.
Zin om langs te komen? Bel ff.
Bezoek tussen 14-16 & 19-21 :P

@ Noor feli met je papier *O*

Als ik tussen 19 en 21 kom, staat de BBQ dan klaar? :P

@ Noor: Gefeli met je certificaat *O*

@ Poik: Goed bezig mister, even de schouders eronder voor dat laatste stuk ;)
 
Wieder zu hauze *D

Iig alles beter dan ziekenhuis.
Moet wel 2 weken mak aan doen. Daarna rustig opbouwen.
Zin om langs te komen? Bel ff.
Bezoek tussen 14-16 & 19-21 :P

@ Noor feli met je papier *O*
Hey Stephan, lekker dat je weer thuis bent. *D Succes met herstel! ;)
 
Laatst bewerkt:
*O* 100

GroteFoto-I4HLSSCF.jpg
Dat lijkt geen eens een motor, maar meer een quad?
 
TomTom hebben wij op 't werk ook en is een geweldige optie als je geen 500/600 euro voor een Zumo klaar hebt liggen :Y Zo'n Tomtom heb je al vanaf 150 euro nl.



Zoals eerder gezegd is 't meer een afweging tussen van A naar B en routes maken/laden
 
Laatst bewerkt:
TomTom lijkt me ook niet de beste keuze. :N Dan zou ik toch nog eerder voor een Nuvï gaan, die kosten ook niet de wereld op Marktplaats. ;)

S5, Sterkte met het herstel, lekker dat je weer zu hause bent. :Y

Noorus, gefeliciteerd met het certificaat! *O*

Poik, goed bezig met tentamens! *O*

CF bijna weer werk! *O*

Zo, en dat was het wel weer voor deze pagina geloof ik. :)
 
XT660 meegekregen vanmiddag terwijl de r6 een 20dkm beurtje kreeg.. best leuk speelgoed.. maarrrrr echt niet dat ik alleen zon ding zou willen zonder een andere fiets er bij.. wat een pleuris wind en tja lange afstanden ermee rijden neuh mij niet gezien. Wel lekker veel pit onderin. De houding is ook goed. Lekker rechtop en alsof ik wratten onder me oksel heb zo breed zitten _O- .. maar boven de 100 kph houd het wel op

225224_206256706061305_100000309319612_679658_3014436_n.jpg
 
TomTom lijkt me ook niet de beste keuze. :N Dan zou ik toch nog eerder voor een Nuvï gaan, die kosten ook niet de wereld op Marktplaats. ;)

S5, Sterkte met het herstel, lekker dat je weer zu hause bent. :Y

Noorus, gefeliciteerd met het certificaat! *O*

Poik, goed bezig met tentamens! *O*

CF bijna weer werk! *O*

Zo, en dat was het wel weer voor deze pagina geloof ik. :)

:^

XT660 meegekregen vanmiddag terwijl de r6 een 20dkm beurtje kreeg.. best leuk speelgoed.. maarrrrr echt niet dat ik alleen zon ding zou willen zonder een andere fiets er bij.. wat een pleuris wind en tja lange afstanden ermee rijden neuh mij niet gezien. Wel lekker veel pit onderin. De houding is ook goed. Lekker rechtop en alsof ik wratten onder me oksel heb zo breed zitten _O- .. maar boven de 100 kph houd het wel op

[http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/225224_206256706061305_100000309319612_679658_3014436_n.jpg (afbeelding)]
leuke leen fiets
 
Laatst bewerkt:
XT660 meegekregen vanmiddag terwijl de r6 een 20dkm beurtje kreeg.. best leuk speelgoed.. maarrrrr echt niet dat ik alleen zon ding zou willen zonder een andere fiets er bij.. wat een pleuris wind en tja lange afstanden ermee rijden neuh mij niet gezien. Wel lekker veel pit onderin. De houding is ook goed. Lekker rechtop en alsof ik wratten onder me oksel heb zo breed zitten _O- .. maar boven de 100 kph houd het wel op

[http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/225224_206256706061305_100000309319612_679658_3014436_n.jpg (afbeelding)]

Leuk spul ;)
Maar je moet er ook geen snelweg mee rijden man, binnendoor! :9
 
Net gesprek gehad en ga tweede week van Mei op gesprek, kans op werk is aanzienlijk gestegen *O* *O* *O*Als ik tussen 19 en 21 kom, staat de BBQ dan klaar? :P

@ Noor: Gefeli met je certificaat *O*

@ Poik: Goed bezig mister, even de schouders eronder voor dat laatste stuk ;)

Nice, ik ga voor je duimen!
 
Nocer tipt.....
Goffer..... ik moet zo naar huis... Verkeerplaza.nl - files, wegwerkzaamheden, flitsers op kaart

De hele A12 dicht... binnendoor dan maar...


Bedankt voor de melding, binnen tien seconden had ik de laptop dichtgeklapt :Y en ben ik zes verdiepingen naar beneden gegaan. Koe aangetrapt en de A12 op. Was één rijstrook open. Zag er niet best uit... een hoop gele spuitbus streepjes op de grond en ik heb nog twee kapotte auto's gezien. En toen de banen weer vrij waren heb ik daarna op de hele A12 en A27 geen file meer gezien. Dus op tijd thuis.

Betekent wel dat ik thuis nog het een en ander moet doen. :Y

Eerst even bijlezen.... wat een hoop posts!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan