MF Gooi en Vechtstreek deel * 100 * de Bier Met Worst editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Present en weer vluchtig bijgelezen - gedeeltelijk in de trein op de telefoon en een deel van de plaatjes net thuis bekeken. Pffrrrrt; bijna niet meer bij te houden.

@Poik - gaat lekker zo!

@Noorus - feli, weer een papiertje.

@S5 - lekker weer thuis, rustig aan.

@Allemaal - feli met de 100e !!
 
Laatst bewerkt:
lol :D

almere brand niet, puur beton :(

en inderdaad code rood, vind de brandweer leuk, maar iets van 15uitrukken in 3 dagen :P
volgens mij hoef ik niet de vraag tomtom vs garmin te stellen :)
 
Ik heb die van mijn paspoort wel eerst goed doorgelezen. Moest even mijn principes overboord gooien voor het vingerafdruk gedoe....
Toen ik hoorde dat je vingerafdrukken moest geven en dat ze opgeslagen werden in een database ben ik een maand ervoor een nieuw paspoort gaan halen.

Ik weiger ze te geven aan de overheid :(
 
Valt heel erg mee, probeer eens de openingspost en de laatste pagina, dan heb je alle cruciale updates wel binnen denk ik zo. ;)
 
TomTom lijkt me ook niet de beste keuze. :N Dan zou ik toch nog eerder voor een Nuvï gaan, die kosten ook niet de wereld op Marktplaats. ;)

S5, Sterkte met het herstel, lekker dat je weer zu hause bent. :Y

Noorus, gefeliciteerd met het certificaat! *O*

Poik, goed bezig met tentamens! *O*

CF bijna weer werk! *O*

Zo, en dat was het wel weer voor deze pagina geloof ik. :)
Wat hij zei :9
 
de laatste was lekker overzichtelijk :N
dus toch maar alles lezen;
zo ver ik begrijp: Vast mensen van het gooi meeten -> lees BBQ @ poikie
 
G'avond :W

In de Eifel-OP staat volgens mij wel de belangrijkste info :Y
En het lijkt me wel handig (en normaal :$ ) om van te voren de mensen een beetje te leren kennen. De BBQ lijkt me daar bij uitstek geschikt voor *O*
 
G'avond :W

In de Eifel-OP staat volgens mij wel de belangrijkste info :Y
En het lijkt me wel handig (en normaal :$ ) om van te voren de mensen een beetje te leren kennen. De BBQ lijkt me daar bij uitstek geschikt voor *O*


Gaat bij ons niet lukken.... andere verplichtingen, we hadden het anders wel even donders gezellig gevonden. En daarbij, Kato maak je altijd blij met BBQ. :Y Maar ja.... je kan nu eenmaal niet alles he... :N
Want volgens mij ken ik ook lang nog niet iedereen persoonlijk. De meesten wel overigens. :Y
 
G'avond :W

In de Eifel-OP staat volgens mij wel de belangrijkste info :Y
En het lijkt me wel handig (en normaal :$ ) om van te voren de mensen een beetje te leren kennen. De BBQ lijkt me daar bij uitstek geschikt voor *O*

me 2, me 2 :p

ken maar een paar mensen van MF :-)
 
full


Bij instellingen 1 post per pagina is alles een toppie *O*
 
Laatst bewerkt:
Wie is er geinteresseerd in de aanschaf van een Cardo Scala Rider Q2 multiset?
Tot 300 meter communicatie met een medemotorrijder, navi gesproken ontvangen, radio, mogelijkheid tot aansluiten mp3 speler en bellen.

Wil er voor Linda nog 1 hebben maar een set scheelt behoorlijk in aanschaf pp.


Gevonden *D

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan